Het GSX-R1000 Topic deel 16: A Long Hot Summer

Status
Niet open voor verdere reacties.
je bl/wit met witte pvm's is niks mis mee hoor john, gewoon een dikke fiets met mooie mods

ben zelf op zoek naar een orginele kuipset+tank van een 2008 R1 in rood/wit
[afbeelding]
alleen wel met zwart zitje en cover, in het rood vind ik dat niks :N
als de zwarte kuipset verveelt gewoon af en toe ff wisselen, is goedkoper als nw brommer :)

moet alleen dan wel een extra schuur hebben voor alle extra onderdelen :X

Rood/wit blijft :9~ voor een R1.

:W
 
Dat heb je meestal met van die racespullen. Passen nooit 100%, en al zeker niet op origenele kuipdelen.
Heb je al eens sommige racers (en dan heb ik het niet over superbike toestanden) van kort bij bekeken? Sommige zien er zelfs gewoon niet uit.
Maarja, je hebt straatmotoren en gelikte straatmotoren, racers en gelikte racers.
Het is maar waar je voorkeur naar uitgaat.
Gelukkig heb ik een dealer die het allemaal netjes voor me krijgt!

BTW dat 'gelikte' gaat er wel vanaf zodra je eens een tuimeling maakt. Meestal is er dan de gossting (geld) niet meer voor de heropbouw, en vanaf dan komt het allemaal niet meer zo nauw.
Hopen dat we daar zolang mogelijk van gespaard blijven O-)

klopt helemaal wat je zegt, sommige racers zien er op de foto mooi uit maar in het paddock :P
Stickers waar lucht onder zit, kuipen schots en scheef etc, maar bij een racer maakt dat allemaal wat minder uit :P

Ik wilde het best goed passend maken maar vond de originele topkuip er wat te zwaar voor incl de licht unit, misschien nog eens als ik een racekuip netjes maak voor op straat. wie weet :)

En hopen dat we hem in 2013 weer heel kunnen houden uiteraard :Y

@Ruud, dat wit/rood is gaaf ja
Maat van me heeft er zo 1 gehad, ook wielen wit late spuiten :9~
Nu heeft die een R1 2009 met dat paarse frame, ff wennen maar toch ook een dikke fiets
 
Mooi man :9~ :} gaat wel netjes staan :Y
volgende week zijn ze weer nieuw :9~
heeft er hier soms nog iemand intresse in dikke schijven :+
ik hoef ze niet dubbel

full
 
Laatst bewerkt:
klopt helemaal wat je zegt, sommige racers zien er op de foto mooi uit maar in het paddock :P
Stickers waar lucht onder zit, kuipen schots en scheef etc, maar bij een racer maakt dat allemaal wat minder uit :P

Ik wilde het best goed passend maken maar vond de originele topkuip er wat te zwaar voor incl de licht unit, misschien nog eens als ik een racekuip netjes maak voor op straat. wie weet :)

En hopen dat we hem in 2013 weer heel kunnen houden uiteraard :Y

@Ruud, dat wit/rood is gaaf ja
Maat van me heeft er zo 1 gehad, ook wielen wit late spuiten :9~
Nu heeft die een R1 2009 met dat paarse frame, ff wennen maar toch ook een dikke fiets


die van die maat van je was een 2007 kleurstelling, ik wil een 2008 rood/wit zoals ook de 2012 anniversery uitvoering
full
 
Laatst bewerkt:
Hier een filmpje van mij en me broer+ een vriend van afgelopen jaar.

graag wat reacties;)

Volgend jaar de filmpjes met de nieuwe K9 :)

 
Knap gemonteerd.
Je hebt alvast niet gelogen '...and more BHP'

Het wieltje lichten zal nu nog vlotter gaan!
Dus we kijken er naar uit.
 
Knap gemonteerd.
Je hebt alvast niet gelogen '...and more BHP'

Het wieltje lichten zal nu nog vlotter gaan!
Dus we kijken er naar uit.

thnx!, en nope, niet iets meer BHP:P

Ja mijn 600 had 111PK op t achterwiel, en dat voorwiel wou erg goed omhoog voor een 600;)

maar niets te vergelijken met deze 1000:P

we filmen zo ong. elke rit, pakken leuke stukken dr uit en maken daar filmpjes van.

als je geïnteresseerd bent in onze filmpjes kun je je het beste abboneren op : HellStorm666NL hij post al onze filmpjes;)

Bedankt voor de leuke reactie!
 
ik ken hem niet, maar ik zit ook al een tijdje op mf
Toen ik mijn 25 kw nog had kwam hij al met dikke foto's van een ZX10 etc, trouwens nu heeft die alleen maar dikke fietsen gereden volgens mij :P

Maar die ZX10R met PVM's was het tikje wat ik nodig had om toendertijd PVM's te bestellen.

Toen stond die er in de K7 zo bij
[afbeelding]


Heb ze trouwens weer terug zwart laten coaten, wit was me teveel poetsen.
Op zich niet erg maar tussen de schijven, en tussen die randjes kwam je nauwelijks fatsoenlijk dus dan ging het nog meer opvallen

wit zou er wel meer uitspringen maar zwart zal toch ook wel staan in een blauw/witte ?? :P
'( '( '( '( '( '( bokkepootje of een kwast, gaat prima hoor!
 
hey, dit heb ik persoonlijk ook altijd een ferm kleur gevonden!!maar je ziet ze alleen veel te weinig rijden.grtz


Ik heb altijd het gevoel dat er wat kleur in een motor moet zitten.
Vond dit ook altijd wel een gave kleurstelling.

[afbeelding]~[/quote]
 
thnx!, en nope, niet iets meer BHP:P

Ja mijn 600 had 111PK op t achterwiel, en dat voorwiel wou erg goed omhoog voor een 600;)


maar niets te vergelijken met deze 1000:P

we filmen zo ong. elke rit, pakken leuke stukken dr uit en maken daar filmpjes van.

als je geïnteresseerd bent in onze filmpjes kun je je het beste abboneren op : HellStorm666NL hij post al onze filmpjes;)

Bedankt voor de leuke reactie!
Bij ons in het DB topic zit een gast die op zijn R6 altijd wheelies trok in 2e versnelling.
Zónder koppeling :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan