Het GSX-R1000 Topic deel 16: A Long Hot Summer

Status
Niet open voor verdere reacties.
moet pas te maken zijn toch in eventueel een andere suzuki ;) persoonlijk zou ik dat spul nog niet te koop gooien ;)
gaat ook pas weg als ik weet wat er terug kome\t ;)

Als het op te lossen is met een spacer of andere as evt dan hou ik ze natuurlijk zelf :)
 
Laatst bewerkt:
zo, kom net bij de valkenier vandaan met de 1000, ff een power bank test gedaan.

162 PK op het achterwiel bij 11,500rpm :)
en 173 PK als piek vermogen.

Is dit vrij normaal voor een volledig originele 1000?

groetjes
 
zo, kom net bij de valkenier vandaan met de 1000, ff een power bank test gedaan.

162 PK op het achterwiel bij 11,500rpm :)
en 173 PK als piek vermogen.

Is dit vrij normaal voor een volledig originele 1000?

groetjes
wiel pk's, denk het wel hoor

even snel
173 x 1.12 = 193 pk

dit is dus met 12% ivm transmissieverlies etc, verlies kan minder zijn zodat het getal lager uitkomt en iedere testbank is weer anders en kan afwijken zowel positief als begatief maar ik denk dat dat gezonde waardes zijn hoor :)

Heb die van mij nooit bij de Valkenier op de bank gehad

Ben je met dit weer op de motor geweest ?? :P
Dat was vast niet warm dan
 
Laatst bewerkt:
wiel pk's, denk het wel hoor

even snel
173 x 1.12 = 193 pk

dit is dus met 12% ivm transmissieverlies etc, verlies kan minder zijn zodat het getal lager uitkomt en iedere testbank is weer anders en kan afwijken zowel positief als begatief maar ik denk dat dat gezonde waardes zijn hoor :)

Heb die van mij nooit bij de Valkenier op de bank gehad

Ben je met dit weer op de motor geweest ?? :P
Dat was vast niet warm dan

oke dan, bedankt voor de info:)
Ja ging hem vandaag ff laten testen daar, had de motor pas nieuw gekocht, en wou hem ff helemaal laten na kijken door hun, en dan ook maar meteen een power bankje mee:P
maar was idd btj koud ja, haha.


thnx!
 
wiel pk's, denk het wel hoor

even snel
173 x 1.12 = 193 pk

dit is dus met 12% ivm transmissieverlies etc, verlies kan minder zijn zodat het getal lager uitkomt en iedere testbank is weer anders en kan afwijken zowel positief als begatief maar ik denk dat dat gezonde waardes zijn hoor :)

Heb die van mij nooit bij de Valkenier op de bank gehad

Ben je met dit weer op de motor geweest ?? :P
Dat was vast niet warm dan
niet naar de piek kijken , dat krijg je vaak met overschakelen.
gewoon 162 achterwiel PK'S.
je 12% is ook optimistisch.
zo heeft iedere 1000 bijna 200 pk .
niet dus :+
 
niet naar de piek kijken , dat krijg je vaak met overschakelen.
gewoon 162 achterwiel PK'S.
je 12% is ook optimistisch.
zo heeft iedere 1000 bijna 200 pk .
niet dus :+

12% vermogensverlies tussen krukas en achterwiel is wel realistisch. Probleem is dat je geen 12% bij de achterwiel-pk's moet optellen. Ervan uitgaande dat het krukasvermogen 100% is, is het vermogen aan het achterwiel 12% minder, dus 88%. 172 achterwiel-pk's zijn dus 195 krukas-pk's. Is op zich best veel voor een standaard 1000. Als je uitgaat van 162 achterwiel-pk's kom je uit op 184 krukas-pk's, en dat is zo'n beetje de fabrieksopgave.

:W
 
Laatst bewerkt:
12% vermogensverlies tussen krukas en achterwiel is wel realistisch. Probleem is dat je geen 12% bij de achterwiel-pk's moet optellen. Ervan uitgaande dat het krukasvermogen 100% is, is het vermogen aan het achterwiel 12% minder, dus 88%. 172 achterwiel-pk's zijn dus 195 krukas-pk's. Is op zich best veel voor een standaard 1000. Als je uitgaat van 162 achterwiel-pk's kom je uit op 184 krukas-pk's, en dat is zo'n beetje de fabrieksopgave.

:W
precies het was maar even snel snel, om te laten zien dat zijn motor waarschijnlijk gewoon in fitte staat is, het is altijd lastig

wat brander zegt ook, bij het overschakelen zie je vaak een piek, die neemt die wel mee in het gegeven piek vermogen.
iedere bank is weer anders, correctie factor zal ook wel ongeveer zijn.

Maar over het algemeen zal iedereen supersport 1000 wel; snel genoeg zijn :+ ;)
 
kom er net achter dat de PVM transmissiedempers ook weg zijn, lagen in het bakje wat gestolen is.

Kan dus weer nieuwe bestellen bij Felix en Jos, heb net de wielen opgehaald
zien er wel tip top uit en met nieuwe lagers :9~
 
ik ben er met mijn soes nog aardig uit gesprogen
om dat het mijn schuld niet was
anders had het klauwen met geld gekost :Y
 
Laatst bewerkt:
Weet je wel wat de waarde is die bekend is bij de verzekering?

Kan mij voorstellen dat die van jou meer waard is dan een andere 2008
waarde is ze bekend, en ze vroegen telefonisch al of ik de aankoopfactuur had.
Dan weten ze gelijk wat die kost, eerste 12 maanden zou nieuwwaarderegeling zijn, dus even afwachten, motor was 13 maanden nu.
 
Weet je wel wat de waarde is die bekend is bij de verzekering?

Kan mij voorstellen dat die van jou meer waard is dan een andere 2008

ligt er aan hoe de soes in de polis staat ,als er staat gsxr 1000 bj 2012,zit je goed :Y

staat er K8 bij dan wordt het wat lastiger,

bij mij stond er gsxr 1000 2009, was een voordeel,scheelde bij mij een model en een jaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan