Het GSX-R1000 Topic deel 17: Own The Racetrack

Status
Niet open voor verdere reacties.
jager motoren, google daar maar eens op, ik heb ook negatieve ervaring met ze!!!
Jager motoren komt mijn s1000rr ook vandaan, goede ervaring er mee verder. Nette eerlijke inruil prijs gekregen en goed te woord gestaan.
Voor de rest nooit meer geweest dus service kan ik niks over zeggen
 
maar als je belt en vraagt of de motor schade heeft gehad, en je er een positief antwoord op krijgt, vervolgens helemaal die kant op rijdt(130km) aankomt en er 2-3 tinten verschil in het kuipwerk zit, daar wordt je niet vrolijk van.

er stond nog een andere motor, kon daar wel naar kijken, had eigelijk al mijn buik vol, maar toch gekeken, hebben ze gewoon een parker als nokje in het t-stuk gedraad, mijn vraag daarop.....................kreeg ik als antwoord, er kwamen daar tientallen motoren binnen, ze hebben er geen tijd voor om allemaal na te kijken, en ik moest nu beslissen want als ik weg zou gaan en terug zou komen, dan werd het een andere prijs, heb hem de wind van voren gegeven en de motor bij motorcentrum friesland gekocht, daar stond WEL een nette eerlijk omschreven motor.

maar goed, jij hebt goede ervaring blijkbaar, succes!


Nee hoor, heb helemaal geen ervaring met ze :/
 
Achterband 550 km jong en al een schroef erin. Stak er met het puntje in, eruit gehaald lekt niet. Kijk het wel aan zo anders gaat die er toch af. Zit niet lekker tussen de oortjes.

Voor mijn pc ga ik naar powerpoint in Tiel als het weer beter is.
 
Achterband 550 km jong en al een schroef erin. Stak er met het puntje in, eruit gehaald lekt niet. Kijk het wel aan zo anders gaat die er toch af. Zit niet lekker tussen de oortjes.

Voor mijn pc ga ik naar powerpoint in Tiel als het weer beter is.
als het net een nieuwe band is, zit die in het profiel of op het dikke loopvlak ?.
als die maar met het puntje op dikke rubber zit zou ik er lekker mee verder rijden, zit die ertussen dus in het profiel zelf dan is het misschien beter om de band eraf te gooien ??
 
Ik heb er een paraplu inzitten, ga prima! Is er bij me 7e km ingegaan.. 7km en een bout er in :-/ bandje is bijna op dus blijft prima zitte
 
Weet iemand waar je de koplamp stickers kan halen
Die ze nu veel in de WSBK gebruiken?


Vind je dat mooi dan :?
ik vind het persoonlijk spuuglelijk en hoort al helemaal niet op een racer!
Maarja, zoals alles zal ook dit wel weer wennen.
Een trend is hiermee gezet... jammer!

Hier is er iemand die deze stickers kan namaken. Moet je hem wel een degelijke frontfoto van de koplamp bezorgen.

Fotokes
 
Achterband 550 km jong en al een schroef erin. Stak er met het puntje in, eruit gehaald lekt niet. Kijk het wel aan zo anders gaat die er toch af. Zit niet lekker tussen de oortjes.

Voor mijn pc ga ik naar powerpoint in Tiel als het weer beter is.

ik heb 2 jaar met een lekke band gereden. Zat een miniscuul klein gaatje in en moest hem een keer in de maand oppompen omdat er dan 0,2 bar uit was. Moet je je niet al te druk over maken.
 
Laatst bewerkt:
als het net een nieuwe band is, zit die in het profiel of op het dikke loopvlak ?.
als die maar met het puntje op dikke rubber zit zou ik er lekker mee verder rijden, zit die ertussen dus in het profiel zelf dan is het misschien beter om de band eraf te gooien ??
en hoe is het met de bike, al wat gehoord over de afhandeling?!
 
~
Vind je dat mooi dan :?
ik vind het persoonlijk spuuglelijk en hoort al helemaal niet op een racer!
Maarja, zoals alles zal ook dit wel weer wennen.
Een trend is hiermee gezet...

Ik vindt het ook niet echt mooi ,maar ik rij ook met racekuip op straat met dagrij led verlichting er in,dus feak koplamp tegen gezeik met de sterke arm der wet lijkt me wel wat O-)
 
Achzo ja, daar had ik nog niet aan gedacht. Ik rijd ook nog af en toe op de weg met een lenslampje. Tot nu toe nog geen gezeik gehad.
Maar ik denk niet dat ze hun laten vangen aan een nepsticker _O-
 
Vraagje..

Ik ben aan het twijfelen welke bandenmaat ik neem..Nu heb ik al wat gezocht maar kan het zo 1,2,3 niet vinden..Aangezien we hier, althans de meeste, op een gsxr rijden wil ik het even zo vragen.

Weten jullie of heeft één van jullie ervaring met de Dunlop Sportsmart 180/55/17 op de originele velg?

Groeten!
 
Vraagje..

Ik ben aan het twijfelen welke bandenmaat ik neem..Nu heb ik al wat gezocht maar kan het zo 1,2,3 niet vinden..Aangezien we hier, althans de meeste, op een gsxr rijden wil ik het even zo vragen.

Weten jullie of heeft één van jullie ervaring met de Dunlop Sportsmart 180/55/17 op de originele velg?

Groeten!
Rij al jaren met SportSmart , prima banden.....voor een SS band een lange levensduur en plakken prima
Maar waarom een 180 band op een 1000 , zet er gewoon een 190 55 op , 180 kan er wel om maar is een 600 band , velg is ook smaller als van een 1000
 
en hoe is het met de bike, al wat gehoord over de afhandeling?!
ja het komt langzaam tot een einde.

De suzuki gaat weg, er is een bod opgedaan door een opkoper
tezamen met het schadebedrag en wat verkoop van spullen kom ik aan een redelijk tot mooi bedrag om uit te gaan kijken naar een opvolger.

Wordt vervolgd :)

owja waarschijnlijk komt er dus nog wat spul te koop.
Ohlins, Bazzaz, Brembo T drives nieuw en waarschijnlijk de PVM's ook.
+ nog redelijk wat originele spullen: onderkuip, etc etc
 
Laatst bewerkt:
ja het komt langzaam tot een einde.

De suzuki gaat weg, er is een bod opgedaan door een opkoper
tezamen met het schadebedrag en wat verkoop van spullen kom ik aan een redelijk tot mooi bedrag om uit te gaan kijken naar een opvolger.

Wordt vervolgd :)

owja waarschijnlijk komt er dus nog wat spul te koop.
Ohlins, Bazzaz, Brembo T drives nieuw en waarschijnlijk de PVM's ook.
+ nog redelijk wat originele spullen: onderkuip, etc etc

dat klinkt positief :Y
voor jou ook beter want zo'n liefhebber als jij bent niet het type dat op een fiets met zo'n verleden met veel plezier zal rijden :N

stond zag ik nog een nieuwe zwarte k9 voor 11.990 op motoroccassion, als ik me niet vergis bij topmoto in apeldoorn

hebbes:

de grootste in nieuwe en tweedehands motoren

http://www.top-moto.nl/zoeken.html

is een orginele nl fiets, mooie prijs :Y
 
Laatst bewerkt:
Rij al jaren met SportSmart , prima banden.....voor een SS band een lange levensduur en plakken prima
Maar waarom een 180 band op een 1000 , zet er gewoon een 190 55 op , 180 kan er wel om maar is een 600 band , velg is ook smaller als van een 1000


Ik las inderdaad hele goede reviews over deze band. Vandaar dat ik nu deze band wil gaan proberen. Ik las ook dat vele 1000cc rijders een 180 achterband hebben ivm de wendbaarheid in de bochten.

Zijn de sportsmarts trouwens snel warm? Of heb je toch wel wat kilomters nodig, eer de temp er in zit?
 
ja het komt langzaam tot een einde.

De suzuki gaat weg, er is een bod opgedaan door een opkoper
tezamen met het schadebedrag en wat verkoop van spullen kom ik aan een redelijk tot mooi bedrag om uit te gaan kijken naar een opvolger.

Wordt vervolgd :)

owja waarschijnlijk komt er dus nog wat spul te koop.
Ohlins, Bazzaz, Brembo T drives nieuw en waarschijnlijk de PVM's ook.
+ nog redelijk wat originele spullen: onderkuip, etc etc

Mooi zo; kun je weer gaan uitkijken voor iets nieuws (altijd leuk). Maar waar ga je 'm stallen. Kan me voorstellen dat je je eigen stalling niet meer zo'n fijn plan vindt.

Off topic: maandag nieuw leaseblik besteld *O* BMW116i sportline, met executive pakket, xenon, navi, 17 inch velgen, M-sportonderstel. Blij mee :Y

:W
 
Laatst bewerkt:
Mooi zo; kun je weer gaan uitkijken voor iets nieuws (altijd leuk). Maar waar ga je 'm stallen. Kan me voorstellen dat je je eigen stalling niet meer zo'n fijn plan vindt.

Off topic: maandag nieuw leaseblik besteld *O* BMW116i sportline, met executive pakket, xenon, navi, 17 inch velgen, M-sportonderstel. Blij mee :Y

:W

goeie keuze Herman,

zeker met zo'n M-pakket dikke auto :}

:W
 
ja het komt langzaam tot een einde.

De suzuki gaat weg, er is een bod opgedaan door een opkoper
tezamen met het schadebedrag en wat verkoop van spullen kom ik aan een redelijk tot mooi bedrag om uit te gaan kijken naar een opvolger.

Wordt vervolgd :)

owja waarschijnlijk komt er dus nog wat spul te koop.
Ohlins, Bazzaz, Brembo T drives nieuw en waarschijnlijk de PVM's ook.
+ nog redelijk wat originele spullen: onderkuip, etc etc
mooi man, blij voor je dat je er goed uitkomt!
 
Ik las inderdaad hele goede reviews over deze band. Vandaar dat ik nu deze band wil gaan proberen. Ik las ook dat vele 1000cc rijders een 180 achterband hebben ivm de wendbaarheid in de bochten.

Zijn de sportsmarts trouwens snel warm? Of heb je toch wel wat kilomters nodig, eer de temp er in zit?

Heb ook met een 180 gereden maar vind de 190 lekkerder sturen , het omgooien gaat wat sneller / makkelijker maar dat is het dan ook ....band heb wel wat tijd nodig voor ie echt warm word , maar het bandje heeft mij iig nooit verrast :]

Als je perse een 180 wil hebben zou ik eerst even een gebruikt bandje op de kop tikken , stel het bevalt niet zit je met een nieuw Smartje ...
Er zijn ook lui die met een 600 rijden met een 190 erop , ja kan ook , de een zweert erbij en de ander raad het ten zeerste af , dus ja

Ga nu over op de BT 003 racing , ook superband snel warm maar korte levensduur...
 
Heb ook met een 180 gereden maar vind de 190 lekkerder sturen , het omgooien gaat wat sneller / makkelijker maar dat is het dan ook ....band heb wel wat tijd nodig voor ie echt warm word , maar het bandje heeft mij iig nooit verrast :]

Als je perse een 180 wil hebben zou ik eerst even een gebruikt bandje op de kop tikken , stel het bevalt niet zit je met een nieuw Smartje ...
Er zijn ook lui die met een 600 rijden met een 190 erop , ja kan ook , de een zweert erbij en de ander raad het ten zeerste af , dus ja

Ga nu over op de BT 003 racing , ook superband snel warm maar korte levensduur...

Rij nu met Dunlopp GP racers maatje 180 maar rijd goed, hierna ook over naar de 03R als de GP's op zijn, gebruik namelijk oude circuitbanden.
 
dat klinkt positief :Y
voor jou ook beter want zo'n liefhebber als jij bent niet het type dat op een fiets met zo'n verleden met veel plezier zal rijden :N

stond zag ik nog een nieuwe zwarte k9 voor 11.990 op motoroccassion, als ik me niet vergis bij topmoto in apeldoorn

hebbes:

de grootste in nieuwe en tweedehands motoren

http://www.top-moto.nl/zoeken.html

is een orginele nl fiets, mooie prijs :Y
Heb ik zien staan ja, maar ik vind de K9 na al die jaren nog steeds minder ogen als de K8.
Doet niks af aan de motor, geweldige motor maar net niet mijn ding.

Denk daarom dat ik net als Andor de overstap ga maken, had ik niet verwacht maar suzuki maakt nu al 5 jaar hetzelfde model, en na de K5 heeft het blok wel wat updates gehad en is het zeker niet slecht maar niet vernieuwend meer.

De kans is er wel dat er een suzuki terugkomt, maar voorlopig gaat de eerste keus naar een S1000RR.

Suzuki en de Blade staan op 2, misschien terug naar suzuki als het 2014 model me meer raakt als het K9 model.

De K9 kan je uiteraard super aankleden, genoeg voorbeelden hier ;)
Maar dan kan ik er weer 5000+€'s tegen aan gooien voordat ik een beetje heb wat ik wil.

Mocht er iets anders komen, dan blijf ik uiteraard hier rondhangen, :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan