Het GSX-R1000 Topic deel 17: Own The Racetrack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi zo; kun je weer gaan uitkijken voor iets nieuws (altijd leuk). Maar waar ga je 'm stallen. Kan me voorstellen dat je je eigen stalling niet meer zo'n fijn plan vindt.

Off topic: maandag nieuw leaseblik besteld *O* BMW116i sportline, met executive pakket, xenon, navi, 17 inch velgen, M-sportonderstel. Blij mee :Y

:W
Mooie bak :Y


stalling hangt een nieuwe deur in, en andere diefstal preventie en misschien dat ik nog wel een grond anker steek ook :)
 
john een goeie keuze man
een dikke fiets :9~ :9~
naar de k8 was mijn ding ook niet meer :N
dus ik dacht ik neem eens iets anders
en hij bevalt priema :Y
maar ieder zijn smaak
de soes blijft een goeie fiets :Y
 
Laatst bewerkt:
Heb ik zien staan ja, maar ik vind de K9 na al die jaren nog steeds minder ogen als de K8.
Doet niks af aan de motor, geweldige motor maar net niet mijn ding.

Denk daarom dat ik net als Andor de overstap ga maken, had ik niet verwacht maar suzuki maakt nu al 5 jaar hetzelfde model, en na de K5 heeft het blok wel wat updates gehad en is het zeker niet slecht maar niet vernieuwend meer.

De kans is er wel dat er een suzuki terugkomt, maar voorlopig gaat de eerste keus naar een S1000RR.

Suzuki en de Blade staan op 2, misschien terug naar suzuki als het 2014 model me meer raakt als het K9 model.

De K9 kan je uiteraard super aankleden, genoeg voorbeelden hier ;)
Maar dan kan ik er weer 5000+€'s tegen aan gooien voordat ik een beetje heb wat ik wil.

Mocht er iets anders komen, dan blijf ik uiteraard hier rondhangen, :Y

goeie keus john,

zou ook mijn 1e keus zijn op het ogenblik, nadeel is alleen de prijs, ook 2e hands nog aardig aan de prijs,
maar eerlijk is eerlijk je hebt dan ook wel een topfiets :}
 
Is goe zeg maar waneer,
sms anders van de week even, :)

PVM's hou ik even hier om te kijken of er iets pas te maken is in evt opvolger, bazzaz komt iemand voor kijken maar is niet zeker of die hem wilt

Er zullen nog wel wa spullen volgen, eerst de schuur maar eens opruimen :)
 
john een goeie keuze man
een dikke fiets :9~ :9~
naar de k8 was mijn ding ook niet meer :N
dus ik dacht ik neem eens iets anders
en hij bevalt priema :Y
maar ieder zijn smaak
de soes blijft een goeie fiets :Y
vind ik ook :)

Ieder zijn smaak, suzuki blijft zeker een top fiets :Y
 
Heb ik zien staan ja, maar ik vind de K9 na al die jaren nog steeds minder ogen als de K8.
Doet niks af aan de motor, geweldige motor maar net niet mijn ding.

Denk daarom dat ik net als Andor de overstap ga maken, had ik niet verwacht maar suzuki maakt nu al 5 jaar hetzelfde model, en na de K5 heeft het blok wel wat updates gehad en is het zeker niet slecht maar niet vernieuwend meer.

De kans is er wel dat er een suzuki terugkomt, maar voorlopig gaat de eerste keus naar een S1000RR.

Suzuki en de Blade staan op 2, misschien terug naar suzuki als het 2014 model me meer raakt als het K9 model.

De K9 kan je uiteraard super aankleden, genoeg voorbeelden hier ;)
Maar dan kan ik er weer 5000+€'s tegen aan gooien voordat ik een beetje heb wat ik wil.

Mocht er iets anders komen, dan blijf ik uiteraard hier rondhangen, :Y
begrijpelijk, benieuwd wat het echt gaat worden 8-)
 
Jordan AMA Superbike 2013 :9~
asbkripsoligsxr.jpg

normale AMA Superbike })
asbkclarkgsxr4.jpg
 
Geen idee, ben nog druk aan t zoeken. Ik vind de MIVV GP wel grappig. Wilde eerst een akra maar die oogt zo lang/groot. http://www.carpimoto.com/EN/Bike_Su.../Specific/Brand_Mivv/Exhaust/Exhaust-Systems/ die van 180 lijkt me ook wel wat maar kan daar verder geen plaatjes bij vinden. Nu is t nog die van 290,- maar blijkt verschrikkelijk jankerig te zijn. Dus nog even verder kijken naar wat leuks wat er niet té groot uitziet.
klein maar fijn })
schitterd geluid & db killer erin en nergens problemen (ook niet op circuit) })
full
 
Laatst bewerkt:
ff checken bij "Mamoto" :Y

zijn zekers niet duur en niemand ziet zo snel dat het geen Valtermoto's zijn of iets dergelijks _O-

toevallig die site gevonden paar week gelee en paar hendels besteld voor iemand :Y

Hmm zien er wel leuk uit. Heb nu al rizoma handsvaten + stuurgewichten. Rizoma heeft ook hendels maar die zijn echt absurd duur!
 
klein maar fijn })
schitterd geluid & db killer erin en nergens problemen (ook niet op circuit) })
[afbeelding]

Ik vind deze auspoef niet zo heel mooi.
Ik had onder mijn zx9r een ixill, die gaf een mooi diep en zwaar geluid. Dat zoek ik nu voor de soes... de mivv zonder db killer heeft stationair een mooi donker geluid tot de 4a5000 rpm maar op hogere toeren jankt ie erover. De akra's vind ik nogal lang (komt bijna voorbij de kont) en is dus niet mooi. Een yoshi vind ik ook zo'n jank bak, al staan ze wel heel mooi op de 1000's... Verder moet ik nog even de leo's en arrow's bekijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan