BlackStripe
MF veteraan
Oke top dankjullie wel !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welke banaan is de amerikaanse dan?
De fiets wil al de bocht in voordat jij kan sturen. Hij stuurd dus echt héél soepel..
dan heb je nog nooit op een R6 gereden , die sturen pas soepel veel te soepel naar mijn mening.
Vind juist dat je op de GSX-R moet werken, althans mijn K2 wel, begreep ook dat de soes daar een beetje om bekent staan, je moet lekker met ze werken, maar kan goed aan de motor hangend de bocht door.
Het is ook niet hinderlijk ik vind het wel fijn de controle over de motor
dan heb je nog nooit op een R6 gereden , die sturen pas soepel veel te soepel naar mijn mening.
Vind juist dat je op de GSX-R moet werken, althans mijn K2 wel, begreep ook dat de soes daar een beetje om bekent staan, je moet lekker met ze werken, maar kan goed aan de motor hangend de bocht door.
Het is ook niet hinderlijk ik vind het wel fijn de controle over de motor
Ik vond de K5/6 altijd super soepel sturen! Stap maar eens op een oudere RSV. Dan weet je pas wat wrekn op een motor is
Vind niet dat je een oude blade met een k5/6 kan vergelijken...zit een wereld van verschil in.heb een oude Blade sc28 1995 racer stuurt denk ik een beetje het zelfde ?
Vind niet dat je een oude blade met een k5/6 kan vergelijken...zit een wereld van verschil in.
had die zeker een 55 hoog achterband
Ik vond mijn 2002 Fireblade ook fijner sturen dan mijn GSX-R 1000 K6
je bent er iig een stuk op vooruit gegaan, mooie machine!Het is i.d.d een ingevoerde motor, op 09-05-2008 is ie op NL kenteken gekomen. Ik heb hem vorig jaar mei zo gekocht. De vorige eigenaar heeft hem bij J v/d Bunt motoren uit nijkerk gekocht. Verdere history weet ik niet.
Mijn oude zx9r was ook ingevoerd vanuit duitsland (lubeck) en kwam op 02-02-2002 op NL kenteken, die motor heb ik ruim 10 jaar gehad. Heerlijke motor maar ik wilde weer es wat nieuwer.
Het is i.d.d een ingevoerde motor, op 09-05-2008 is ie op NL kenteken gekomen. Ik heb hem vorig jaar mei zo gekocht. De vorige eigenaar heeft hem bij J v/d Bunt motoren uit nijkerk gekocht. Verdere history weet ik niet.
Mijn oude zx9r was ook ingevoerd vanuit duitsland (lubeck) en kwam op 02-02-2002 op NL kenteken, die motor heb ik ruim 10 jaar gehad. Heerlijke motor maar ik wilde weer es wat nieuwer.
je bent er iig een stuk op vooruit gegaan, mooie machine!
Maakt verder ook niet uit. Belangrijkste is gewoon dat je er tevreden mee bent. Ken eigenlijk geen ontevreden Gixxer eigenaren.
Ik ken persoonlijk helemaal geen gixxer eigenaren, We rijden soms met 5 man, maar meestal rij ik met mijn vriendin (zx6r). Of met een maat van me (zzr 1200) als we met ze alle rijden staat er
1 honda vfr 800
1 honda cbr f? 600
1 kawasaki zx6r '05
1 kawasaki zzr 1200
1 suzuki gsxr 1000 k5 (snelste van allemaal )
voor de deur. ~
dikke fiets weer
is de zithouding op de s hetzelfde als op de gsxr?! het ziet er allemaal een stuk kleiner uit in mijn ogenIk ben al wat spullen aan het opzoeken en aan het opruimen:
Ik heb nog voor de liefhebber:
Org voorspatbord, is na aankoop gelijk gedemonteerd (kleur zwart)
2 x remhendel org, en 1x kopplingshendel 1000K7/K8
Org onderkuip stukken 1000K8 (blauw)
Org kettingbeschermer, achterspatbord
Nieuw supersprox 530/41T achtertandwiel, gelijk aan origineel (goud hart zwarte rand)
brembo remblokken sinter straat nieuw in verpakking
DP race remblokken nieuw in verpakking
Org uitlaatsysteem (bochten, cat en dempers) is geen gas doorgeweest, na aanschaf motor gelijk gedemonteerd
En ik kom vast nog wel meer tegen