Het GSX-R1000 Topic deel 17: Own The Racetrack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke banaan is de amerikaanse dan?


Volgens mij die van jou. Je hebt een grijze R op je kuip en het kleurenschema wijkt iets af. Dit is die van mij toen hij nog van de vorige eigenaar was (5 jaar geleden). Uitlaat is nu vol systeem en weer de normale remschijven en ander remschakelsetje en nog wat dingetjes zoals stompgrip, gilles shiftholder, valblokken.

full
 
Laatst bewerkt:
Ja nu je het zegt, ik heb er nog iets meer zwart op zitten (net boven de naam suzuki) en die grije sticker, ik wist niet dat dat dan amerikaans was. Overigens heb ik wel een KM teller en geen MIJL..kan dat wel veranderen, ook mijn temp meter is in celcius i.p.v Fahrenheid...en die kan ik niet veranderen, Nouja hij rijd er niet minder om..
Ik vind jou uitlaat wel gaaf zo... t is dat ik die dempers te duur vind... 2e hands zie ik ze bijna niet en als ze er zijn vragen ze nog bijna de nieuw prijs...
Hoe heb jij dat gedaan met die kleppen zooi van je uitlaat?
 
De fiets wil al de bocht in voordat jij kan sturen. Hij stuurd dus echt héél soepel..

dan heb je nog nooit op een R6 gereden :+ , die sturen pas soepel veel te soepel naar mijn mening.
Vind juist dat je op de GSX-R moet werken, althans mijn K2 wel, begreep ook dat de soes daar een beetje om bekent staan, je moet lekker met ze werken, maar kan goed aan de motor hangend de bocht door.
Het is ook niet hinderlijk ik vind het wel fijn de controle over de motor :Y
 
dan heb je nog nooit op een R6 gereden :+ , die sturen pas soepel veel te soepel naar mijn mening.
Vind juist dat je op de GSX-R moet werken, althans mijn K2 wel, begreep ook dat de soes daar een beetje om bekent staan, je moet lekker met ze werken, maar kan goed aan de motor hangend de bocht door.
Het is ook niet hinderlijk ik vind het wel fijn de controle over de motor :Y

Ja ik heb een soes gsxr1000 k8 gezien misschien dat ik zaterdag even ga kijken
Vandaar
 
dan heb je nog nooit op een R6 gereden :+ , die sturen pas soepel veel te soepel naar mijn mening.
Vind juist dat je op de GSX-R moet werken, althans mijn K2 wel, begreep ook dat de soes daar een beetje om bekent staan, je moet lekker met ze werken, maar kan goed aan de motor hangend de bocht door.
Het is ook niet hinderlijk ik vind het wel fijn de controle over de motor :Y

Ik vond de K5/6 altijd super soepel sturen! Stap maar eens op een oudere RSV. Dan weet je pas wat wrekn op een motor is ;)
 
Qua kracht zetten ed om een bocht in te gaan of om op koers te blijven moest ik op mn srad 600 uit '98 vele malen harder werken dan nu op mn L0.

Rijdt in de bochten nagenoeg even soepel en makkelijk/licht als de L0 600.

Hij laat zich alleen veel makkelijker rijden omdat hij zo'n gruwelijke hoeveelheid koppel en pk's heeft ^_^
 
@martijnzx9r. Weet niet 100% zeker dat het een Amerikaanse ze is hoor, maar meen te herinneren dat ik dat een keer heb gezien. Kan het dus fout hebben, maar in NL is hij zo iig niet zo geleverd.

Nadat mijn vering opnieuw is afgesteld rijdt hij als een veertje. Bljjf hem super vinden sturen, maar moe bekenen dat ik niet veel nieuwer spul heb gereden.
 
Het is i.d.d een ingevoerde motor, op 09-05-2008 is ie op NL kenteken gekomen. Ik heb hem vorig jaar mei zo gekocht. De vorige eigenaar heeft hem bij J v/d Bunt motoren uit nijkerk gekocht. Verdere history weet ik niet.
Mijn oude zx9r was ook ingevoerd vanuit duitsland (lubeck) en kwam op 02-02-2002 op NL kenteken, die motor heb ik ruim 10 jaar gehad. Heerlijke motor maar ik wilde weer es wat nieuwer.
 
Het is i.d.d een ingevoerde motor, op 09-05-2008 is ie op NL kenteken gekomen. Ik heb hem vorig jaar mei zo gekocht. De vorige eigenaar heeft hem bij J v/d Bunt motoren uit nijkerk gekocht. Verdere history weet ik niet.
Mijn oude zx9r was ook ingevoerd vanuit duitsland (lubeck) en kwam op 02-02-2002 op NL kenteken, die motor heb ik ruim 10 jaar gehad. Heerlijke motor maar ik wilde weer es wat nieuwer.
je bent er iig een stuk op vooruit gegaan, mooie machine!
 
Het is i.d.d een ingevoerde motor, op 09-05-2008 is ie op NL kenteken gekomen. Ik heb hem vorig jaar mei zo gekocht. De vorige eigenaar heeft hem bij J v/d Bunt motoren uit nijkerk gekocht. Verdere history weet ik niet.
Mijn oude zx9r was ook ingevoerd vanuit duitsland (lubeck) en kwam op 02-02-2002 op NL kenteken, die motor heb ik ruim 10 jaar gehad. Heerlijke motor maar ik wilde weer es wat nieuwer.

Maakt verder ook niet uit. Belangrijkste is gewoon dat je er tevreden mee bent. :) Ken eigenlijk geen ontevreden Gixxer eigenaren.
 
je bent er iig een stuk op vooruit gegaan, mooie machine!

Mijn droom motor was de zx10r, maar vond hem kleiner dan de zx9r...heb hem dus laten staan. -O-
Na lang zoeken kwam ik deze tegen, proefrit gemaakt en zat echt veel lekkerder dan de zx10r. De keus was dan ook snel gemaakt. Hij rijd echt super *O*
 
Maakt verder ook niet uit. Belangrijkste is gewoon dat je er tevreden mee bent. :) Ken eigenlijk geen ontevreden Gixxer eigenaren.

Ik ken persoonlijk helemaal geen gixxer eigenaren, We rijden soms met 5 man, maar meestal rij ik met mijn vriendin (zx6r). Of met een maat van me (zzr 1200) als we met ze alle rijden staat er
1 honda vfr 800
1 honda cbr f? 600
1 kawasaki zx6r '05
1 kawasaki zzr 1200
1 suzuki gsxr 1000 k5 (snelste van allemaal }) )
voor de deur. :9~
 
Ik ken persoonlijk helemaal geen gixxer eigenaren, We rijden soms met 5 man, maar meestal rij ik met mijn vriendin (zx6r). Of met een maat van me (zzr 1200) als we met ze alle rijden staat er
1 honda vfr 800
1 honda cbr f? 600
1 kawasaki zx6r '05
1 kawasaki zzr 1200
1 suzuki gsxr 1000 k5 (snelste van allemaal }) )
voor de deur. :9~~

snelste motor hebben is leuk maar, ligt toch meestal aan degene die erop zit })

:+
 
Ik ben al wat spullen aan het opzoeken en aan het opruimen:

Ik heb nog voor de liefhebber:
Org voorspatbord, is na aankoop gelijk gedemonteerd (kleur zwart)
2 x remhendel org, en 1x kopplingshendel 1000K7/K8
Org onderkuip stukken 1000K8 (blauw)
Org kettingbeschermer, achterspatbord
Nieuw supersprox 530/41T achtertandwiel, gelijk aan origineel (goud hart zwarte rand)
brembo remblokken sinter straat nieuw in verpakking
DP race remblokken nieuw in verpakking

Org uitlaatsysteem (bochten, cat en dempers) is geen gas doorgeweest, na aanschaf motor gelijk gedemonteerd

En ik kom vast nog wel meer tegen :P
 
Ik ben al wat spullen aan het opzoeken en aan het opruimen:

Ik heb nog voor de liefhebber:
Org voorspatbord, is na aankoop gelijk gedemonteerd (kleur zwart)
2 x remhendel org, en 1x kopplingshendel 1000K7/K8
Org onderkuip stukken 1000K8 (blauw)
Org kettingbeschermer, achterspatbord
Nieuw supersprox 530/41T achtertandwiel, gelijk aan origineel (goud hart zwarte rand)
brembo remblokken sinter straat nieuw in verpakking
DP race remblokken nieuw in verpakking

Org uitlaatsysteem (bochten, cat en dempers) is geen gas doorgeweest, na aanschaf motor gelijk gedemonteerd

En ik kom vast nog wel meer tegen :P
is de zithouding op de s hetzelfde als op de gsxr?! het ziet er allemaal een stuk kleiner uit in mijn ogen :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan