Het GSX-R1000 Topic deel 18: Pure Performance !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Akra voor een DanMoto van 199 euro :X

130 :P en dat is inclu inklaring kosten belasting 40 euro en 40 dollar verzend _O- maaar heb toch spijt dat ik een niet iets duurdere heb genomen . als je hem niet goed bij vult met demper vulling kan de buitenkant kan gaan smelten -O-
is dit altijd bij carbon dempers of niet ?

had even snel wat filmpjes bekeken en paar reviews gelezen ( blijkbaar niet genoeg )

tot nu toe klinkt hij goed en vind ik hem wel mooi :9 .
 
130 :P en dat is inclu inklaring kosten belasting 40 euro en 40 dollar verzend _O- maaar heb toch spijt dat ik een niet iets duurdere heb genomen . als je hem niet goed bij vult met demper vulling kan de buitenkant kan gaan smelten -O-
is dit altijd bij carbon dempers of niet ?

had even snel wat filmpjes bekeken en paar reviews gelezen ( blijkbaar niet genoeg )

tot nu toe klinkt hij goed en vind ik hem wel mooi :9 .
Meestal bij twins is dat en meeste carbon dempers hebben alleen carbon huls over het alu heen dus nee die hebben het niet. Danmoto is echt alleen carbon huls heel licht maar zwakker. Ik heb rustig 2 jaar weg gestampt met mijn danmoto.
 
Meestal bij twins is dat en meeste carbon dempers hebben alleen carbon huls over het alu heen dus nee die hebben het niet. Danmoto is echt alleen carbon huls heel licht maar zwakker. Ik heb rustig 2 jaar weg gestampt met mijn danmoto.

int het nieuwe topic ga ik verder heb nog een vraagje aan je :W
 
tof om zo dichtbij te kunnen volgen en zo dichtbij te komen!

zat zelf stekkenwal, jammer van de regen maar zeker vermaakt! :)
een bij ons uit regionale topic had een vip weekend gewonnen (volgensmij van kawa team van sykes) via facebook. en een sykes replica helm
is het zeker, maar zo een helm en vip weekend is natuurlijk ultimate!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan