ThxLas het op de fb circuitmotoren te koop net, balen van je kawa.
Wordt wel een dikke circuitbom gezien de opties die je vaak koopt
Jammer dat het allemaal niet op een K9 - L6 past anders had ik nog wel intersse in wat losse stukken.
Succes met de verkoop, K5's zijn nog steeds in trek dus moet goedkomen.
Mooi ding, maatje van me heeft er ook 1
pfff balen en wat een pech , hopelijk hou je er zelf niks aan over, succes met de scans alvast.Thx
Ja kut men k5 en men gen 1 kawa heb ik al zoveel jaren mee gereden en circuitdagen mee gedaan en met de ouwe kwak nooit gevallen en de k5 maar 2x op circuit maar nooit veel schade gehad.
Nieuwe zx10 gekocht zeer weinig mee gereden nooit geen circuit gezien en het schadebestek staat op 14 000€... ik nekwervel gebroken en misschien nog andere dingen woensdag weer onder scan of fotos.
Ik zal er wel een circuitmotor van maken dat gaat me geen 14 000 kosten ik hoop met verkoop van k5 grotendeels herstel en ombouw te betalen.
shifter en remklauwen enz zijn wel vrij universeel maar dat verkoopt dan ook makkelijkste heb daar al geinteresseerde voor het blok wil ik eerst kwijt geraken voor ik beslis om in onderdelen te verkopen.
De pvm zijn al verkocht
Jeetje balen man, succes met je herstelThx
Ja kut men k5 en men gen 1 kawa heb ik al zoveel jaren mee gereden en circuitdagen mee gedaan en met de ouwe kwak nooit gevallen en de k5 maar 2x op circuit maar nooit veel schade gehad.
Nieuwe zx10 gekocht zeer weinig mee gereden nooit geen circuit gezien en het schadebestek staat op 14 000€... ik nekwervel gebroken en misschien nog andere dingen woensdag weer onder scan of fotos.
Ik zal er wel een circuitmotor van maken dat gaat me geen 14 000 kosten ik hoop met verkoop van k5 grotendeels herstel en ombouw te betalen.
shifter en remklauwen enz zijn wel vrij universeel maar dat verkoopt dan ook makkelijkste heb daar al geinteresseerde voor het blok wil ik eerst kwijt geraken voor ik beslis om in onderdelen te verkopen.
De pvm zijn al verkocht
Heel eerlijk zou ik hem ook in onderdelen verkopen, blijkt meer geld in te zitten. Sleutelen aan je motor blijft leuk en als het dan ook nog eens extra oplevert is het win-win. Binnenkort ook weer wat niets voor de handel in onderdelen aanschaffen.Thx
Ik loop nu al een maand 24/7 rond met een nekkraag en dat begint wel wat te vervelen.
Hopelijk mag die eind augustus uit maar zal zoiezo tot september-oktober zijn voor ik terug ga werken.
Had nog een dagje geboekt met de k5 in september maar die ga ik verkopen denk dat ik geen motor meer rijd dit jaar...
De verkoop van onderdelen van de k5 gaat wel goed pvms met schijven voor een mooie prijs weg en brembo klauwen ook waardoor ik de motor nu al 2000€ goedkoper kan aanbieden misschien verkoop ik hem wel volledig in onderdelen lijkt veel meer interesse in allerlei prul dan voor de motor op zen geheel te zijn zonde eigenlijk want is echt een goed ding
Weet iemand hier of de duo steunen van de K6 ook passen op de K7 icm met de originele uitlaten?
Duosteunen bij de K5 ,K6 zitten aan zijkant bij frame bevestigd, bij de K7 en K8 aan de onderzijdeOhja de k6 heeft maar 1 dempert
QuadlockIemand een tip voor een goede telefoonhouder voor een K7?
Redelijk beperkt, maar voor een aantal toestellen geschikt. Gewoon een X Grip halen, bij mij al een jaar plezier ervan, anderen gebruiken het al langer, en dat zijn gewone Ali kopieën.Quadlock
Ik heb nu al 3 of 4 jaar een Ali XPress X grip en werkt perfect. Ook met hoge snelheden. Zit toch achter je kuipruit.
Fotootje van week Duitsland. Inmiddels al 12 jaar in mijn bezit.
Maar die van jou heeft echt niks gereden. Wat heb je er nog voor betaald als ik vragen mag?
Heb ooit ook een Ali XPress voetset gekocht, maar rechts vond ik helemaal ruk. Met de rempomp en uitlaat. Dus die ligt nog ergens in de kast.
Wil spul wat in een keer past en after market is over het algemeen toch het niet vergeleken met origineel qua pasvorm, zelfs niet een Akra systeem van 2400 euro.
Plus in Nederland is het zo druk geworden met motorrijders dat waar ik in de begin jaren maar een paar rijders tegenkwam avonds ik tegenwoordig de hele avond aan het zwaaien ben als ik een ritje maak.
Ik heb nu al 3 of 4 jaar een Ali XPress X grip en werkt perfect. Ook met hoge snelheden. Zit toch achter je kuipruit.
Fotootje van week Duitsland. Inmiddels al 12 jaar in mijn bezit.
Gisteren nog even een tochtje gereden met wat vrienden, ging weer veels te vaak veels te hard
Afgelopen week de 1000 uitgelaten in DE, blijft een erg fijne machine...
Gisteren nog even een tochtje gereden met wat vrienden, ging weer veels te vaak veels te hard
Mocht de mijne voor het eerst ook een paar kmtjes DL injagen een zondag
Dat ding accelereert zo takke hard dat ik gewoon last van m'n nek kreeg
Bij 285km p/u hield voor mij de lol een beetje op, het monster onder me daarentegen wilde nog wel verder
Vermoed dat met mijn gewicht ik makkelijk m'n vertanding iets meer richting topsnelheid kan gooien
Niet opzij kijken, maar er zit volgens mij een verrader in jullie midden