Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Iemand interesse in smoked achter knipperlichten? Suzuki GSX-R600/750 (K8-L0)(2008-2010), GSX-R1000 (K7/ K8) (2007-2008).

Heb twee nieuwe setjes.

Stuur maar een pm.
 

Bijlagen

  • IMG_20210523_093821.jpg
    IMG_20210523_093821.jpg
    116,5 KB · Weergaven: 11
Mocht iemand nog ram air kokers van een K9-L6 hebben liggen die weg mogen dan hoor ik het graag.
Met de circuitmotor betrokken geraakt bij een ongeluk op circuit Zolder.
Wordt dit najaar repareren, motor lijkt mee te vallen, heeft zo te zien niet over het asvalt gegleden maar is op lagere snelheid in de grindbak pas gevallen.
Top en zijkuip kapot, topkuip frame (heb ik al). 1 luchtkoker gescheurd de andere is op het circuit eruit gevallen dus kwijt.
Verder alles nog goed nalopen zodra ik dit kan :)
 
Ah zelf meer in de kreukels dan de motor. Gaat wat weken/maanden duren maar het komt goed zeggen ze. :t

Daar ga ik van uit. Hopelijk eind van de zomer, begin herfst de eerste meters weer maken :]

Circuitmotor is te maken en ben al wat aan het kijken voor mooi spul voor de wegmotor, als ik nu toch niet kan rijden ;)
 
Ah zelf meer in de kreukels dan de motor. Gaat wat weken/maanden duren maar het komt goed zeggen ze. :t

Daar ga ik van uit. Hopelijk eind van de zomer, begin herfst de eerste meters weer maken :]

Circuitmotor is te maken en ben al wat aan het kijken voor mooi spul voor de wegmotor, als ik nu toch niet kan rijden ;)
dat is minder man als je zelf wat mankeer maar als het maar weer goed komt
de leste klapper die ik gemaakt heb is ook nooit helemaal lekker meer geworden
maar we gaan vrolijk door morgen mag die weer de weg op we hebben er goed weer bij*O*
 
Ah zelf meer in de kreukels dan de motor. Gaat wat weken/maanden duren maar het komt goed zeggen ze. :t

Daar ga ik van uit. Hopelijk eind van de zomer, begin herfst de eerste meters weer maken :]

Circuitmotor is te maken en ben al wat aan het kijken voor mooi spul voor de wegmotor, als ik nu toch niet kan rijden ;)

Damn, dat is vervelend.
Sterkte en beterschap.
 
Mocht iemand nog ram air kokers van een K9-L6 hebben liggen die weg mogen dan hoor ik het graag.
Met de circuitmotor betrokken geraakt bij een ongeluk op circuit Zolder.
Wordt dit najaar repareren, motor lijkt mee te vallen, heeft zo te zien niet over het asvalt gegleden maar is op lagere snelheid in de grindbak pas gevallen.
Top en zijkuip kapot, topkuip frame (heb ik al). 1 luchtkoker gescheurd de andere is op het circuit eruit gevallen dus kwijt.
Verder alles nog goed nalopen zodra ik dit kan :)
Sterkte en beterschap
 
Helaas 9mei onderuit gegaan op Zandvoort. Hierdoor mijn sleutelbeen gebroken. Ik heb 11 dagen moeten wachten voor er plaats was voor een operatie |(..

Uiteindelijk 20 mei geopereerd. Maar ik moet zeggen het herstel gaat top. Vandaag weer toestemming gekregen om te rijden🤤.

Circuit fiets had gelukkig weinig die heeft alleen gegleden. Versleten frameslider wat krassen op de onderkuip en 1 uitlaat demper geschaafd.
 
Helaas 9mei onderuit gegaan op Zandvoort. Hierdoor mijn sleutelbeen gebroken. Ik heb 11 dagen moeten wachten voor er plaats was voor een operatie |(..

Uiteindelijk 20 mei geopereerd. Maar ik moet zeggen het herstel gaat top. Vandaag weer toestemming gekregen om te rijden🤤.

Circuit fiets had gelukkig weinig die heeft alleen gegleden. Versleten frameslider wat krassen op de onderkuip en 1 uitlaat demper geschaafd.
Oke dat herstel gaat vrij snel. Mooi :t

Schade valt goed mee dan gelukkig, mooi. Hoe zijn je pak, helm etc ?
Die zijn bij mij ook afgeschreven.
Had gelukkig goede spullen en heeft zijn werk gedaan maar kan nu in de vuilnisbak. ;)
 
Spijtig heren. Misschien meteen een airbag pak?
Maatje van mij is er erg te spreken over.


Nog even een fotootje.
 

Bijlagen

  • IMG_20210602_170041.jpg
    IMG_20210602_170041.jpg
    201,1 KB · Weergaven: 25
Ziet er netjes uit ja, komt goed uit met dat zwart/geel :t

Airbag pak had bij mij voor niet heel veel minder kwetsuur gezorgd, weet je nooit vooraf natuurlijk en ze zijn erg goed natuurlijk maar ik heb geen letsel aan bovenzijde rug, nek, schouders etc. Misschien dat ik wel wat minder ribben had gebroken dat wel.

Bij mij zit de grootste kwetsuur lager (bekken),

Daarnaast staat het circuitrijden even op hold. moet na repareren motor even kijken of die weg gaat of dat ik hem hou.
Ik heb nog een combi en een overall hangen die wat ouder zijn, maar als ik niet terug op het circuit ga rijden voorlopig dan koop ik een nieuwe combi denk ik. Al moet ik wel zeggen dat de op maat gemaakte overall echt super zat, was er erg blij mee.
 
Klopt, vooral op een slechte plek gebeurd en slecht en hard terecht gekomen helaas. Herstel gaat gelukkig redelijk goed als ik zag hoe het 5 weken terug was '(.

Motor heeft niet heel veel schade en is te repareren allemaal. Mooi klusje voor als ik weer aangesterkt en goed mobiel ben :t
 
Oke dat herstel gaat vrij snel. Mooi :t

Schade valt goed mee dan gelukkig, mooi. Hoe zijn je pak, helm etc ?
Die zijn bij mij ook afgeschreven.
Had gelukkig goede spullen en heeft zijn werk gedaan maar kan nu in de vuilnisbak. ;)
Gelukkig valt de schade erg mee.
Misschien in de toekomst een airbag pak
 

Bijlagen

  • 20210603_103129.jpg
    20210603_103129.jpg
    123,1 KB · Weergaven: 28
  • 20210603_103248.jpg
    20210603_103248.jpg
    143,2 KB · Weergaven: 28
Vaag probleem met mijn dashboard. Van mijn gsxr 1000L6

Hij gaat sinds vandaag soms niet aan.. 1 keer na een minuut ging hij in eens aan.
En soms is hij perfect. Iemand een idee??
 
Zit je stekker vergrendeld achterin ? Anders zou ik die eerst een loshalen. Kijken of die netjes en droog is en dan goed erin drukken tot die klikt.

Dash is 1 boutje los. En dan met 2 handen rechts en links bovenin los trekken uit de rubbers.

Het kan zijn dat die niet lekker vast zit maar wel blijft hangen door het rubber wat erover zit.
 
Zit je stekker vergrendeld achterin ? Anders zou ik die eerst een loshalen. Kijken of die netjes en droog is en dan goed erin drukken tot die klikt.

Dash is 1 boutje los. En dan met 2 handen rechts en links bovenin los trekken uit de rubbers.

Het kan zijn dat die niet lekker vast zit maar wel blijft hangen door het rubber wat erover zit.
Ik was bezig met het losmaken en hij deed het ineens weer prima. De stekker zat goed. Ik heb de hem los gemaakt en gekeken maar alles zag er keurig uit. Ik heb hem terug geplaatst en probleem lijkt opgelost.
 
Nou, vandaag ook weer een avontuurtje

Afspraak om PC af te stellen bij Nippon bikes Tilburg
Ik er naartoe
Fiets of de bank

-PC wil geen connectie maken, wel op een oude laptop, maar niet op de nieuwe software op de bank -O-
3x firmware geüpdate, eindelijk verbinding *O*

Showtime!

-Testrun om de afstelling te bekijken,... 2 pogingen, Titus de tuner stapt af, zet hem uit, komt het hok uit:
"Er mist 20PK" -O-
Kan niet zeggen dat het mij daadwerkelijk was opgevallen. Ja, hij hield in in de hogere toeren de weinige keren dat ik dit kanon doortrok, maar daarom ging ik hem dus af laten stellen

Max 120pk en bij 10.000 rpm zakte het vermogen helemaal in
Naar zijns inziens gaf de benzinepomp niet genoeg sap boven die 10K,
'externe' pomp er op aangesloten,... Ja hoor, 143 PK op z'n sloffen

:(:(:(

...verdomme!
Daar sta je dan om je PC af te stellen, maar dat lijkt nu in het water te vallen want de pomp is naar de klote

Maar, nou had hij er nog ergens 1 liggen voor en GSX-R, dan wel voor en 750, druk is hetzelfde, maar nou de vraag: zou het passen?
Pomp tevoorschijn gehaald, de mijne uit de tank geschroefd
Aansluiting was gelijk, alleen zat de vlotter andersom, zekere voor het onzekere genomen en de vlotter overgezet
Terugschroeven, tank op de motor, Lopen en naar vol vermogen (145 pk) doortrekken *O*

Testrun, afstellen, einde verhaal: 152PK :t:t:t, dus uitendelijk nog 7 pk erbij getuned
Het gele gevaarte trekt nu m'n kop er af bij elk toerental

Dus bij deze Hulde aan Titus van Nippon Bikes! :} :} :} :} :}
Geweldige service!!!




Om de draadjes zat eigenlijk nog een sleeve, maar die verbrokkelde bij aanraking

Waar het door komt??? Geen idee, ik Tank altijd V-power, en bij gebrek aan beter de concurentenversie van V-Power

Gelukkig was de rest van m'n tank schoon en was dit puur terug te vinden op/in de pomp en filter

1623889206944.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan