Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

prijsje idd en wat is de inlaatdiameter van de dempers en de lengte van de dempers ?
db killers aanwezig ?
als je interesse hebt zou ik ze moeten opmeten, betreft een systeem die op de k9-l1 1000 past verder niets spannends.
Er zitten geen db killers bij:]
 
de gsxr 1000 weer wat voorzien van nieuwe goodies en hij is nagelopen bij JK Motoren o.a; verse olie, verse koelvloeistof, nieuwe bougies, teenbeschermer, stuuruitslagbeperking, PP clipons, PP koppelingshendel, schakelaar extern voor ventilator, Brembo 18x20 Corsa Corta rempomp inclusief reservoirkit, Domino handvattenBekijk bijlage 1447146Bekijk bijlage 1447148Bekijk bijlage 1447149Bekijk bijlage 1447150
Echt een super Rempomp die corsa corta, ik heb hem er ook opzitten
 
Het zou voor mij voor erbij zijn, en ik heb wel killers nodig dus dan gaat het over.
Ook was gixxer750srad me voor met reageren dus die had toch al eerste keus :)
 
Het zou voor mij voor erbij zijn, en ik heb wel killers nodig dus dan gaat het over.
Ook was gixxer750srad me voor met reageren dus die had toch al eerste keus :)
Geen probleem hij is nog te koop hoor, en de db killers zijn los gewoon te koop.
Aansluiting van de k9-L1 zijn allemaal gelijk dus daar past hij zonder aanpassing onder
 
Ja alleen ik heb een akra systeem, ik dacht 54mm aansluiting.
Het is meer mocht ik een keer vallen dan heb ik reserve, en killers zijn voor de stille circuitdagen ;)
 
Ja alleen ik heb een akra systeem, ik dacht 54mm aansluiting.
Het is meer mocht ik een keer vallen dan heb ik reserve, en killers zijn voor de stille circuitdagen ;)
haha ja snap ik hij is nog te koop, Welk model heb je?
Ja ik pak vaak de dagen op Circuit zolder zonder db killer maar op Assen heb je die helaas niet.
 
2015 GSXR1000 circuitfiets met 2009 systeem dus 2 dempers.
Op mijn wegmotor (2014) een enkel akra vol systeem
 
Klaar voor het seizoen. 2010 GSXR 1000.
3U2A0423.jpg
 
Klaar voor het seizoen. 2010 GSXR 1000.
Bekijk bijlage 1448246

Nou zit ik zo naar die Accossato ankertjes te kijken en besloot effe hun site te bezoeken
toen viel mij oog hier op:

img-sec-rear-set.jpg


en die dingen komen me we heel bekend voor

20190717_104930.jpg

(even voor de goede orde, ik heb de Arashi V2, de 'V1' zouden dezelfde heelplates en steppies hebben als die van Accossato)

Nou ga ik niet beweren dat al dat spul van Accossato chinese makelij is, maar die rearsets ben ik vrij zeker van
 
De meeste supersports zijn voor mij wat klein, heb een dagje zolder op een RGV250 gedaan maar dat was er iets over :')

De K7 vond ik kwa zit houding anders zitten dan de L4 (K9) maar heb niet het idee dat die kleiner is.
De GSXR is wel 1 van de grotere supersports, de S1000RR is ook te doen vond ik.
De meeste supersports zijn voor mij wat klein, heb een dagje zolder op een RGV250 gedaan maar dat was er iets over :')

De K7 vond ik kwa zit houding anders zitten dan de L4 (K9) maar heb niet het idee dat die kleiner is.
De GSXR is wel 1 van de grotere supersports, de S1000RR is ook te doen vond ik.
ZX10R is ook prima qua grootte; vergelijkbaar met m'n oude GSXR ;-)
 
de gsxr 1000 weer wat voorzien van nieuwe goodies en hij is nagelopen bij JK Motoren o.a; verse olie, verse koelvloeistof, nieuwe bougies, teenbeschermer, stuuruitslagbeperking, PP clipons, PP koppelingshendel, schakelaar extern voor ventilator, Brembo 18x20 Corsa Corta rempomp inclusief reservoirkit, Domino handvattenBekijk bijlage 1447150

Mooi spul allemaal! 👌. Welke teenbeschermer is dat en hoe heb je deze bevestigd als ik vragen mag?
 
Zo, weer effe wezen hobby-en voor 2020

七功能_05
20200103_171532.jpg



Schakelaar heeft 7 knoppen, 5 voorop, 2 achterop (deze uitvoering 5 geschakeld, 2 momentair)
deze knoppen zijn los te schroeven, dus de positie hiervan kan dus gewijzigd worden, zo heb ik sein en grootlicht verwisseld zodat dit meer
als standaard Soes was
(Grootlicht bovenop duim geschakeld, seinlicht achterop wijsvinger momentair)

Netjes afgewerkt, heb alleen het gat voor de kabelboom iets uitgevijld om wat meer ruimte te krijgen en niet per ongeluk de draden tussen de behuizing te klemmen bij monteren


Van een 2e (2ehands) stuurschakelaar, de stekker er op gesoldeerd, waardoor dit ding gewoon plug & play is
draad voor de koppelingsschakelaar heb ik apart door de mantel getrokken
Mocht het uiteindelijk niet bevallen/het begeven, kan ik het er zo de oude weer op zetten


Eerst even de voordelen:
koppelingshendel kan nu verder naar beneden, waardoor ik er niet meer 'overheen' hoef te grijpen

Nadelen:
Op dit moment zijn de alarmlichten niet functioneel, moet ik een relais voor gaan gebruiken
daarbij gezegd dat ik wel alletwee de knipperlichten aan kan zetten, dus de functie is te bypassen

Knopjes zijn zeer gevoelig en met winterhandschoenen niet al te makkelijk te vinden
Maar dat kan ook komen -en dat zal het grootste probleem zijn
Na 15 jaar met de standaard Suzuki stuurschakelaar te werken is dit op z'n zachtst gezegd wennen
Het ritje van werk naar huis heb ik denk ik alle knoppen wel een keer per ongeluk ingedrukt _O-
Alleen knipper links is makkelijk te vinden omdat die nog op precies dezelfde plek zit

Dusss... mochten jullie de komende tijd een gele soes zien rijden met seinend licht, toeterend, en knippers links en rechts zien afwisselen
Grote kans dat ik dit ben :+
 
Beste Gixxer-rijders,
Iemand hier toevallig interesse in OEM remschijven van een GSXR 1000 K4?

Vriend van mij verkoopt een setje, kwasi ongerbuikt geloof ik.
Als iemand interesse heeft, stuur me een PB'tje, dan kan ik ze opmeten & fotograferen.

:t
 
Beste gixrijders ik heb een Bos slip-on systeem te koop voor de gsxr 1000 k9-l1.
Vraagprijs 500€
Mocht je interesse heb en stuur gerust een pm:t
De set is inclusief 2 de-killers, dat was ik er nog vergeten bij te vermelden
 

Bijlagen

  • 6ED58218-D8FD-45CA-ADE2-3CCD2E74673B-7bfaab47.jpeg
    6ED58218-D8FD-45CA-ADE2-3CCD2E74673B-7bfaab47.jpeg
    110,7 KB · Weergaven: 4
Wegmotor staat ook weer klaar, net nog poetsen.
12k beurtje gegeven gelijk luchtfilter meegepakt.
16T tandwiel gestoken voor en speedohealer gemonteerd.
 
Zo, weer effe wezen hobby-en voor 2020

七功能_05
Bekijk bijlage 1455072


Schakelaar heeft 7 knoppen, 5 voorop, 2 achterop (deze uitvoering 5 geschakeld, 2 momentair)
deze knoppen zijn los te schroeven, dus de positie hiervan kan dus gewijzigd worden, zo heb ik sein en grootlicht verwisseld zodat dit meer
als standaard Soes was
(Grootlicht bovenop duim geschakeld, seinlicht achterop wijsvinger momentair)

Netjes afgewerkt, heb alleen het gat voor de kabelboom iets uitgevijld om wat meer ruimte te krijgen en niet per ongeluk de draden tussen de behuizing te klemmen bij monteren


Van een 2e (2ehands) stuurschakelaar, de stekker er op gesoldeerd, waardoor dit ding gewoon plug & play is
draad voor de koppelingsschakelaar heb ik apart door de mantel getrokken
Mocht het uiteindelijk niet bevallen/het begeven, kan ik het er zo de oude weer op zetten


Eerst even de voordelen:
koppelingshendel kan nu verder naar beneden, waardoor ik er niet meer 'overheen' hoef te grijpen

Nadelen:
Op dit moment zijn de alarmlichten niet functioneel, moet ik een relais voor gaan gebruiken
daarbij gezegd dat ik wel alletwee de knipperlichten aan kan zetten, dus de functie is te bypassen

Knopjes zijn zeer gevoelig en met winterhandschoenen niet al te makkelijk te vinden
Maar dat kan ook komen -en dat zal het grootste probleem zijn
Na 15 jaar met de standaard Suzuki stuurschakelaar te werken is dit op z'n zachtst gezegd wennen
Het ritje van werk naar huis heb ik denk ik alle knoppen wel een keer per ongeluk ingedrukt _O-
Alleen knipper links is makkelijk te vinden omdat die nog op precies dezelfde plek zit

Dusss... mochten jullie de komende tijd een gele soes zien rijden met seinend licht, toeterend, en knippers links en rechts zien afwisselen
Grote kans dat ik dit ben :+

...en einde oefening:

20200115_210142-jpg.1458339
 
Terug
Bovenaan Onderaan