Het Honda Africa Twin Topic deel *3*

Zijn er mensen bekend met de Stella alpina? dat is een ongeorganiseerde motor meeting op de Col de sommeiller, dit wordt elk jaar op de 2e zondag van juli "gehouden" en dan is het de bedoeling zo hoog mogelijk de pas op te rijden, wat het ene jaar wel lukt en het andere jaar niet i.v.m sneeuw

Zou er intresse zijn vanuit het AT topic met een groepje die kant op te gaan?

[afbeelding]

Col de Sommeiller – Wikipedia dit is een link naar de wiki, wel in het duits maargoed :p,

Ik ga het zeker in gedachten houden, lijkt me heel gaaf! Maar kan er nu nog niet veel van zeggen omdat ik meerdere dingen wil doen in mijn vakantie. ;)
 
Laatst bewerkt:
de hardalpitour is ook een leuke 500km offroad in 36 uur ofzo. in elk geval lekker doortrappen.

 
Ik ben opzoek naar wat vering upgrades, heb de optie van een andere voorvork maar aan de kant gelegd omdat ik geen zin heb ik een ander wiel, remmen, enz enz.

Dat brengt mij dus op andere veren, een setje van hyperpro kost ongeveer 250 euro incl olie, wat ik best prijzig vind voor 3 veren. Iemand nog andere opties?
 
Ik ben opzoek naar wat vering upgrades, heb de optie van een andere voorvork maar aan de kant gelegd omdat ik geen zin heb ik een ander wiel, remmen, enz enz.

Dat brengt mij dus op andere veren, een setje van hyperpro kost ongeveer 250 euro incl olie, wat ik best prijzig vind voor 3 veren. Iemand nog andere opties?
verse voorveren progressief kost je 125 euro incl. de olie. en in een middagje klaar. maar achter is een stuk meer werk.
 
full
 
Ik lees hier af en toe stieken mee ;) Maar wat een vet ding is deze nieuwe AT/TA (True Adventure) :9 :}
Als de uiteindelijke versie hier een beetje in de buurt komt weet ik waar ik voor aan het sparen ben :P
Misschien eer het zover is nog een "oud" ATtje tussendoor als mijn Alp het begeeft.
 
Iemand tips voor een fatsoenlijk zadel op de XRV750?

De Corbin vind ik iets te prijzig:
Buddy Fashion Online Store voor al uw motoraccessoires en motorzadels.

Ik rijd er dagelijks van de Zaanstreek naar utrecht op, zonder last van een blikken kont, maar
afgelopen week ben ik met het vrouwtje achterop langs de Moezel en Eifel wezen toeren en
wisten we beiden na een paar honderd km niet meer hoe we op het zadel moesten zitten.
Verder had de Twin overigens super gereden!
 
Iemand tips voor een fatsoenlijk zadel op de XRV750?

De Corbin vind ik iets te prijzig:
Buddy Fashion Online Store voor al uw motoraccessoires en motorzadels.

Ik rijd er dagelijks van de Zaanstreek naar utrecht op, zonder last van een blikken kont, maar
afgelopen week ben ik met het vrouwtje achterop langs de Moezel en Eifel wezen toeren en
wisten we beiden na een paar honderd km niet meer hoe we op het zadel moesten zitten.
Verder had de Twin overigens super gereden!


Ik heb mijn zadel laten vermaken bij Vikingseats in Dedemsvaart Home - vikingseats.nl
Het zadel is nu breder, hoger en er zit een nieuw overtrek op. Alles bij elkaar was het 180 á 200 euro. In eerste instantie was het niet helemaal naar wens en toen werd het kosteloos aangepast en terug gestuurd.
Enige nadeel is dat het wel een tijdje kan duren (4-6 weken)
Succes!
 
Zijn er mensen bekend met de Stella alpina? dat is een ongeorganiseerde motor meeting op de Col de sommeiller, dit wordt elk jaar op de 2e zondag van juli "gehouden" en dan is het de bedoeling zo hoog mogelijk de pas op te rijden, wat het ene jaar wel lukt en het andere jaar niet i.v.m sneeuw

Zou er intresse zijn vanuit het AT topic met een groepje die kant op te gaan?

[afbeelding]

Col de Sommeiller – Wikipedia dit is een link naar de wiki, wel in het duits maargoed :p,

zooooo deze wil ik ook zo graag al en jaar of 3 doen....... :9


greetszz
 
Terug
Bovenaan Onderaan