Het Honda Africa Twin Topic deel *3*

misschien een slechte vraag,
wat is de makkelijkste weg om bij me accu te komen? '97
Zadel eraf, 2 boutjes (steek of ring 10) losdraaien, kapje wegnemen et voilà *D



(of dat ding moet bij een jonger model volledig ergens anders hangen :X )


Wat Xender zegt ;)
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag middag vlak bij motozoom/city Amsterdam zwarte twin met dakar kuip? Iemand van hier??
Onwijs gaaf ding
deze?

Beste rijders,

Onderstaande twin heb ik destijds zelf omgebouwd. Nu bij ik eigenlijk wel heel benieuwd of één van jullie de motor nog eens voorbij hebben zien komen?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Inmiddels al weer enig tijd in bezit van een ktm adventure 950S. Heerlijk stuur fiets, maar met de twin kon ik lezen en schrijven.
 
Zo AT-ers, valt hier nog iets leuks te beleven? Ben er er ff tussenuit geweest , ca. 2,5 jaar..(iets te druk met andere zaken) maar vorige week heb ik m'n rd07 (93) weer aan de praat gekregen; was niet echt lastig: starten & lopen !!!
Omdat het me aangeboden werd vandaag een proefritje gemaakt op een bmw k1200r.. Berg pk's zeg, en loopt als een trein...stap ik daarna weer op m'n oude twin en wat denk je: komt er pas echt een grote grijns. Big Fun!!
 
Genoeg. Komend weekend naar polen voor het izi weekend waar een hoop aters komen.
 
Hoppa! Gevonden! Sinds afgelopen najaar de trotse bezitter van een fijne RD07

full


Het is voor mij een motor voor erbij, naast mijn trouwe woon-werk motor ZZR1400.

Hoe kwam ik bij een AT...? nou ik had haren gelden een Suzuki DR800 en daar had ik veelplezier mee alleen ben ik iets te ver gegaan met offroaden; meerdere keren Billstain zorgden voor een volledig afgeragde motor dus die deed ik weg en er kwam een KLX450. Een volbloed Enduro maar hoewel dat ontzettend leuk speelgoed is, was dat toch niet het antwoord dus ging ik op zoek naar een nette DR800 en toen ik die niet vond, kwam ik een Africa Twin tegen en die bevalt me uitstekend! Nee ik moet er niet mee naar Bilstain maar een zandpad kan echt wel! Sterker; ik kwam afgelopen week terecht in een stuk heel erg mul zand (Brabantse zandverstuiving) en daar wilde'ie nog heel aardig doorheen.

Maar goed de meeste ritten zullen toch lekker over de straat gaan en daar waar ik op de ZZR1400 maar niet normaal kan rijden, rijd ik op de AT heerlijk 80 à 100 km/h en dat is heerlijk.


Als er een keer een AT ritje is, dan wil ik wel mee!
 
Laatst bewerkt:
ziet er nog netjes uit ook ik ben sinds november in bezit van een africa twin en ben trots en erg blij met deze motor rijd heerlijk!
pas meegedaan met beginners rit all road waarbij ik mijn eerste km off road heb gemaakt.
smaakt naar meer.
 
fotoooo....?!?
Zo dat klinkt goed; verse AT rijders !
Hier een oude vos, wiens AT al veel heeft meegemaakt..
Ook maar een keer een fotootje dan:
full
 
Ondertussen in Australië, :p

Ik ga morgen maar weer eens op de twin naar m'n werk, mijn rek voor achter ligt nu bij de poedercoater

Toch maar eens een twin meeting bespreken?
 
Ondertussen in Australië, :p

Ik ga morgen maar weer eens op de twin naar m'n werk, mijn rek voor achter ligt nu bij de poedercoater

Toch maar eens een twin meeting bespreken?
ik ga morgen al :+ 400 motoren waarvan de helft AT is *O*
 
JAAA *O*
en deze keer wil ik er absoluut bij zijn :]
niet alles kan natuurlijk verzet worden, er is onder andere een kleine onder weg *O* een grote auto-moto-mountainbike-werkplaats in opbouw *O* en een vrouw waar ik ook nog soms naar moet luisteren -O- :9
 
Ik heb ook wel zin in een meeting hoor!

Let wel, week 20 + 21 en 24 + 25 zit ik in Spanje voor werk. Oh en week 23 is Hét MF Weekend


Als jullie nou een paar dagen naar Hét MF Weekend komen, in het Zwarte Woud bijvoorbeeld, dan plannen we een offroad-dag in :-)
 
hallo iedereen, ik had een vraag?!

als het meezit komt er aankomende weekend een langer weekend aan.
nu zit ik te overwegen de motor te pakken en naar de Vogezen te rijden in Frankrijk.
hier en dag rond te rijden en de dag erop naar luxemburg om de 4de dag naar huis te rijden. of net andersom....
nu heb ik een africa twin, zijn er hier mensen met ervaring betreft off-road / all-road in de Vogezen?
helaas schiet mijn ervaring erg te kort dus moeilijkheids graad laag? of zijn er dan andere alternatieve om naartoe te rijden voor totaal 4 daagjes van huis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan