postaldude
Die hard MF'er
- 1 okt 2010
- 995
- 5
Owja dat is best slim inderdaad! Zal eens kijken naar die optie.
Bedankt!
Bedankt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sinds vorige week ben ik een kersverse AT eigenaar van deze RD07A van 1996. De motor rijd prima, maar is een beetje roestig en een beetje moe.
[afbeelding]
En momenteel staat de AT en zo bij voor een opknapbeurt. Het wordt geen restauratie, maar de ergste dingen worden opgeknapt. Het blok gaat er uit om wat dingen te checken en het frame met wat losse delen worden gepoedercoat. Genoeg te doen dus.
[afbeelding]
Sinds vorige week ben ik een kersverse AT eigenaar van deze RD07A van 1996. De motor rijd prima, maar is een beetje roestig en een beetje moe.
[afbeelding]
En momenteel staat de AT en zo bij voor een opknapbeurt. Het wordt geen restauratie, maar de ergste dingen worden opgeknapt. Het blok gaat er uit om wat dingen te checken en het frame met wat losse delen worden gepoedercoat. Genoeg te doen dus.
[afbeelding]
Ziet er erg strak uit!Hallo allemaal, sinds kort ook in het bezit van een At. Na een tijdje geen motor in bezit gehad te hebben werd het toch maar weer eens tijd. Tot later[afbeelding]
Top staat, van Desertmotors geloof ik?Hallo allemaal, sinds kort ook in het bezit van een At. Na een tijdje geen motor in bezit gehad te hebben werd het toch maar weer eens tijd. Tot later[afbeelding]
Ja precies , locatie pomp was me al duidelijk. Alleen dat contact stekkertje krijg ik niet los . Kan er ook niet lekker bij. Vandaar de vraag of de tank los moet .
Tevens kwam ik er gister achter dat deachtervelg het bekende probleem heeft. Is ook niet zo gek na 20 jaar maar wel vervelend .
[
Ga Vd week weer even kijken , bedankt moet nu wel goedkomen.