Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb eraan gedraaid. Kan niet bepalen of hij nu strakker of minder strak staat, te ver omhoog of te ver omlaag draaien resulteerde beide in een blijvend brandend remlicht. Aangezien het alleen op snelheid gebeurt, kan het nog iets anders wezen?En je voorremlicht?
Ik zou de schakelaar bij de achterrem net iets minder strak afstellen en het dan nog eens proberen. Bij de voorrem kun je niets stellen.
Dat lijkt mij een aanwijzing om even verder te kijken daar?te ver omhoog of te ver omlaag draaien resulteerde beide in een blijvend brandend remlicht.
Ik bedoel dat zowel te hoog als te laag resulteert in een brandend remlicht. Dat is niet zoals het hoort, mogelijk een rotte schakelaar. Als het mijn CB was zou ik die schakelaar en de omgeving professioneel volsproeien met WD40 en hem een uurtje later nog eens proberen af te stellen. En anders de boel even deels demonteren: schakelaar los van rempedaal en kijken of en hoe hij functioneert. En anders trek je de schakelaar even los. Ik weet zo snel niet waar die aangesloten zit.Ja, dat snap ik. Ik heb echter geen idee waar ik moet beginnen als ik niet weet wat ongeveer de voorkomende oorzaken zijn. Voordat ik de hele boel daar uit elkaar haal. Sluiting van kabels/corosie, simpelweg afstelling, rempedaal zélf anders af moeten stellen, etc. Lastig omdat het alleen rijdend gebeurt en alleen op hogere snelheid. Vandaar mijn vraag hier hé
Ahke, dan ben je zeker ook een langere ketting nodig? Of gaat een 108 nog wel passen?Ik heb achter twee groter
Ja ik had een 110 besteld dacht ik, en die gewoon ingekortAhke, dan ben je zeker ook een langere ketting nodig? Of gaat een 108 nog wel passen?
Nee, dat is nooit beterKun je dan niet beter voor een tandje kleiner nemen?
Ik bedenk me net dat ik toen ik thuis kwam ik de motor draaiend even op de zijstandaard heb gezet om de schuur deur vast te zetten, kan dat er mee te maken hebben, goed warme motor draaiend op de zijstandaard?Overloopje van de koelvloeistof. De mijne is ook incontinent, al is het bij mij meer af en toe een drupje. Check (als hij afgekoeld is) het niveau even.
ik smeer mn ketting nu met 75w90 en zon osco ding, werkt wel, maar doseren is lastigDie van mij lekt iig niet, als die zou lekken zou ik gek worden
Ben wel wat overboard gegaan met het smeren van de (oude) ketting met vbak olie, die lekt nou wel, maar loopt zo wel aardig soepel
Vraag aan de techneuten:
Ik ben net even naar het werk heen een weer gereden, zet thuis de CB in de schuur en zie even later twee plasjes onder de motor. Waarschijnlijk eentje van net voor ik hem op de bok zet en eentje van toen hij op de bok stond.
Die tweede precies onder die zes slangen die onder het blok uitkomen. Dus vermoedelijk uit één van die slangen.
Het is geen benzine en geen olie. Water met een ietwat zoetige smaak.
Het lijkt er op dat er erg snel behoorlijk wat uit gelopen is, toen ik het zag lekte er niets meer.
Hoe kan dat? Wie heeft er een logische verklaring?Bekijk bijlage 1539359Bekijk bijlage 1539361
Had ik ook op de Strom zitten, 's winters is de hele tijd aan dat ding zitten trekken (waarom komt er niks uit). Tijdje later zat alles onder de olie inclusief linker loopvlak van de bandik smeer mn ketting nu met 75w90 en zon osco ding, werkt wel, maar doseren is lastig