Het Honda CB(F)500 (Twin) Topic - Deel 7

Had ik ook op de Strom zitten, 's winters is de hele tijd aan dat ding zitten trekken (waarom komt er niks uit:?). Tijdje later zat alles onder de olie inclusief linker loopvlak van de band :')


Loobman werkt ook best prima en een stuk goedkoper. Heb nog verschillende leftover olie staan (0W20, 10W40, 75W90, ATF etc..) dus kan wel is weer zo'n Loobman kopen en gaan experimenteren met wat fatsoenlijk werkt. Temperatuur maakt natuurlijk ook het verschil.
Ik heb een (imitatie) Cobrra Nemo 2 op mijn CB'tje gezet, werkt prima. En ik vul hem met kettingzaag olie. Smeert prima en spettert niet de velg onder.
6E97AF11-D8B7-41D9-9F40-3095AAD31403.jpeg


7AF9FCC4-D6E5-4247-963C-94809ED04EA5.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: JBi
Nadeel is dat die klokjes niet verlicht zijn in het donker. Ik mis de klok ook regelmatig. Heb wel tijd op de navi, maar rij lang niet altijd daarmee.
 
zou liever iets zoeken wat op te laden is.. anders heb je weeeeeer een draad om aan te sluiten
 
Maar dan heb je weer iets wat je moet opladen :+

Ik heb bijna altijd m'n telefoon op het stuur zitten dus van mij hoeft een klokje niet verlicht te zijn, maar moet nog wel ff een kabeltje leggen voor USB opladen.
Wou ik ook gelijk doen met ander stuurtje, weet alleen nog niet wat voor stuur :9
 
Wij hadden allemaal een Lucas trw superbike stuur, ik heb nu een hoger renthall stuur voor op straat, maar op circuit wil ik weer een lager stuur, beter voor de houding
 
  • Leuk
Waarderingen: JBi
Maar dan heb je weer iets wat je moet opladen :+

Ik heb bijna altijd m'n telefoon op het stuur zitten dus van mij hoeft een klokje niet verlicht te zijn, maar moet nog wel ff een kabeltje leggen voor USB opladen.
Wou ik ook gelijk doen met ander stuurtje, weet alleen nog niet wat voor stuur :9

Ik heb een ABM Superbike stuur, echt een aanradertje. kan wel met de originele lengte remleiding, maar een iets langere is wel prettiger
 
Had op de Fazer 1000 een LSL Superbike flat, vond ik daarop wel een prima stuurtje

ABM superbike
1599381279696.png


LSL Superbike
https://www.lsl-online.nl/picdb/v5a/3782/236008.jpg


LSL Superbike flat
https://www.lsl-online.nl/picdb/v5a/3782/236012.jpg


TRW Superbike
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41F45odARoL._SX450_.jpg
 
Is de chicken strip er trouwens niet af te rijden met 110/70? Ga naar mijn idee best sportief de bocht om maar aan de voorkant komt het niet veel verder dan het profiel... Voel me zo een beetje een noob en wil het schuurpapier al uit de kast halen. ;(:9
 
Mij lukt het niet met de michelins. zijvlak staat dan ook wel zo goed als verticaal hoor..
1599509053799.png


Misschien lukt het @Bviep met zn conti's???
 
  • Leuk
Waarderingen: JBi
Zo ziet het er bij mij uit, achterband wordt zowat over de gehele breedte gebruikt. Voorband niet. Heb al een paar keer de grond geraakt met de steppies, slijtpennen zitten er nog wel op maar ben normaal gewend dat de voorband dan wel in de buurt komt van de rand. :9

20200907_221211.jpg



20200907_221049.jpg
 
De kans dat jij die moves uithaalt zijn kleiner dan de kans dat jij die voorband rond rijdt... :+
 
  • Haha
Waarderingen: JBi
Oke, volgens m'n telefoon waterpas gaat de achterband tot zo'n 60 graden, de voorband tot 80 graden. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan