Het Honda CBR 600RR topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Pat je wou toch ook xenon op je bike?
Heb het net ff snel aangesloten ( uit me koekblik gesloopt) en ff foto's uploaden en dan post ik ze hier wel ff.
Ow cool, wil ik wel zien, maar ik hou 't voorlopig 'gewoon' bij m'n Philips blue vision bulbs. Zijn al een stuk helderder dan de originele lampjes. Waarschijnlijk is xenon nog duidelijker, maar dat wordt me allemaal te duur. 't houdt effe op voor de bike. Ik wil misschien nog een carbon kettingbeschermer aanschaffen omdat ik de linker achterkant kaal en oninteressant vind, maar dan houdt het toch echt op. Owja, een pak natuurlijk :Y Ik ga deze winter m'n geld (als ik dat overhoud) besteden aan m'n huis. Heb nog steeds wat kasten, een bankje, buro e.d. nodig. Plus, ik wil een LCD TV-tje en een DVD speler in m'n slaapkamer hebben. Gaat me dus nog genoeg poet kosten. Dus eerst maar eens m'n huisje pimpen en dan volgende zomer misschien m'n bike weer aan de beurt. Alleen jammer dat het enige wat ik nog een beetje kan pimpen aan de bike is allemaal zo duur haha (volledig uitlaatsysteem, vering, wave breaks, Gilles rem- schakelsetje, PVM wheels :9~ etc.)
Maar post die piccies maar effe :Y
 
Ow cool, wil ik wel zien, maar ik hou 't voorlopig 'gewoon' bij m'n Philips blue vision bulbs. Zijn al een stuk helderder dan de originele lampjes. Waarschijnlijk is xenon nog duidelijker, maar dat wordt me allemaal te duur. 't houdt effe op voor de bike. Ik wil misschien nog een carbon kettingbeschermer aanschaffen omdat ik de linker achterkant kaal en oninteressant vind, maar dan houdt het toch echt op. Owja, een pak natuurlijk :Y Ik ga deze winter m'n geld (als ik dat overhoud) besteden aan m'n huis. Heb nog steeds wat kasten, een bankje, buro e.d. nodig. Plus, ik wil een LCD TV-tje en een DVD speler in m'n slaapkamer hebben. Gaat me dus nog genoeg poet kosten. Dus eerst maar eens m'n huisje pimpen en dan volgende zomer misschien m'n bike weer aan de beurt. Alleen jammer dat het enige wat ik nog een beetje kan pimpen aan de bike is allemaal zo duur haha (volledig uitlaatsysteem, vering, wave breaks, Gilles rem- schakelsetje, PVM wheels :9~ etc.)
Maar post die piccies maar effe :Y

Ja ik ken het, heb ook nog genoeg plannen, maar hier komen ze dan;

Eerst de originele H7 lamp
Foto=A6P7K4KI&ext=.jpg


Dan de Philips blue vision
Foto=DPKBG83F&ext=.jpg


En dan de xenon
Foto=6RO6XA7A&ext=.jpg


Xenon samen met GROOT licht :X
Foto=ZJA6H4TN&ext=.jpg

Foto=Z8QLTFMR&ext=.jpg


En zie hier de starter/omvormer
Foto=X4OQ4NR8&ext=.jpg


Dit alles ff snel binnen 10min. aangesloten, nu alleen nog ff op me eigen setje wachten en dan kan deze weer terug in me auto 8-)
 
Mot 't kosten dan?


Ben nog ff in onderhandeling, maar waarschijnlijk kan ik het voor 100euri krijgen dus das 1 lamp 1 starter/omvormer en een kabelset.
Maar deze set komt van me golf af en daar zitten lensen in en daar heb je dan de D2S lampen voor.
De set voor in de motor moet een D2R lamp zijn, dit heeft alles met het lichtbeeld te maken, en er zijn ook nog verschillende lampen kwa Kelvin waardes dus de kleur ervan.
 
Ow cool, wil ik wel zien, maar ik hou 't voorlopig 'gewoon' bij m'n Philips blue vision bulbs. Zijn al een stuk helderder dan de originele lampjes. Waarschijnlijk is xenon nog duidelijker, maar dat wordt me allemaal te duur. 't houdt effe op voor de bike. Ik wil misschien nog een carbon kettingbeschermer aanschaffen omdat ik de linker achterkant kaal en oninteressant vind, maar dan houdt het toch echt op. Owja, een pak natuurlijk :Y Ik ga deze winter m'n geld (als ik dat overhoud) besteden aan m'n huis. Heb nog steeds wat kasten, een bankje, buro e.d. nodig. Plus, ik wil een LCD TV-tje en een DVD speler in m'n slaapkamer hebben. Gaat me dus nog genoeg poet kosten. Dus eerst maar eens m'n huisje pimpen en dan volgende zomer misschien m'n bike weer aan de beurt. Alleen jammer dat het enige wat ik nog een beetje kan pimpen aan de bike is allemaal zo duur haha (volledig uitlaatsysteem, vering, wave breaks, Gilles rem- schakelsetje, PVM wheels :9~ etc.)
Maar post die piccies maar effe :Y
Goh, jij hebt dus ook al geen geldboompje :+
Meubels zijn idd toch ook wel handig :Y
Een carbon kettingbeschermer wil ik ook nog wel een keer kopen, maar ik moet eerst nog een bekeuring betalen :( (€226,-) en dan moet ik nog een keer een nieuwe achterband hebben. Dat zijn mijn voorlopige kostenposten en daarna wil ik de motor een keer op de testbank hebben en dan gaan we weer ff kijken naar wat leuke dingen voor de motor.

@Daniel; dat xenon ziet er goed uit. Zeker als je bekijkt hoe het was. Alleen samen met dat groot licht is......minder :X
 
[me]CBR600RR Tim zit weer ff dik in de centen na 4 dagen kelders, goten en ceptictanks gereinigd te hebben op een oude boorlocatie! |( |(
[/me]


Total! I Love you guys :} (50 euro per uur) *D
 
Goh, jij hebt dus ook al geen geldboompje :+
Meubels zijn idd toch ook wel handig :Y
Een carbon kettingbeschermer wil ik ook nog wel een keer kopen, maar ik moet eerst nog een bekeuring betalen :( (€226,-) en dan moet ik nog een keer een nieuwe achterband hebben. Dat zijn mijn voorlopige kostenposten en daarna wil ik de motor een keer op de testbank hebben en dan gaan we weer ff kijken naar wat leuke dingen voor de motor.

@Daniel; dat xenon ziet er goed uit. Zeker als je bekijkt hoe het was. Alleen samen met dat groot licht is......minder :X
Pffff 226... ik had een tijdje terug 220, maar dan met de auto. Ik reed niet APK gekeurd rond (95) en kreeg een boete voor te gladde voorbanden (125) Je schijnt niet op 't kanvas te mogen rijden :+
 
BlitzeR1 zet mij ook ff in de begin post

gepolijste velgen
Akra Carbon Demper
Sato Racing Rem/Scakelset
Braking Wave Schijven V+A
WP stuurdemper
Honda Seat Cowl
Stalen Goodridge Remslangen
Zero Gravity DB Ruit
Kellerman Knippers Voor
Achterlicht met geintergreede knippers
Valter Moto Kentekenhanger
full
 
Laatst bewerkt:
BlitzeR1 zet mij ook ff in de begin post

gepolijste velgen
Akra Carbon Demper
Sato Racing Rem/Scakelset
Braking Wave Schijven V+A
Honda Seat Cowl
Stalen Goodridge Remslangen
Zero Gravity DB Ruit
Kellerman Knippers Voor
Achterlicht met geintergreede knippers
Valter Moto Kentekenhanger
(Afbeelding)





:N








Vergeet ie zijn stuurdemper te vermelden :X
 
Kom op mensen, wel een beetje wakker worden B|


Ben aan de koffie dus kan weer lekker slap ouwehoeren vandaag :P })
 
Scherp van je :} Carbon voor en achterspatbord staan in bestelling dus technisch gesproken mogen die zeker nog niet in de spec lijst O-)



:N


Hehehe dan heb ik ook wel een lijst klaarliggen :P


Nu alleen de dingen nog aanschaffen :X



8-) ach scherp, is gewoon een goed getraind oog he :P
 
:N


Hehehe dan heb ik ook wel een lijst klaarliggen :P


Nu alleen de dingen nog aanschaffen :X



8-) ach scherp, is gewoon een goed getraind oog he :P

Nee ze zijn al besteld bij Molenaar en aanbetaald :Y Ik heb zelfs een getuige in WollieWonka die was er toevallig bij toen ik het bestelde. Het zou als het goed is vandaag binnen moeten zijn gekomen *O* Ga morgen ff belen of het binnen is
 
Hier nog een piccie van die kenteken hanger op de fiets
full

Geinig achterdempertje nog niet eerder gezien
 
Hier nog een piccie van die kenteken hanger op de fiets
(Afbeelding)
Geinig achterdempertje nog niet eerder gezien

Zeker een leuk dempertje. :Y

@ Rifhster, mwa ik heb effe ene maat geholpen met behang afstomen.En gelijk wat gegeten en effe naar de bouwmarkt geweest.
Was om 1 uur thuis pm twee uur naar die maar van me en nu net pas terug.
Dus ik lul nu niet meer zo veel denk ik, morge weer een half uurtje eerder opstaan.

Dus ik zeg tot morge :W
Dan zal ik ook weer uit me nek gaan zwammen :P
 
Laatst bewerkt:
Ja leuk dempertje. Kentekenplaathouder ziet er niet uit. 55 pond? Das zo'n 80 euro en dan met verzendkosten zit je zo op de 100. Nee, niet mijn ding.
 
Ow ja

@blitze nu je toch aant veranderen ben wil je van spiegels met knippers:
Cyccon Stealth Aero ( met LED 'geintergreede knippers' ) maken en van achterknippers ehm :knipper achter,kellermann knippers

Mijn dank grenst aan hondsdolheid :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan