Het Honda CBR 600RR topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
EINDELIJK !!! na 2 jaar "sparen" is t dan toch eindelijk zo ver ! ik heb een splinternieuwe 600rr van 2005 gekocht !!
ik had t niet meer verwacht om dr dit jaar nog een te kopen (tja, t seizoen loopt helaas toch echt tegen t einde aan ;( ) , maar de prijs was zo goed dat ik t niet kon laten schieten.... nu alleen nog hopen op een paar zonnige dagen en :] :] !! en hopen dat t verzekeren niet te erg tegenvalt (is mn 1e bike)
full


Bijlage: 600rr-05.jpg
 
Laatst bewerkt:
EINDELIJK !!! na 2 jaar "sparen" is t dan toch eindelijk zo ver ! ik heb een splinternieuwe 600rr van 2005 gekocht !!
ik had t niet meer verwacht om dr dit jaar nog een te kopen (tja, t seizoen loopt helaas toch echt tegen t einde aan ;( ) , maar de prijs was zo goed dat ik t niet kon laten schieten.... nu alleen nog hopen op een paar zonnige dagen en :] :] !! en hopen dat t verzekeren niet te erg tegenvalt (is mn 1e bike)

Hej gefeliciteerd *O*
Veel :] plezier ermee.
Kom je ook naar de meeting op 22 oktober?
Word erg gezellig
 
thanks !

misschien wel ja, ligt een beetje aan t weer, voor mij is t nogal een stukkie rijden (ik kom uit de buurt van Venlo), maar als t weer goed is, is de kans zeer groot dat ik van de partij ben :Y is natuurlijk een perfecte reden om een lekkere tour te maken met de nieuwe motor, kan ik meteen ff checken wat de anderen voor moois met hun bike gedaan hebben !
 
thanks !

misschien wel ja, ligt een beetje aan t weer, voor mij is t nogal een stukkie rijden (ik kom uit de buurt van Venlo), maar als t weer goed is, is de kans zeer groot dat ik van de partij ben :Y is natuurlijk een perfecte reden om een lekkere tour te maken met de nieuwe motor, kan ik meteen ff checken wat de anderen voor moois met hun bike gedaan hebben !

Goed man :9~ en.....





De juiste KLEUR :Y :Y :Y :Y
 
Zeker een leuk dempertje. :Y

@ Rifhster, mwa ik heb effe ene maat geholpen met behang afstomen.En gelijk wat gegeten en effe naar de bouwmarkt geweest.
Was om 1 uur thuis pm twee uur naar die maar van me en nu net pas terug.
Dus ik lul nu niet meer zo veel denk ik, morge weer een half uurtje eerder opstaan.

Dus ik zeg tot morge :W
Dan zal ik ook weer uit me nek gaan zwammen :P










:( laat me maar weer alleen ;(
 
EINDELIJK !!! na 2 jaar "sparen" is t dan toch eindelijk zo ver ! ik heb een splinternieuwe 600rr van 2005 gekocht !!
ik had t niet meer verwacht om dr dit jaar nog een te kopen (tja, t seizoen loopt helaas toch echt tegen t einde aan ;( ) , maar de prijs was zo goed dat ik t niet kon laten schieten.... nu alleen nog hopen op een paar zonnige dagen en :] :] !! en hopen dat t verzekeren niet te erg tegenvalt (is mn 1e bike)
Congratz *O* en welkom in 't topic :W
 
- Gepolijste velgen
- Akra carbon demper
- Sato Racing Rem/Schakelset
- Braking Wave schijven V+A
- WP stuurdemper
- Honda seat cowl (van Honda nog wel, zozo, niet van Kawasaki? :P )
- Stalen Goodridge Remleidingen
- Zero Gravity DB ruit
- Kellerman knippers voor
- Achterlicht met geïntegreerde knippers
- ValterMoto Kentekenhanger (hanger :? :+ )

Bedankt gozer en kon je het weer niet laten? B| ;)
 
Kijk eens bij de KNMV of ben ik nu aan het pluggen :X
yep, daar heb ik al gekeken, collectief via t werk wilde ze me niet eens verzekeren !! dat waren te veel "rr" , dat was een "superbike" (tja, daar hebben ze wel weer gelijk in, t is wel een super, bike!)
Via mn verzekerings agent (RVS) 190 euro per maand !! of ze gek zijn,
Ik heb net al bij KNMV gekeken, als ik daar lid wordt kost t me ongeveer 650 euro per jaar ! kijk das al heel anders, morgen ff bellen zodat voor zaterdag alles geregeld is ! Dan kan ik zaterdag beginnen met t inrijden van de bike !


evengoed bedankt voor de tip !
 
Centraal Beheer (tenzij je 'em All Risk wilt verzekeren, dan NIET Centraal Beheer)
centraa; beheer wilde me niet verzekeren.... niet genoeg motor ervaring voor zo'n superbike (zoals hun t noemen) .. ik wil m sowieso all risk verzekeren, ik ga morgen ff bellen met KNMV
 

thanks !

misschien wel ja, ligt een beetje aan t weer, voor mij is t nogal een stukkie rijden (ik kom uit de buurt van Venlo), maar als t weer goed is, is de kans zeer groot dat ik van de partij ben :Y is natuurlijk een perfecte reden om een lekkere tour te maken met de nieuwe motor, kan ik meteen ff checken wat de anderen voor moois met hun bike gedaan hebben !

Uit welke buurt van Venlo kom je? Kom zelf uit reuver, en heb een gele RR.. Misschien een keer een stukje touren?

[edit, zie al dat je uit horst komt... wanneer rij je meestal? Misschien van het weekend?]
 
Laatst bewerkt:
yep, daar heb ik al gekeken, collectief via t werk wilde ze me niet eens verzekeren !! dat waren te veel "rr" , dat was een "superbike" (tja, daar hebben ze wel weer gelijk in, t is wel een super, bike!)
Via mn verzekerings agent (RVS) 190 euro per maand !! of ze gek zijn,
Ik heb net al bij KNMV gekeken, als ik daar lid wordt kost t me ongeveer 650 euro per jaar ! kijk das al heel anders, morgen ff bellen zodat voor zaterdag alles geregeld is ! Dan kan ik zaterdag beginnen met t inrijden van de bike !


evengoed bedankt voor de tip !


ben zelf ook verzekerd via KMNV en ik ben ook lid geworden maar het kost mij toch wel wat meer dan die 650 euro per jaar en ja ook eerste bike en ik ben bijna net zo oud als jij :? alleen woon ik wel in de randstad


oja en welkom in het topic :W :W

mooie kleur trouwens *O* *O* *O*
 
EINDELIJK !!! na 2 jaar "sparen" is t dan toch eindelijk zo ver ! ik heb een splinternieuwe 600rr van 2005 gekocht !!
ik had t niet meer verwacht om dr dit jaar nog een te kopen (tja, t seizoen loopt helaas toch echt tegen t einde aan ;( ) , maar de prijs was zo goed dat ik t niet kon laten schieten.... nu alleen nog hopen op een paar zonnige dagen en :] :] !! en hopen dat t verzekeren niet te erg tegenvalt (is mn 1e bike)
(Afbeelding)
Mooie motor :Y
Wees gerust, er komen vast nog wel een paar mooie zonnige dagen aan. Nu is het alleen maar te hopen dat die wel een beetje in het weekend vallen :Y
 
EINDELIJK !!! na 2 jaar "sparen" is t dan toch eindelijk zo ver ! ik heb een splinternieuwe 600rr van 2005 gekocht !!
ik had t niet meer verwacht om dr dit jaar nog een te kopen (tja, t seizoen loopt helaas toch echt tegen t einde aan ;( ) , maar de prijs was zo goed dat ik t niet kon laten schieten.... nu alleen nog hopen op een paar zonnige dagen en :] :] !! en hopen dat t verzekeren niet te erg tegenvalt (is mn 1e bike)
(Afbeelding)



:P vergeten je te verwelkomen in dit Topic |(


Welkom :W
 
[me]CBR600RR Tim meld zich ook maar ff in deel 2 *O* *O*
[/me]


Ben bezig met een paar ubervette 2dehands onderdeeltjes... :Y
Update is comming asap ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan