Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda CBR 600RR topic deel 73

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag nog even lekker een stukje geboenderd nu netjes in de schuur bij moeders thuis neergezet, in afwachting tot het betere lenteweer!
 
Weet iemand toevallig of deze 2005-11 54 mm demper past op een linkpijnp van een 2003-04 Leovince SBK?

Mijn huidige is een 'not for road use' en heeft een groter 'gat' in de demper dan die met E-keur. Ik weet niet hoe het zit met de aansluiting linkpijp/demper.

De motor staat bij de garage dus kan niet even snel meten. En weet iemand hoe het zit met de ophanging e.d?
 
Fijne vakantie!

Enne hier ook weekend

yeahhhhhhhhh


ff tijd voor mezelf en dalijk met mijn zwager wat aan de electronica sleutelen van de RR

mijn carbon motorblok protectie en nieuwe clipons waren niet op voorraad dus moet nog een 3 weekjes wachten .

dan maar andere dingen doen aan dat hok
foto's komen nog maar wel pas over een paar weekjes
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb je een andere montage beugel nodig voor montage aan het subframe. Maar dit weet ik niet zeker. Wat ik wel zeker weet is dat een standaard '05 model niet past op een 03 subframe
 
Ook leuk wat vrije tijd en een beetje sleutelen. Wachten is dan wel weer minder
Wat dat betreft snap ik klein kinderen volledig
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb je een andere montage beugel nodig voor montage aan het subframe. Maar dit weet ik niet zeker. Wat ik wel zeker weet is dat een standaard '05 model niet past op een 03 subframe

Blijkt niet te passen idd. Demper van 2003 heeft een stuk linkpijp aan de pot zitten. Deze niet ...
 
Blijkt niet te passen idd. Demper van 2003 heeft een stuk linkpijp aan de pot zitten. Deze niet ...
Wat ik uit de advertentie begreep kun je die los erbij komen. Informeer anders gewoon is bij een dealer van deze uitlaten wat er mogelijk is. Misschien voldoen een linkpijp en montage beugel wel.
Bij een originele zit die pijp idd vast aan de pot. Maar ik verwacht dat dat bij een originele demper van een '05 ook het geval is.
 
Laatst bewerkt:

Bij mijn Leovince zit de pijp ook aan de pot, dus het is niet zo pasklaar
 
Ook leuk wat vrije tijd en een beetje sleutelen. Wachten is dan wel weer minder
Wat dat betreft snap ik klein kinderen volledig


hehe ik ben 30 maar voel me dan gelijk een stuk jonger en blijer als het spul binnen is

zijn dus begonnen :D gelijk een zooi verwijderd de oude clipons verwijderd

toen we hem wilde starten was de accu leeg.... ff aan de oplader gehangen
de rest afgewerkt .

nog een keer proberen te starten .. wil die niet door starten hehehe nu even uitzoeken en van de week verder of morgen

waar ik de ideetjes vandaan heb


How to: Keyless Ignition - Page 2 - 600RR.net

DIY CHEAP! HRC-alike brake resevoir mod for free? - 600RR.net

Decided to fix the servo removal problem for you guys *Quick and Easy FI Light Fix* - 600RR.net
 
Laatst bewerkt:
Leuke hobby projectjes. Ik heb zelf een nieuw knipper relais in mijn kabelboom gesoldeerd.

Dat hij niet wil starten is wel minder, misschien is de accu slecht?
 
Leuke hobby projectjes. Ik heb zelf een nieuw knipper relais in mijn kabelboom gesoldeerd.

Dat hij niet wil starten is wel minder, misschien is de accu slecht?


motor het een 2 weken stil gestaan ...

het omlussen werkt perfect schakelaar zit ook netjes $^$%%&#

nu alleen nog doorstarten .
( ik heb dan geen geduld he ..)

ga dalijk maar aan het bier
 
motor het een 2 weken stil gestaan ...

het omlussen werkt perfect schakelaar zit ook netjes $^$%%&#

nu alleen nog doorstarten .
( ik heb dan geen geduld he ..)

ga dalijk maar aan het bier
Dat is natuurlijk altijd de oplossing als het sleutelen niet lukt
 
voor de mensen @ de regio eindhoven/ brabant en het zuiden de rest ook natuurlijk

bij deze draag ik het idee voor om een kleine meeting te houden @ my place

koffie en fris en vlaai inbegrepen

bier kan ook dan maken we een een zuip avond van

 
Leuk idee
Lekker ouwe hoeren over Honda's bier drinken
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.