Het Honda CBR 600RR topic deel 76

Nou, ik heb mijn pakketje ontvangen na meer dan 2 maanden wachten. Ongeveer 10 of 11 weken.

Te koop:
Integrated Tail Light | Honda CBR600RR 2007-2012 (170 EURO) Heb de programmeerbare versie in de wit/clear versie (120 dollar kost die), heb 20 euro verzendkosten betaald en 40 euro invoerrechten. Dus voor 170 euro mag die weg.
Inclusief gratis Exhaust lowering kit Adjustable Exhaust Lowering Kit | CBR600RR 2007-2012
Heb ook nog Low-Profile Universal Motorcycle License Plate Light | TST Industries voor 15 euro.

Alles is nieuw in de doos, nog niet open gemaakt.
lucky you!
 
Nou, ik heb mijn pakketje ontvangen na meer dan 2 maanden wachten. Ongeveer 10 of 11 weken.

Te koop:
Integrated Tail Light | Honda CBR600RR 2007-2012 (170 EURO) Heb de programmeerbare versie in de wit/clear versie (120 dollar kost die), heb 20 euro verzendkosten betaald en 40 euro invoerrechten. Dus voor 170 euro mag die weg.
Inclusief gratis Exhaust lowering kit Adjustable Exhaust Lowering Kit | CBR600RR 2007-2012
Heb ook nog Low-Profile Universal Motorcycle License Plate Light | TST Industries voor 15 euro.

Alles is nieuw in de doos, nog niet open gemaakt.
je ben wel gul he btw

10 eu korting p de hele set die jij gratis heb?
 
Ben op zoek naar knipperlichtensetje voor een PC37 2005 Liefst met donker glaasje.
Kon wel wat vinden op louis.be enz maar steekt allemaal te ver uit, wil stuk subtieler.
Tips?

s-l500.jpg
 
Ben op zoek naar een rood voorspatbord en een (originele) kentekenplaathouder. Iemand toevallig dat nog liggen?
Model 2004
 
Mensen hier ervaring met verhoogde clip ons op een 2004 model?

zo ja, bevalt het? Veel aan moeten passen?
 
Als iemand een PC40 model heeft en geïnterreseerd is in een nieuw strak achterlicht met geïntegreerde knipperlichten:
 
Als iemand een PC40 model heeft en geïnterreseerd is in een nieuw strak achterlicht met geïntegreerde knipperlichten:

Ik, maar ga niet de hoofdprijs betalen haha. Aangezien je hem gratis hebt.
 
Ik, maar ga niet de hoofdprijs betalen haha. Aangezien je hem gratis hebt.
Heb toch douane kosten en verzendkosten betaald. Maar bestel hem maar uit Usa, vrijwel zeker dat jij dan ook die 40 euro douane kosten moet betalen, heb ik namelijk ook bij beide bestellingen moeten doen. Ik snap niet waarom men denkt dat ik hem voor onder de 100 euro weg zou doen als die nieuw 120 is zonder verzend en douane kosten. Ik verwacht ook niet dat deze snel verkoopt. Het is toch een specifiek product voor bepaald type motor voor een bepaald bouwjaar.
 
Laatst bewerkt:
Heb toch douane kosten en verzendkosten betaald. Maar bestel hem maar uit Usa, vrijwel zeker dat jij dan ook die 40 euro douane kosten moet betalen, heb ik namelijk ook bij beide bestellingen moeten doen. Ik snap niet waarom men denkt dat ik hem voor onder de 100 euro weg zou doen als die nieuw 120 is zonder verzend en douane kosten. Ik verwacht ook niet dat deze snel verkoopt. Het is toch een specifiek product voor bepaald type motor voor een bepaald bouwjaar.
Heb je een PB gestuurd.
 
Heeft iemand een cbr600rr die weg mag? Liefst een pc40. Ik zoek er toch weer een.
 
ik ben er sterk over aan het nadenken om mijn CBR te gaan verkopen en over te stappen op iets wat meer gericht is op comfort.
De sportpositie ben ik een beetje beu op straat. Zodra de knoop is doorgehakt, zal ik een berichtje plaatsen.
 
ik ben er sterk over aan het nadenken om mijn CBR te gaan verkopen en over te stappen op iets wat meer gericht is op comfort.
De sportpositie ben ik een beetje beu op straat. Zodra de knoop is doorgehakt, zal ik een berichtje plaatsen.
Ik heb naked en supersport gereden. Ben zelf toch meer van de supersport. Veel meer windprotectie. Ik vind het echt een groot nadeel dat als je beetje hard rijd je last krijg van je rug door de harde wind met een naked bike. Met een supersport alleen beetje last van de polsen bij lange ritten maar niet de rug.
 
ah thanks! Zeker iets om daar rekening mee te houden ja :) Ik ga binnenkort proefrijden op een Z900 en zal dit even in het achterhoofd houden
 
Ligt ook aan waar je rijdt en hoe hard...
Ik rijd zelf vooral kleine weggetjes in het buitenland. Dan is windbescherming wat minder relevant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan