Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Strakke foto idd!
Waar is dit genomen? lijkt een prima poser-bochtje
Hele dikke foto! Stevig wat hellingshoek going on!Ja dat kan die man. Wij noemen het Mexico. xD Maar is in de omgeving van Eindhoven mocht je exacte locatie willen weten stuur me dan even een DM.
Nog maar even een poser-foto .
Bekijk bijlage 1352193
Los van de knee down heb je een mooie houding.
Rijd je ook op het circuit?
Als je de Luttenbergring meerekent dan wel, maar nee heb eigenlijk nog nooit echt circuit gereden. 1x op Assen gereden.
Ik ben bang dat als ik op het circuit ga rijden dat ik op straat rijden saai ga vinden en dat wil ik nu nog niet.
En wat bedoel je met los van de knee down? Eventueel nog tips wil komend seizoen de elleboog aan de grond krijgen.
Moet alleen nog even ergens elbow sliders gaan scoren.
Als je de Luttenbergring meerekent dan wel, maar nee heb eigenlijk nog nooit echt circuit gereden. 1x op Assen gereden.
Ik ben bang dat als ik op het circuit ga rijden dat ik op straat rijden saai ga vinden en dat wil ik nu nog niet.
En wat bedoel je met los van de knee down? Eventueel nog tips wil komend seizoen de elleboog aan de grond krijgen.
Moet alleen nog even ergens elbow sliders gaan scoren.
Precies circuitrijden werkt wel verslavend, op straat wordt natuurlijk ook sportief gereden maar op de baan kan je helemaal los gaan.
Met wat voor tandwielverhouding rijden jullie? en wat raden jullie aan voor bijvoorbeeld Assen?
Ik rij nu nog met de standaard verhouding van 16/42.
Ik rij op straat ook met Michelin. Pilot Road 2 achterband een Pilot Power 2CT voorband (op een GSXR75). Ooit eens van Bridgestones overgestapt naar deze combi en nooit meer vanaf gestapt. Eén keer ook de Pilot Road 2 voorband geprobeerd, maar die vond ik wat zwaar insturen dus daarna weer de 2CT (voorband slijt toch een stuk minder).Bekijk bijlage 1354969
Motor staat mechanisch weer tiptop in orde! Olie, oliefilter, remvloeistof, remklauwen binnenin zuiver gemaakt, K&N luchtfilter, koelvloeistof flush, veerweg ingesteld op mijn gewicht, Garmin navi gemonteerd, druppellader stekker gemonteerd onder buddy, oude benzine uit de tank en afgetankt met 98, Injector cleaner in de tank, ketting zuiver gemaakt en gesmeerd etc.
Bandjes in bestelling (Michelin Road 5, ben benieuwd; geen supersport banden meer)
Optisch gewassen en gekleid, gelakte delen moeten nog gepolijst en gewaxt worden.
Vanaf 1 maart loopt de verzekering!
Geen ervaring mee. Vorig jaar ben ik ook onderuit gegaan op Zandvoort (zonder valdoppen) en in de grindbak is de motor ook over de kop geslagen.Iemand ervaring met no-cut crash bobins van Bike Design? Voor en tegenstanders van bobins in het algemeen?
Dure kregen voor 179€ en als ze happen tijdens een schuiver..
Bekijk bijlage 1354970
Lekker bezig geweest. Ik kan er altijd wel van genieten als mensen hun 'schatje' lekker verwennen.Olie, oliefilter, remvloeistof, remklauwen binnenin zuiver gemaakt, K&N luchtfilter, koelvloeistof flush, veerweg ingesteld op mijn gewicht, Garmin navi gemonteerd, druppellader stekker gemonteerd onder buddy, oude benzine uit de tank en afgetankt met 98, Injector cleaner in de tank, ketting zuiver gemaakt en gesmeerd etc.
Iemand ervaring met no-cut crash bobins van Bike Design? Voor en tegenstanders van bobins in het algemeen?
Dure kregen voor 179€ en als ze happen tijdens een schuiver..
Ik rij op straat ook met Michelin. Pilot Road 2 achterband een Pilot Power 2CT voorband (op een GSXR75). Ooit eens van Bridgestones overgestapt naar deze combi en nooit meer vanaf gestapt. Eén keer ook de Pilot Road 2 voorband geprobeerd, maar die vond ik wat zwaar insturen dus daarna weer de 2CT (voorband slijt toch een stuk minder).
Ik vind het wel prima rijden. Zelfs tijdens de koude en regen dagen nooit 1 slippertje gehad. Ik koop altijd deze oudere combinatie nog omdat ik het tot op heden goed vind rijden en wat scheelt.
Ik heb er ook 1 of 2 dagen mee op het circuit gereden toen ik voor het eerst ging. Onder begeleiding was dat, maar wel met mijn toen nog straat 600RR en dat ging ook prima!
Voor vrij rijden zou ik het ze niet zo snel meer nemen, maar goed, vrij rijden op het circuit en op straat rijden zijn uiteraard 2 totaal verschillende dingen.
Lekker bezig geweest. Ik kan er altijd wel van genieten als mensen hun 'schatje' lekker verwennen.
Ik heb er altijd een beetje een verdeelde mening over. Bij een lichte schuiver kan het je kappen, wat glij en kras schade voorkomen. Bij een hardere schuiver heb je de kans dat die dingen je frame verbuigen (door bijvoorbeeld rollen of op de bobin stuiteren).
Gelukkig zelf geen ervaring met beide gevallen, dus kan je verder niks uit eigen ervaring meegeven.
Mocht je nog meer circuit kappen willen hebben, of iemand anders.Ik heb ook protectie geplaatst. Maar gebruik ze alleen op trackdays. Ik wilde in de originele zwarte kuipdelen geen gaten boren. Dus 2 zij-kappen gekocht en deze wat opgeknapt door de schuren, gronden en matt zwart te spuiten, uitgezonderd een klein blauw deel. Daarna zijn de nog behandeld met matt-blanke lak. Bij trackdays bouw ik de boel dus om. Ik ga dit jaar meer trackdays doen en zal dat voorlopig met de CBR doen. Voor dit seizoen staan al een aantal dagen vast zoals Zolder op 6 april en 24 mei. En de TOMS curcus in Assen op 21 april. De eerder geplaatste opmerking van Mit46 snap ik wel. De kosten lopen wel snel op maar daarbij moet ik zeggen dat ik het sleutelen aan zich ook leuk vind. Bij elkaar zijn de volgende zaken al gedaan : algehele check (o.a. ook door Nippon Bikes), olie+filter, koelvloeistofsysteem gespoeld en opnieuw gevuld, K&N sport luchtfilter, plaatsing gebruikte PCIII en afstelling op de testbank door Nippon, R&G engine covers. Servicen vering door Hyperpro (set van hun is vorig jaar al geplaatst). Rem revisie voorzijde, plaatsing stalen remleidingen van Hell en Brembo sinter remblokken voor en achter. Voorlopig rij ik nog met Bridgestone BT16's. Deze hebben het tot nu, prima gedaan. Maar zodra deze op zijn komen er waarschijnlijk Dunlop TT's op, dan zal er ook een nieuwe ketting/tandwielenset worden geplaatst. Al bij al best veel maar met deze machine kan ik mij enig risico veroorloven vwb tracks , gezien de leeftijd. Maar als ik dit jaar goede stappen vooruit maak overweeg ik een trackmachine te kopen.
Bekijk bijlage 1359165Bekijk bijlage 1359167