Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede middag allemaal. :W

Het was super gisteren :}

Ik vond het super om eens 'n x wat gezichten te zien en wat te kletsen (laten we die kussen van sas helemaal niet vergeten natuurlijk)

@martijn had je nog wel gezien op het laatst maar handen schudden moet je ff tegoed houden van me, en freak net zo al had ik je niet gezien (denk ik)

@rogerno1 Super die foto's, neem de volgende x ook m'n camera mee.

kwam nog wat plaatjes tegen van hier:

IMG_9764.jpg


IMG_9763.jpg


IMG_9676.jpg


Helaas ging het bij hoevelaken wat te snel voor me en na 4x het rondje gereden te hebben :X ben ik maar weer richting huis gegaan.

Jammergenoeg kan ik er 2 aug. niet bij zijn was anders zeker gekomen (aan) maar er komt vast nog wel 'n Mini Meet
 
die kleurstelling liijkt die op een maat van me maar die heeft een 600f en geen blade

iemand misschien gefoto soept???????????


ik weet al wie het is..iemand van het breda topic....(ik heb zo mijn connecties _O- ) maar alleen zijn voorkuip is zo gespoten... 8-)
 
@ jaspah, ik wilde je wel ff zien hoorrrrrrrrrrr maar jij wilde ons denk ik niet zien, we waren luid en duidelijk vertegenwoordigd en stonden ook nog bij elkaar, de blades dan...

jammer maar cu next time
 
Blade Vrinden,

Weet iemand een adresje in Amsterdam waar ik mijn Blade kan laten nakijken? Heb hem net en lijkt me wel fijn om er even door iemand naar te laten kijken die er echt verstand van heeft. Wellicht beetje nieuwe olie en filter erin, kan ik er zonder zorgen van gaan genieten!

Heb Motoport en Honda Motor al benaderd, maar die zijn wel schreeuwend duur zeg. EUR 450.- voor een oliebeurtje en om hem technisch even na te lopen.......

Zal vanavond even foto's proberen te maken, kan ik ze op het forum knallen.
 
Jammergenoeg kon ik niet bij de MFMM zijn. Ik had een ander ritje.

Ik had nog wel een superlompe actie op de parkeerplaats vanaf het parkeerterein. Ik draaide een langzaam bochtje en dacht dat ik dezelfde stuurslag had als mijn oude f-je... Niet dus. De draaicirkel van een blade is een stukje groter. Gevolg, voet aan de grond en de fiets lag bijna op zijn kuipje :+

Ik kon hem nog net houden. Heerlijk dat er dan mensen omheen staan die je even kunnen vertellen dat dat niet zo handig is om te doen, terwijl je met man en macht 180 kilo omhoog probeert te krijgen... Verder was het een heerlijke rit :)
 
Nu baal ik alleen nog maar meer dat ik de MM gemist heb, de Sept. staat in de agenda helemaal gereserveerd voor de volgende MM B|
 
Blade Vrinden,

Weet iemand een adresje in Amsterdam waar ik mijn Blade kan laten nakijken? Heb hem net en lijkt me wel fijn om er even door iemand naar te laten kijken die er echt verstand van heeft. Wellicht beetje nieuwe olie en filter erin, kan ik er zonder zorgen van gaan genieten!

Heb Motoport en Honda Motor al benaderd, maar die zijn wel schreeuwend duur zeg. EUR 450.- voor een oliebeurtje en om hem technisch even na te lopen.......

Zal vanavond even foto's proberen te maken, kan ik ze op het forum knallen.


filter en nieuwe olie kan je zelf doen dat scheelt wel geld

en ik ken iemand die dat wel wilt doen voor je, heeft laatst mijn voorvork afgesteld want hij reed niet lekker en ging ff op rijden en vroeg een schroevendraaier en stelde hem in een mum van tijd af en kostte mij niks maar zal voor jou echt heel weinig vragen voor een beurtje

en nakijken doet hij geloof ik gratis dus kijk maar wanneer je tijd hebt dan vraag ik wel of hij ff op de zaak waar hij werkt ff wilt kijken
 
Laatst bewerkt:
@ zZlaapkopZz:

om nog even terug te komen op je tip uit je verkoop-topic:

Ik had je topic en blade wel in de gaten, had alleen een probleem: een VFR die eerst weg moest. Heb vorig jaar het hele seizoen geprobeert hem te verkopen en een 'switch' te maken naar een particuliere blade maar het ging moeilijker dan ik dacht.
Omdat ik dit jaar toch echt een blade wou rijden zat er helaas niets anders op dan hem in te ruilen, anders duurt het weer een seizoen voordat ik een andere fiets had en ik wou mijn VFR ook niet over de 60K grens tillen.

:W


Hoezo moeilijk ..had je toch een leuk bod gedaan voor je vfr.. bij inruil op mijn blade })
 
Laatst bewerkt:
Hoezo moeilijk ..had je toch een leuk bod gedaan voor je vfr.. bij inruil op mijn blade })

_O- met dat bod kwamen we er niet bepaald O-)

+ die paar maandjes doorsparen tilde me weer naar de overstap op het model 2000, dus het was ook nog wel ergens goed voor :Y
 
Wist het wel hoor. Net als met de koffie, cappuccino en anders lekkernijen. Veel beloven maar nakomen.......
Weer een nieuw smoesje erbij. "Kan het zelf wel" Past in het rijtje: "Mijn knip in de motor laten liggen" En die lieve Mar erin stinken. Fraai hoor.

Ben benieuwd of die BBQ nog wel doorgaat. Heb niet voor niets ovb achter mijn opgave gezet.

8-)




:+

Waarschijnlijk niet ze zal der geld nog wel in de koffer hebben liggen. :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan