Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^ en wat ik nog veel mooier vond is dat ie em om 13:00 al weer terecht had, dus rijden/fazantkussen/terugrijden/zooimaken/schoonmaken en de GP kijken, ik doe het hem niet na iig. Maar jah, Duc rijders zijn klussers ...


ow dus hij wilde een naked hebben maar geen zin om het eraf te halen......... :/
 
ik was d'r wel want heb nu 2 HELE MOOIE shirts in huis :+

en wilde me blade ertussen proppen maar jullie waren ff naar de mac gegaan en dacht ja ga niet zonder toestemming mij ergens tussen wringen maar ok ok ik sta in ut krijt

dus moet maar ff wachten tot mini meet of tot september ofzo


Wees niet bang..we helpen je wel herrinneren _O-
 
Heb met 200+ een zeemeeuw tegen m'n 1e Blade gehad...
Was ook aardig zooitje kan ik je vertellen...die ging dwars door m'n topkuip heen... :X

Zal de piccies een keertje erbij zoeken...

Maat van mij had een keer een mus in de stofzuigerslang van zijn ZXR 750 zitten :Y

Gaan je kuipen niet van kapot. Gaat alleen naar bepaalde tijd behoorlijk stinken :r
 
Heb met 200+ een zeemeeuw tegen m'n 1e Blade gehad...
Was ook aardig zooitje kan ik je vertellen...die ging dwars door m'n topkuip heen... :X

Zal de piccies een keertje erbij zoeken...


Krijg van die beelden voor me..zoals in Hotshots dat er een kip wordt afgeschoten met een pijl en boog..maar nu dan een meeuw op een blade af _O-
 
wie schrok het meest? :X
Schrik je dan niet zo ontzettend dat je hem laat glijden?



Was op Tessel in de avond op die lange weg vanaf de boten :P
Lekker rustig dus ik gassen en bij 220km/u zag ik 'm in een flits vanaf linksboven tussen een lege plek tussen de bomen aan komen duiken....
Ik dook achter m'n kuipruitje en remde niet, week niet uit...
KLAP!!!

En toen was m'n vizier troebel...en m'n linkerkant van m'n helm en pak waren bloederig :X
De meeuw was naast m'n linker koplamp eringekomen en hing vleugelloos binnenstebuiten tussen m'n zijkuip en afdekplaat uit B| Ikke paar rukken aan beest gegeven en weggeflikkerd... Toen maar ff gestopt om schade te bekijken...
Topkuip naar de klote, koplamp ontzet, linker kuipsteunen verbogen...lamp was door klap uit koplamp geschoten.. en een hele boel kledder -O-

Ik schrok niet maar dacht: ow fuck B|

Gelukkig All-risk verzekerd *O*
 
Was op Tessel in de avond op die lange weg vanaf de boten :P
Lekker rustig dus ik gassen en bij 220km/u zag ik 'm in een flits vanaf linksboven tussen een lege plek tussen de bomen aan komen duiken....
Ik dook achter m'n kuipruitje en remde niet, week niet uit...
KLAP!!!

En toen was m'n vizier troebel...en m'n linkerkant van m'n helm en pak waren bloederig :X
De meeuw was naast m'n linker koplamp eringekomen en hing vleugelloos binnenstebuiten tussen m'n zijkuip en afdekplaat uit B| Ikke paar rukken aan beest gegeven en weggeflikkerd... Toen maar ff gestopt om schade te bekijken...
Topkuip naar de klote, koplamp ontzet, linker kuipsteunen verbogen...lamp was door klap uit koplamp geschoten.. en een hele boel kledder -O-

Ik schrok niet maar dacht: ow fuck B|

Gelukkig All-risk verzekerd *O*


en dierenambulance gebeld was je ff vergeten te melden ;)
 
jij krijgt geen big mac stiekummerd _O-

sjit, ook niet als ik uberhaupt de reden kan terugvinden waarom je hun een Big Mac schuldig bent? :+


Was op Tessel in de avond op die lange weg vanaf de boten :P
Lekker rustig dus ik gassen en bij 220km/u zag ik 'm in een flits vanaf linksboven tussen een lege plek tussen de bomen aan komen duiken....
Ik dook achter m'n kuipruitje en remde niet, week niet uit...
KLAP!!!

En toen was m'n vizier troebel...en m'n linkerkant van m'n helm en pak waren bloederig :X
De meeuw was naast m'n linker koplamp eringekomen en hing vleugelloos binnenstebuiten tussen m'n zijkuip en afdekplaat uit B| Ikke paar rukken aan beest gegeven en weggeflikkerd... Toen maar ff gestopt om schade te bekijken...
Topkuip naar de klote, koplamp ontzet, linker kuipsteunen verbogen...lamp was door klap uit koplamp geschoten.. en een hele boel kledder -O-

Ik schrok niet maar dacht: ow fuck B|

Gelukkig All-risk verzekerd *O*

Pfeeuuuii, ik denk dat menig motorrijder onderuit was gegaan of geprobeert had de meeuw te ontwijken.. maar ach, met 200+ valt er weinig kaas van te eten.. ik hoop niet dat ik dat mee hoef te maken ooit :X

Hoe was het met de meeuw gesteld? :+
-edit- laat maar ;)
 
Laatst bewerkt:
Was op Tessel in de avond op die lange weg vanaf de boten :P
Lekker rustig dus ik gassen en bij 220km/u zag ik 'm in een flits vanaf linksboven tussen een lege plek tussen de bomen aan komen duiken....
Ik dook achter m'n kuipruitje en remde niet, week niet uit...
KLAP!!!

En toen was m'n vizier troebel...en m'n linkerkant van m'n helm en pak waren bloederig :X
De meeuw was naast m'n linker koplamp eringekomen en hing vleugelloos binnenstebuiten tussen m'n zijkuip en afdekplaat uit B| Ikke paar rukken aan beest gegeven en weggeflikkerd... Toen maar ff gestopt om schade te bekijken...
Topkuip naar de klote, koplamp ontzet, linker kuipsteunen verbogen...lamp was door klap uit koplamp geschoten.. en een hele boel kledder -O-

Ik schrok niet maar dacht: ow fuck B|

Gelukkig All-risk verzekerd *O*


Zal me een zooitje gegeven hebben..gelukkig heb je niet uit geweken..anders was het een heel groot zooitje geweest..Je hart zal wel een slag gemist hebben
 
sjit, ook niet als ik uberhaupt de reden kan terugvinden waarom je hun een Big Mac schuldig bent?












ben bang dat dat ook 1 van de voorwwarden is om in de OP te mogen blijven
 
Was te laat, zeemeeuw was al ge-euthanaseerd })


k*tbeest B|



Check jij de OP maar ff...ivm de 4 Big Macs die je ons schuldig bent })

full
full
full
full
full
full
full
full
full


Euh bauke kan je ook een nog opstaande rekening voor koffie vermelden? })
 
Zal me een zooitje gegeven hebben..gelukkig heb je niet uit geweken..anders was het een heel groot zooitje geweest..Je hart zal wel een slag gemist hebben


Nee hoor, dacht echt alleen maar OW K*T B| ...
Ben ook pas na de klap van het gas gegaan, ik wijk eigenlijk niet uit voor dieren of ik moet heel rustig rijden en geen ander verkeer hebben, anders knal ik gewoon door...jammer voor het beest...
 
Nee hoor, dacht echt alleen maar OW K*T B| ...
Ben ook pas na de klap van het gas gegaan, ik wijk eigenlijk niet uit voor dieren of ik moet heel rustig rijden en geen ander verkeer hebben, anders knal ik gewoon door...jammer voor het beest...


is denk ik ook het beste wat je kan doen denk ik

en jammer dat het geen kip was he....anders had je een MCchicken gehad :X
 
Nee hoor, dacht echt alleen maar OW K*T B| ...
Ben ook pas na de klap van het gas gegaan, ik wijk eigenlijk niet uit voor dieren of ik moet heel rustig rijden en geen ander verkeer hebben, anders knal ik gewoon door...jammer voor het beest...


Heb het zelfde gehad met een kat..had toen een cb400 four ..en had nog een oefen rijbewijs..met zo`n L plaatje achter op..beest zat in de berm en ging voor mij de weg op..ben er vol overheen gegaan..nu zit er een dikke knobbel onder het blok waar het aftap punt zit voor de olie..het beest heeft er zijn nek aan open gehaald..de kop zat nog aan een klein velletje vast :r
 
Nee hoor, dacht echt alleen maar OW K*T B| ...
Ben ook pas na de klap van het gas gegaan, ik wijk eigenlijk niet uit voor dieren of ik moet heel rustig rijden en geen ander verkeer hebben, anders knal ik gewoon door...jammer voor het beest...

Toch knap 220 op texel
 
ja die is voor J@ZZ de nieuweling hier _O-


en zal ook maar ff wachten met me nieuwe specs te plaatsen hier tot ik me rekening heb afgelost bij jullie *D

ow, gaat ie nu zo jah? B|
en dan te bedenken dat ik niet eens in de OP sta :+

opgelost: 4 koffie van mij *O* of is 4 bonen genoeg :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan