Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 57

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag allemaal :W

Nog een paar uurtjes en dan is het zover, de auto met trailer staan er al klaar voor... *O*

[afbeelding]

@ F&S: Jij net terug uit Paris, lijkt me ook wel leuk om eens een weekendje naartoe te gaan. Wij gaan dan maar eens kijken hoe het in het zuiden van Frankrijk er aan toe gaat... Het is iig heel mooi rijden daar, nou maar hopen dat het lekker weer is... :]

@ Konradw: ik heb de accu's iedere winter standaard aan de druppellader staan, dan houdt ie 'm goed op spanning (of het goed is om 'm "leeg" te laten lopen en dan weer op te laden, weet ik niet :N)
hé jullie twee, heel veel plezier....*O* *O* *O* *O* *O* en we horen jullie hier wel weer...ff lekker genieten, en zeker met die blades erbij....wat een mooi zicht zo :} bling bling.....tot snel :W :j
 
Laatst bewerkt:
Hallo Allemaal,

Net terug van een weekend valkenburg was weer even lekker. Ik heb nog een motorhoes liggen die ik niet gebruik ( garage ) iemand nog interesse ( is overigens gratis af te halen ).

Niet allemaal tegelijk reageren natuurlijk :P
 
Hallo Allemaal,

Net terug van een weekend valkenburg was weer even lekker. Ik heb nog een motorhoes liggen die ik niet gebruik ( garage ) iemand nog interesse ( is overigens gratis af te halen ).

Niet allemaal tegelijk reageren natuurlijk :P


Lekker hoor, welkom terug... :W

@ MRT en Sas: thanx, gaat goed komen. foto's volgen over een week of 2....

@ MRT: lekker zout zeg, die pliesie, niet verder nog een rondje gereden (ergens in de onbewoonde wereld zonder die dapen?

@ Michel: welkom, fraaie bike hoor, ik ken 'm eigenlijk alleen maar in de negerblade-versie (verlengde achterbrug) van een kennis. Niet mijn ding alhoewel die wel mooi is afgewerkt. (maar doe mij het originele korte repsol-model maar :Y)

@ Oerblade: heb het dekentje niet gezien bij MRT, maar is niet nodig hoor, is geen probleem meer... :N *O* Maar thanx for the offer... ;)
 
Laatst bewerkt:
Hallo Allemaal,

Net terug van een weekend valkenburg was weer even lekker. Ik heb nog een motorhoes liggen die ik niet gebruik ( garage ) iemand nog interesse ( is overigens gratis af te halen ).

Niet allemaal tegelijk reageren natuurlijk :P
Jahoor, die past vast wel op mijn brommer of op die van Olga
 
Is voor jou oerblade jij bent de eerste, we spreken wel wat af.

EN DE GELUKKIGE WINNAAR IS OERBLADE VAN HARTE GEFELICITEERD EN VEEL PLEZIER ERMEE *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
is dat nou makkelijker om in de winter de accu aan de druppellader te leggen?
als je de accu eruit haalt en dan een keer goed oplaad zou toch ook voldoende moeten zijn?

en hoe doen mensen dat die de motor in de winter gewoon buiten hebben staan?

ja :Y

het is niet alleen opladen van je accu he ;)

hij onderhoud je accu ook, hij laad hem druppelsgewijs op en een paar keer per dag laat ie wat stroom verbruiken (simulatie van het starten van de motor) en eens in de 3 dagen ofzo ontlaad ie de complete accu en dan weer opladen..

zo loopt je accu helemaal niet terug... ik heb gewoon zo'n aansluiting op de accu zitten en weggewerkt onder mn kont, trek ik er zo onder vandaan en aan de lader, ideaal :Y
 
Das minder, heb er ook 1 in de tuin staan, maar daar gaat eerst een oud gordijn overheen voordat de motorhoes er overheen gaat, ff een extra dekentje...

Heb je geen kennis waar ie gestald zou kunnen worden, of een leuke schoonmoeder :?
(gelijk maar met een vriendin erbij, je bent er dan toch)
Zo niet dan is het idd maar hopen dat je uitverkorene bent voor dat huissie, ik krijg geen toestemming om 'm in de woonkamer te stallen, is toch een kunstwerk dacht ik zo... :9
De schoonzus van mijn ouweheer heeft een boerderij, daar gaan alle motoren naartoe van de winter, heb dus geen gezeur meer met vochtige winterstallingen... :N


Bij ons staan ze in de winter in de keuken. Sommigen van jullie weten hoe 't er bij ons uitziet.....dan staan ze dus links en rechts van de openslaande deuren.
Wat ons betreft zijn het namelijk wel kunstwerkjes :P ;)
 
Bij ons staan ze in de winter in de keuken. Sommigen van jullie weten hoe 't er bij ons uitziet.....dan staan ze dus links en rechts van de openslaande deuren.
Wat ons betreft zijn het namelijk wel kunstwerkjes :P ;)


Vorig jaar stonden 2 motoren bij m'n ouweheer in de woonkamer en 1 in de gang, maar is nu niet meer nodig, een grote boerderijschuur volstaat ook :P

Maar ik ga het op een rijden zetten.... Namens kippie en mij: Tot over een deeltje of 2 :W
 
Bij ons staan ze in de winter in de keuken. Sommigen van jullie weten hoe 't er bij ons uitziet.....dan staan ze dus links en rechts van de openslaande deuren.
Wat ons betreft zijn het namelijk wel kunstwerkjes :P ;)

super toch :P

ik ben een beetje aan het orienteren om komend jaar een huisje/appartement te gaan kopen maar allebei de motoren moeten wel in de huiskamer kunnen of in een garage/berging ofzo :Y
 
ja :Y

het is niet alleen opladen van je accu he ;)

hij onderhoud je accu ook, hij laad hem druppelsgewijs op en een paar keer per dag laat ie wat stroom verbruiken (simulatie van het starten van de motor) en eens in de 3 dagen ofzo ontlaad ie de complete accu en dan weer opladen..

zo loopt je accu helemaal niet terug... ik heb gewoon zo'n aansluiting op de accu zitten en weggewerkt onder mn kont, trek ik er zo onder vandaan en aan de lader, ideaal :Y


okeej, maar dan moet ik dus even de accu uit de motor klussen voor van de winter.
want een accu die buiten staat krijgt een klap van de kou natuurlijk, en zo'n druppellader wil ik niet buiten hebben staan.
 
je blade mag wel buiten slapen,maar die druppellader niet :?


:+

ehm die moet je aansluiten op t lichtnet ;) en t is een soort transformator?

moet je er eens water op gooien. kijken wat alle stoppen in huis dan doen ;)
zullen me ouders niet echt leuk vinden :P
 
ehm die moet je aansluiten op t lichtnet ;) en t is een soort transformator?

moet je er eens water op gooien. kijken wat alle stoppen in huis dan doen ;)
zullen me ouders niet echt leuk vinden :P



hooguit de stop van de groep waarop je lader is aangesloten springt eruit O-)

maar als je blade buiten overwinterd kan je hem er beter uithalen idd :Y
 
Oerblade nee hoor hoes ligt niet in de weg. Ik ga volgende week op vakantie ( KOS ) dan zal het na mijn vakantie worden.

BASZ ga jij eens lekker muziek maken met je stemvorken. Ik zag dat Yamaha in 1932 goed was in het maken van pijporgels :?

Veel succes met je R1 op het circuit Basz600 *D
 
Oerblade nee hoor hoes ligt niet in de weg. Ik ga volgende week op vakantie ( KOS ) dan zal het na mijn vakantie worden.

BASZ ga jij eens lekker muziek maken met je stemvorken. Ik zag dat Yamaha in 1932 goed was in het maken van pijporgels :?

Veel succes met je R1 op het circuit Basz600 *D
Als ik je niet meer lees/hoor/zie dan wens ik je een prettige vakantie.
 
Dank je Oerblade maar je ziet me hier zeer zeker nog wel. En nu helemaal want we hebben een componist in ons midden.

Zijn je stemvorken al geslepen Basz600 :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan