Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 94

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat je die weggedaan hebt zeg, vind dat wel één van de mooiere kleurstellingen van de oerblade...

Wel een hippe motor-outfit, goeie ouwe tijd.... :P

Die was niet van mij ;)

Mijn toenmalige vriendje importeerde in die tijd samen met Berry Goedhart motoren uit de VS.
Ik stapte dus op alles wat er op dat moment maar op voorraad was en dus beschikbaar was. Dus ook deze.

Ja, die kleding...sowieso was ik 'no fear' dus er ging mij toch niets gebeuren, maar in die tijd was beschermende kleding ook nog niet zo ingeburgerd als nu hè...

O, en die Timberlands die ik daar draag.....die heb ik nu nog in de kast staan :P
 
Laatst bewerkt:
Die was niet van mij ;)

Mijn toenmalige vriendje importeerde in die tijd samen met Berry Goedhart motoren uit de VS.
Ik stapte dus op alles wat er op dat moment maar op voorraad was en dus beschikbaar was. Dus ook deze.

Ja, die kleding...sowieso was ik 'no fear' dus er ging mij toch niets gebeuren, maar in die tijd was beschermende kleding ook nog niet zo ingeburgerd als nu hè...

O, en die Timberlands die ik daar draag.....die heb ik nu nog in de kast staan :P
Dat is wel lache, lekker veel verschillende brommers proberen :]

Kleding was toendertijd sowieso een stuk hipper :P
 
Dat is wel lache, lekker veel verschillende brommers proberen :]

Kleding was toendertijd sowieso een stuk hipper :P

Zoals je ziet is het de US-kleurstelling die MRT187 tot voor kort ook had.
Zit net te denken; misschien rij ik hier wel op wat later zijn motor zou worden... :P

Heb 'm al even gevraagd naar het kenteken. Heb namelijk ook nog een foto waar de kentekenplaat op staat. Dat zou lachen zijn.... ;)
 
Laatst bewerkt:
Die was niet van mij ;)

Mijn toenmalige vriendje importeerde in die tijd samen met Berry Goedhart motoren uit de VS.
Ik stapte dus op alles wat er op dat moment maar op voorraad was en dus beschikbaar was. Dus ook deze.

Ja, die kleding...sowieso was ik 'no fear' dus er ging mij toch niets gebeuren, maar in die tijd was beschermende kleding ook nog niet zo ingeburgerd als nu hè...

O, en die Timberlands die ik daar draag.....die heb ik nu nog in de kast staan :P
Als je ze niet draagt, over 20 jaar heb je ze nog!
Ik heb een onderbroek dat ik kocht toen ik nog in Portugal woonde in '99 :9
 
Zoals je ziet is het de US-kleurstelling die MRT187 tot voor kort ook had.
Zit net te denken; misschien rij ik hier wel op wat later zijn motor zou worden... :P

Heb 'm al even gevraagd naar het kenteken. Heb namelijk ook nog een foto waar de kentekenplaat op staat. Dat zou lachen zijn.... ;)
Dat zou idd wel bizar zijn, ik zag die van MRT toevallig vorige week nog rijden...
 
Als je ze niet draagt, over 20 jaar heb je ze nog!
Ik heb een onderbroek dat ik kocht toen ik nog in Portugal woonde in '99 :9
Deze toch?
1058684-3a42f64d0218eb7478ac5dcf770b23ff.jpg
 
Zoals je ziet is het de US-kleurstelling die MRT187 tot voor kort ook had.
Zit net te denken; misschien rij ik hier wel op wat later zijn motor zou worden... :P

Heb 'm al even gevraagd naar het kenteken. Heb namelijk ook nog een foto waar de kentekenplaat op staat. Dat zou lachen zijn.... ;)

wie weet....

Mijne is tussendoor naar den Bels geweest..weet zo uit het hoofd het kenteken niet meer maar dat kan ik wel terugvinden :Y
 
Thuis...zit nu op m'n werk....

En foto's van mijn achterkantje post ik niet zomaar ;)

Ik lees net al op FB dat je van het kenteken van de motor waar ik op rij hebt uitgezocht dat ie sinds 2006 op naam van één eigenaar staat. Kan het dus nooit jouw motor geweest zijn.

Jammer.....het wel een heel grappig toeval geweest.


Maar niet dus :/
 
Ik lees net al op FB dat je van het kenteken van de motor waar ik op rij hebt uitgezocht dat ie sinds 2006 op naam van één eigenaar staat. Kan het dus nooit jouw motor geweest zijn.

Jammer.....het wel een heel grappig toeval geweest.


Maar niet dus :/

Mijn ouwe kenteken was MX-85-NF

Helaas hebben we dus niet "samen" op hetzelfde schatje gereden -O-

en op verzoek dan toch ff dat kontje...

full


met de lange dempert er nog op...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan