Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 94

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was
@ NightMagic - doe anders onze huisplastieker ff een pbtje...denk dat Brasletti de kapjes wel weer mooi kan krijgen...en hij is zeker goedkoper dan Cama! ;)
ik ook al van plan.... We willen natuurlijk niet dat ie zich thuis gaat vervelen he! :9
 
vraagprijs, onderdelen? ik ga kijken of ik mijne kan claimen bij de verzekering, en ik wil er wel 1 terug dan..
Tripod, helmetmount, extra originele accu, 16gb en superdeluxe 32gb class 10 kaartje, suction cup, rollbar mount, 220v lader, nog wat extra hoekmounts en luxe opbergtas. Dat was het volgens mij :)

Vraagprijs 300 voor het hele zaakie.
 
Laatst bewerkt:
ja maar tis echt zo.... alleen dat voel je nu ff niet... maar geloof mij, toen ik alleen was met mijn dochtertje, in een leeg woningbouwhuis omdat ik letterlijk met mn dochter op mn arm het huis van haar vader ben uitgerend, hard werkend om mijn eigen tvtje te kunnen betalen, mijn eigen bankstel want die tuinstoelen zaten niet zo heel erg lekker _O- en met tweedehands spullen een huis heb opgebouwd voor ons , geen bijstand trekken want ben je besodemieterd, trok een loon binnen wat dus werkelijk toen 300gulden onder de bijstandsnorm zat voor moeder met kind maar had mijn grote trots. kreeg ook geen allimentatie van het klootzakje vaderlief...(wilde ik ook niet en heb tot op heden nog nooit 1 maand allimentatie voor nadine gehad en ben er nog trots op ook.. hell yeah!! ) .ik heb het gered, maar heb diepe dalen gekend, en het interreseerd me niet dat ik het hier op zit te typen..ik had het niet breed en moest echt tandjes bijten en sparen voor bv de verjaardagsjurk voor mijn dochter maar ook om haar de yogho mee naar school te geven en om cadeautjes met sinterklaas te geven....om haar toch nog een luxe gevoel te kunnen geven als we eens naar de stad gingen en ik standaard een terrasje opzoccht met haar om haar die warme beker choco te geven met een taartje erbij om haar enigszins het gevoel te geven van enige luxe.....joh..de tranen schieten nog in mijn ogen als ik daar aan denk....maar keb het verdomme wel gedaan....


en kijk eens waar ik nu ben... en door die tijd weet ik, ik maak van niets iets en het heeft me een dankbaar mens gemaakt...en alles komt altijd weer goed...er is altijd een way out..... en nou zul jij nog wel een boterham te eten hebben hoor bras, en over een paar jaar lach je erom... ;) geloof mij..en zeg je, ik heb het hem toch maar ff geflikt...

zo dan... ja dan loop ik ff leeg..sorry :')

:} :} Niets anders dan respect!
 
Wasik ook al van plan.... We willen natuurlijk niet dat ie zich thuis gaat vervelen he! :9

Nee dat willen we zeker niet..............t*r*ng druk op het moment. Werk is redelijk zwaar nu (loop meer ouderwets te sjouwen in de winkel en showroom, dus als ik 's avonds thuiskom ben ik aardig naar de k..te. Ben ik niet meer gewend). En als ik nog puf heb dan ben ik sinds een paar weken weer bezig met m'n cafe-racer project (waar ik trouwens geen haast mee heb). Maaruh....kappies fixen kan hoor (maak ik meestal wel tijd voor) :Y
 
goedemorgen all...

Als het goed is vandaag de Koso RX1N GP halen. *O*

23sflv.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hé Bladers, goeiemorgen! :W

Ik zat laatst door oude foto's te spitten en toen kwam ik een foto van mezelf tegen, ik gok dat het 1994 was. En wat schetste mijn verbazing..... :o

Fireblade1994.jpg


Nou, is dát wat?! _O-

Ik moest 'm dus even met jullie delen :P
 
Laatst bewerkt:
Dat je die weggedaan hebt zeg, vind dat wel één van de mooiere kleurstellingen van de oerblade...

Wel een hippe motor-outfit, goeie ouwe tijd.... :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan