Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.

blijft toch een van de mooiere types de 929rr. Zeker omdat hij echt fraai nog is afgewerkt en niet die achtelijke led verlichting erin heeft. Maar das dan weer mijn mening :P *D
Vraag me wel af hoe Xenon verlichting zou staan erop.
 
Laatst bewerkt:

Ja klopt dat heet safety lights ja. Ik heb de uitgebreide versie dan kan je met je seinknop door het menu van verschillende manieren van licht geven scrollen.
 
Nou voor het oog zou ik het wel willen. Maar ik gebruik mijn grootlicht nog weleens om te seinen. Of rijden jullie allemaal zonder licht, zal wel niet?

Ik rij altijd met het licht aan. En idd, om te seinen kun je het grootlicht mooi gebruiken. Maar aangezien ik niet 's nachts ga rijden, met slecht weer oid, rij ik nooit met grootlicht.
 
Ik rij altijd met het licht aan. En idd, om te seinen kun je het grootlicht mooi gebruiken. Maar aangezien ik niet 's nachts ga rijden, met slecht weer oid, rij ik nooit met grootlicht.

Ik sein overdag wel eens naar mijn tegenligger als ik auto's inhaal. Ik hoop dat hij dan snapt dat hij wat moet remmen omdat ik alles wil inhalen. :9 _O-
 
Al weleens 's nachts gereden? Is lekker joh! Uurtje of 1.00 lege wegen, minimale kans op controle, mits lekkere temperatuur.

Zondag ochtend om een uurtje of 6/7. Iedereen slaapt nog en het is dan al lekker warm.
En de zon is dan ook al op, licht is altijd wel handig als je een bochtig polderdijkje afscheurt.
 
mensen hier is dan mijn blade, een paar dagen in bezit nu:

pict0009lj7.jpg


pict0014cx8.jpg


pict0013xd9.jpg


Fireblade sc33 uit 1997
38000 km
carbon leovinci dempertjes
kleinere knippertjes
abn kroonplaten met weinig vlees :9

Als het mogelijk is zou ook ook graag bij het rijtje gevoegd worden *O*
 
Laatst bewerkt:
Hee jongens,

Een maat van me heeft de blade van Madpjotr gekocht.
Het is een CBR900RR (SC33) uit 1997.
Nou zoekt hij een stuurdemper, weet iemand van jullie nog zo'n ding te liggen.
Ik hoor graag van jullie.
Staat overigens ook in gevraagd topic

Gr.
th_johan.gif
 
's Nachts rijden doe ik zo goed als niet. Woon hier aan de kust he, al die baggerbugs die overal op kapotslaan. Neh...soms wel terug in het donker, maar liever niet.
 
Hallo mensen!

Ik ben nieuw hier, en gooi ook meteen maar even een plaatje omhoog.

Ik heb ook meteen een vraagje aan jullie Fireblade experts hiero: wat voor demper kan er op mijn bike? Er zit nu eentje op die wel goed is maar een beetje meer lawaai en agressie mag wel.. Iemand een voorstel?

full
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen!

Ik ben nieuw hier, en gooi ook meteen maar even een plaatje omhoog.

Ik heb ook meteen een vraagje aan jullie Fireblade experts hiero: wat voor demper kan er op mijn bike? Er zit nu eentje op die wel goed is maar een beetje meer lawaai en agressie mag wel.. Iemand een voorstel?

[afbeelding]

"Bos superbike" is denk ik de grootse lawaaimaker op de markt.
M'n vriendin heeft hem op haar CBR600f en bij mij in de buurt rijd er een belg met een Blade ook met deze demper. Die hoor je wel komen zeg maar...
 
Hallo mensen!

Ik ben nieuw hier, en gooi ook meteen maar even een plaatje omhoog.

Ik heb ook meteen een vraagje aan jullie Fireblade experts hiero: wat voor demper kan er op mijn bike? Er zit nu eentje op die wel goed is maar een beetje meer lawaai en agressie mag wel.. Iemand een voorstel?

[afbeelding]

He CBALL, doe er een Boss racing demper onder heb ik er ook onder... satisfaction guaranteed *D nou heb ik wel net iets meer vervangen dan alleen de uitlaat..maar hij knalt erg goed met een Boss iig })

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan