Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blade is klaar zover!

Alleen nog knippers, kenteken, uitlaatbeugeltje en paar kuipdelen erop maar moet eerst ff poetsen.

Ga morgen ff foto's posten in het topic.
 
Vraagje ,heeft iemand ervaring met het continu laten branden van Twee vd koplampen ipv de standaard Een van een Blade ????

De een zegt dat het een kwestie is van een draadje rebij hangen en de ander zegt dat je daar een speciaal kastje voor bij moet kopen???
 
[-96 blok in een '98er...]


Vermoed omdat ie die nu heeft zien staan.

Klopt. Het eerste blok dat ik tegen kwam was voor een 96-er. Maar ik ben inmiddels het haastige gevoel wel kwijt, dat er gelijk een ander blok moet komen. Ik wacht rustig tot er iets moois langs komt.
Goede tip ook voor cbr1000rr.de. Daar kan ik nog wel eens een wiel of kuipdelen vandaan halen. Ik las er ook dat een CBR1100XX blok er ook in past. })
Zo kan van een kat in de zak nog iets moois ontstaan. 35pk erbij extragratis lijktme wel wat. *D
 
Vraagje ,heeft iemand ervaring met het continu laten branden van Twee vd koplampen ipv de standaard Een van een Blade ????

De een zegt dat het een kwestie is van een draadje rebij hangen en de ander zegt dat je daar een speciaal kastje voor bij moet kopen???


Als je er een draadje bijhangt vervalt je grootlicht functie en moet je je grootlicht naar beneden richten.
Als je zo'n kastje er bij hangt dan word het grootlicht verminderd en kun je toch nog gebruik maken van de grootlicht functie.
 
Beetje lastig tijdens het rijden gheghe.

Grootlicht heb je niet echt nodig, dus je kan hem erbij zetten als dimlicht. Ik vind het best zo met 1 lamp, geeft genoeg licht.
 
Stray,

Waar heb jij je Hyperpro stuurdemper op ingesteld staan? Ik heb nog niet echt getest maar ding stond op 5 van de 30 klikjes opgedraaid dacht ik, dempt bijna niets dus nu.


ik had hem normaal op 11 a 12 staan. Dan was hij niet meer zo nerveus bij het uitacceleren na een bocht.
 
Vraagje ,heeft iemand ervaring met het continu laten branden van Twee vd koplampen ipv de standaard Een van een Blade ????

De een zegt dat het een kwestie is van een draadje rebij hangen en de ander zegt dat je daar een speciaal kastje voor bij moet kopen???

Zo'n kastje heb ik nog wel voor je liggen in originele verpakking.
Heb ik ooit in een opwelling gekocht maar nooit gebruikt.
Kostte nieuw €57,- doe eens een bod.

Ik zelf wil eigenlijk een glaasje net als in de linkerlamp ook in de rechter plaatsen.
Maar dan moet ik wel zo'n glaasje vinden.
 
Ik las er ook dat een CBR1100XX blok er ook in past.

Ik ken iemand en die is daar mee bezig als hobby project.
Het is mogelijk maar het is een eenorm karwei om het echt passend te krijgen schijnbaar.
Ik hoorde onder andere dat hij een custom-made inlaat spruitstuk flens heeft gefreesd.
Ik weet niet of je op dat soort zaken zit te wachten...?
 
Ik had op mijn Vorige motor (CBR FSport) ook geen grootlicht, ik heb het nooit nodig gehad.
En als je persee op dat moment grootlicht nodig hebt dan schroef je 'm gewoon weer omhoog dmv het stelschroefje. *O*




Bij mijn VFR was aan 1 kant het dimlicht gewoon niet aangesloten, heb dat zelf met een extra draadje gedaan, het groot licht werkt daarna dus nog wel :Y heb wel de koplamp aan die kant iets lager afgesteld omdat het glas eigenlijk bedoeld was voor alleen grootlicht.
 
Zo'n kastje heb ik nog wel voor je liggen in originele verpakking.
Heb ik ooit in een opwelling gekocht maar nooit gebruikt.
Kostte nieuw €57,- doe eens een bod.

Ik zelf wil eigenlijk een glaasje net als in de linkerlamp ook in de rechter plaatsen.
Maar dan moet ik wel zo'n glaasje vinden.




lang leve Ebay UK *O*
 
Klopt. Het eerste blok dat ik tegen kwam was voor een 96-er. Maar ik ben inmiddels het haastige gevoel wel kwijt, dat er gelijk een ander blok moet komen. Ik wacht rustig tot er iets moois langs komt.
Goede tip ook voor cbr1000rr.de. Daar kan ik nog wel eens een wiel of kuipdelen vandaan halen. Ik las er ook dat een CBR1100XX blok er ook in past. })
Zo kan van een kat in de zak nog iets moois ontstaan. 35pk erbij extragratis lijktme wel wat. *D

Denk eraan dat je kenteken dan niet meer klopt. Weet niet wat voor gezeik je daarmee kan krijgen. Maar zou mooi zijn als je een Duits ontvangst adres hebt. Worden ze meestal wat happiger om het aan een NL-er te verkopen.

Beetje lastig tijdens het rijden gheghe.

Grootlicht heb je niet echt nodig, dus je kan hem erbij zetten als dimlicht. Ik vind het best zo met 1 lamp, geeft genoeg licht.

Nou voor het oog zou ik het wel willen. Maar ik gebruik mijn grootlicht nog weleens om te seinen. Of rijden jullie allemaal zonder licht, zal wel niet?
 
hij is weer tot leven. Helaas nu weg voor onderhoud :P
full
 
Als je er een draadje bijhangt vervalt je grootlicht functie en moet je je grootlicht naar beneden richten.
Als je zo'n kastje er bij hangt dan word het grootlicht verminderd en kun je toch nog gebruik maken van de grootlicht functie.

zal eens gaan prutsen met een draadje trekken!!

Ps wij hebben een foto van jou motor als screensaver :Y
:9~
 
Zo'n kastje heb ik nog wel voor je liggen in originele verpakking.
Heb ik ooit in een opwelling gekocht maar nooit gebruikt.
Kostte nieuw €57,- doe eens een bod.

Ik zelf wil eigenlijk een glaasje net als in de linkerlamp ook in de rechter plaatsen.
Maar dan moet ik wel zo'n glaasje vinden.

Ik hou het ff in de gaten,ga t eerst ff anders proberen ,maar hou jou aanbod in mn achterhoofd en neem dan evt contact met je op oke??
Thanks alvast
:]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan