Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moggûh tuig,

Ik heb een tijdje geleden een topic geopend over wat voor banden er nu het best onder een blade (sc33) gegooit kunnen worden. (CBR 900RR rubber) Ik dacht dat ik er uit was maar begin toch weer te twijfelen. Ik had eigelijk gedacht om voor de pirelli diablo te gaan maar heb vorige week met een knakker van dunlop gesproken. Die liet me de sprotmax qualifier zien en daar was ik ook wel weer van gecharmeerd. Wat hebben jullie onder de brommer?
 
Bridgestone BT014. Maar de Pirelli Diablo's schijnen ook prima banden te zijn. Ik zeg, gewoon proberen, ik kan me haaaaaaaaast niet voorstellen dat er nog echt slechte banden geproduceerd worden...
 
nee dat ben ik met je eens maar je natuurlijk altijd het beste zeg maar........... Maar persoonlijk vind ik de pilot sport een zwaar kl*te band!
 
ga zelf de Michelin Pilot Powers proberen deze ene keer.

Rij normaal gesproken altijd op BT014's of Supercorsa's SC2
 
Ik denk dat dat je erg goed gaat bevallen Geert. Ik vind de slijtage van de BT014 wel een nadeel eigenlijk.

Piet, de Pilot Sport is idd een fijne band. Had hem achter liggen icm een BT056 aan de voorkant. Hmmm...toch 2x dikke streep getrokken bij uitkomen van een bocht, niet tof als de achterkant ineens wegstapt.

Daarna de BT014 eronder laten leggen, bevalt me verder prima, op de slijtage na dan.
 
als ze maar goed opwarmen in korte tijd. Wil van me Michelin-kwaaltje af.

Heb namelijk onder me 600 pilot sports gehad en ben toen een paar keer erg verrast door het glijden van de motor.... Dat zit nog steeds tussen me oren met michelins...
Wil ik vanaf dus ik ga hiermaar is mee rijden dan zie ik het wel.
 
Is vast wel wat voor te krijgen...
Met middengebied bedoel ik: met Viper dipje...met Maxtreme......kogel!!!!!
Dus daarna in hele toerengebied bleef ie er aan sleuren :P

je hebt toevallig niet stiekem geluidsopnamen dervan gemaakt toen ? :P

houden jullie zomers wel eens meetings ? zoja ook in de omgeving Gouda ?
 
Nope, nog geen CBR900RR meetings geweest. Dit jaar staat het wel op de planning, zal wel ergens centraal in NL georganiseerd worden.

Geert, met de MPP's hoef je je geen zorgen te maken over de opwarmtijd. Mijn maatje rijdt letterlijk zijn CBR600f uit de schuur, de straat uit, rotonde over, en dan na ca. 300 meter plat met knie aan de grond de bochten door. Nix glijden oid.
 
Heb onder de SC44 ook MPP liggen. Vorige week eens een MPP2CT-achterband besteld voor 155 euro...

Ben benieuwd of ik het verschil merk tov de gewone MPP.

Iemand ervaring met de MPP2CT?
 
Bassie Blade kan uit de lijst Bauke. Hij heeft zijn Blade een paar dagen terug verkocht.


Done... :Y

Heeft hij andere fiets of helemaal niks meer?





Wat betreft banden: heb onder deze Blade Pirelli Diablo Corsa's liggen, bevallen tot nu toe wel...
Voorheen altijd BT014 was ik echt supertevreden over, lekkere plakbandjes waren dat :P
Dus als de Pirelli's in de toekomst niet voldoen aan mijn verwachting gaan ze eraf en komen er weer Bridgestones onder...
 
Nope, nog geen CBR900RR meetings geweest. Dit jaar staat het wel op de planning, zal wel ergens centraal in NL georganiseerd worden.

Geert, met de MPP's hoef je je geen zorgen te maken over de opwarmtijd. Mijn maatje rijdt letterlijk zijn CBR600f uit de schuur, de straat uit, rotonde over, en dan na ca. 300 meter plat met knie aan de grond de bochten door. Nix glijden oid.




:Y zijn echt geweldige banden :} zo ontzettend balen dat ze er niet in 16" zijn '( en het vinden van een 17" voorwiel is ook een hele opgave |(



via Ebay is het al helemaal een ramp -O-
 
Ik heb er bij mij Pilot Powers omliggen, en ik moet zeggen dit is absoluut een aanrader. Heb er 2 cicuit dagen mee gerden en ze zijn nog steeds niet versleten. Ben nog geen 1 keer verrast door deze band, wat ik erg bijzonder vind. In tegensstelling met de Bridgestone's die ik onder me 125cc had, die nog wel eens verrazend om de hoek kwam kijken.

Dus ik zou gaan voor de Pilot Power en de 2CT.
 
Hallo, iemand hier interesse in een uitlaatsteuntje voor `n blade van 2001?

Ik had m`n blade verkocht en heb hem er toen afgehaald.

Je kunt het gratis :Y komen halen.

Ik ken ff geen plaatje posten, dus mail me maar voor `n foto als je interesse hebt.

Er staat hier ergens wel `n foto, maar ik weet niet meer waar.


Groetjes
 
Bassie Blade heeft helemaal geen motorfiets meer. Hij heeft weer een Honda CRX terug gekocht. In de toekomst zal er wel weer wat verschijnen.

Ik denk idd niet dat er nog slechte banden te koop zijn...uitzonderingen misschien daar gelaten. Maar de MPP, en dan eigenlijk de 2CT schijnt toch echt een topper te zijn.
 
Nope, nog geen CBR900RR meetings geweest. Dit jaar staat het wel op de planning, zal wel ergens centraal in NL georganiseerd worden.

Geert, met de MPP's hoef je je geen zorgen te maken over de opwarmtijd. Mijn maatje rijdt letterlijk zijn CBR600f uit de schuur, de straat uit, rotonde over, en dan na ca. 300 meter plat met knie aan de grond de bochten door. Nix glijden oid.
je hebt toevallig niet stiekem geluidsopnamen dervan gemaakt toen ? :P

houden jullie zomers wel eens meetings ? zoja ook in de omgeving Gouda ?



:N helaas niet, geen opname...

Meeting komt er zeer zeker dit jaar :Y en inderdaad ergens beetje centraal...

Oke ik zal zodra het zover is zeker wel ff komen kijken
8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan