Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic

Citcuitdagje?

  • Jazeker!

    Stemmen: 6 85,7%
  • Nee...

    Stemmen: 0 0,0%
  • wasda?

    Stemmen: 0 0,0%
  • rot op met je circuitdag!!!

    Stemmen: 0 0,0%
  • ik durf niet...

    Stemmen: 0 0,0%
  • is dat zonder zijwieltjes?

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat klopt, ik heb toch en duitse Motor ;) _O-

Dan kan jij ook de KM teller van KMH op MPH instellen?



:o en daar is de standaard uitlaat anders? Dat wist ik niet.

Ik was tijdens mijn speurtocht naar een andere motor een motor tegen gekomen met zo'n uitlaat vandaar dat ik het vroeg. Dat was dus een duitse motor.....weer wat geleerd. *O*

Ik kan dacht ik idd mph/kmh instellen.
 
zohw, heb ff geduurd maar heb eindelijk mijn Gas-jas
gas_250372094-Oklahoma_s.jpg


*O*


:o en daar is de standaard uitlaat anders? Dat wist ik niet.

Ik was tijdens mijn speurtocht naar een andere motor een motor tegen gekomen met zo'n uitlaat vandaar dat ik het vroeg. Dat was dus een duitse motor.....weer wat geleerd. *O*

Ik kan dacht ik idd mph/kmh instellen.

:^
[me]zZlaapkopZz heb dus nu 2 dingentjes geleerd _O- *O* [/me]
 
Ik heb een vuurzwaard uit 2001 en ik ben opzoek naar een andere uitlaat maar ik weet niet goed wat ik er het beste onder kan doen. Hebben jullie ideeen en wat voor geluid komt eruit. Ik weet wel dat ik een ovale uitlaat wil en zeker geen carbon(vind ik er echt niet onder staan)
 
Ik heb een vuurzwaard uit 2001 en ik ben opzoek naar een andere uitlaat maar ik weet niet goed wat ik er het beste onder kan doen. Hebben jullie ideeen en wat voor geluid komt eruit. Ik weet wel dat ik een ovale uitlaat wil en zeker geen carbon(vind ik er echt niet onder staan)

als je geen E-keur hoeft...
zou ik voor de 2-brothers titanium oval gaan ;)

die heb ik ook...
 
Honda CBR 900 RR

Splinternieuw!! CE-gekeurd. Volledige achterlicht bestaat uit LED’s.
Achterlicht brandt rood bij ingeschakelde verlichting.
Brand harder bij remmen. Brand oranje aan de zijde waar de richtinaanwijzer zou knipperen.
CTL-0011-IT.gif

€ 100.00
 
Honda CBR 900 RR

Splinternieuw!! CE-gekeurd. Volledige achterlicht bestaat uit LED’s.
Achterlicht brandt rood bij ingeschakelde verlichting.
Brand harder bij remmen. Brand oranje aan de zijde waar de richtinaanwijzer zou knipperen.
(Afbeelding)
€ 100.00

mooi ding :}

[me]zZlaapkopZz heeft er voor zijn 929rr ook 1...
[/me]


ze zijn misschien CE goedgekeurd, maar dat heeft weer niks met de NL-se wetgeving te maken ;)
D'r moet minimaal 21cm tussen de knipperlichten zitten en dat is met deze clear-tail-lights niet het geval...

:9
 
Vandaag niveau 1+ op Zolder gaan doen.
Is beestig meegevallen. 1 ste kneedown is een feit!Bandje is serieus gekruld tot op de rand...
Wel de voorlaatste ronde effe in de grindbak gestaan. Khad vrij baan en dacht; misschien kan dat bochtje nog iets sneller... Net iets te plat, eerst effe knie aan de grond, direct gevolgd door voetsteun (zonder antennes), uitlaat en onderste deel van de kuip... Vanachter grip weg en grindbak in... Gelukkig niet gevallen...

Een bevriende instructeur zei me achteraf da'k iets meer naast de moto moet gaan hangen. Dan zou 'k bij gelijke snelheid buiten m'n knie niks aan de grond rijden.
In ieder geval zeer content van m'n Bridgestone BT014's.
Nu trachten nog ergens ne vrij rijden te boeken op Zolder zoda'k nog wat kan oefenen...

Greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan