Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 75

Status
Niet open voor verdere reacties.
jammer, ik ben echt een 'waarom'-mens! ;)
optisch is smaak, net als geluid, mrja, optisch vindk ze even mooi!
dus of t me 250€ meer waard is??
ik vondt van wel :Y
full
 
Zou dit nog een beetje dempen :? Ik dacht het niet })
cb5.jpg


De CB nog even uitgelaten, voordat ie z'n winterslaap in mag :]
cb4.jpg

cb6.jpg
 
Laatst bewerkt:
nog een stomme vraag: repsol 2005 met 44k op teller of rode fireblade uit 2008 met 66k op de teller en een jaar garantie?:p bijbetalen hoeft niet..
 
Proefrijden, maar ik zeg 2008 mits geen oliegebruik ;)
al gedaan, die rijdt retestrak, maar een repsol is alleen kwa uiterlijk anders? niks kwa vermogen of begrenzing ofzo? is alleen t kuipwerk is anders dus?
en zijn er dingen na 60k aan vervanging toe die hoge kosten met zich meebrengen?
 
Laatst bewerkt:
Die kan er lekker veel aan doen als er geen onderdelen op voorraad zijn :N

na 2j appie ben ik naar honda gegaan.. niemand die weet hoe een appie precies werkt en het gezever met electronica en onderdelen bestellen blijft..!
Ik was echt serieus van plan om in 2013 of voorjaar 2014 een APRC te bestellen, maar ik heb steeds meer het idee dat deze motoren voorlopig nog even mogen blijven :Y
 
al gedaan, die rijdt retestrak, maar een repsol is alleen kwa uiterlijk anders? niks kwa vermogen of begrenzing ofzo? is alleen t kuipwerk is anders dus?
en zijn er dingen na 60k aan vervanging toe die hoge kosten met zich meebrengen?
Dat zou ik echt niet weten, er is er eentje (Sheldon) die met een '04 of '05 al een behoorlijke (>75.000km) kilometerstand heeft gereden, maar hij gaat 'm nu reviseren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan