Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 75

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello allemaal!

Iedereen nog de beste wensen en mooie Blade kilometers voor 2013!

Mijn vriendin (Basia hier op MF) zit bij de laatste 5 deelneemsters van de Motorvrouw van het jaar verkiezing. Elke stem helpt, dus als je wilt wordt een extra stem gewaardeerd voor Vivian!

Pagina van Vivian

En het Stemformulier

Alvast bedankt!
 
Ik kan niet zeggen dat ik dit de mooiste livery vind van Ten Kate, maar je moet er wat voor over hebben om sponsorgeld binnen te halen, natuurlijk. Ik meen gelezen te hebben dat de officiele presentatie over 2 weken is, maar aangezien er al een racenummer op zit, zal er niet veel meer veranderen denk ik.
 
Moguh :W
dus dan worden de arrow piepkes bij t.k weer iets duurder. Toen ik me blade kocht bij t.k kon ik de arrow voor een zeer schappelijke prijs krijgen .
Ach ze hebben er nog wel een aantal op zolder liggen, en dan zullen er wel zulke acties met Termignoni komen ;)
 
Moguh :WAch ze hebben er nog wel een aantal op zolder liggen, en dan zullen er wel zulke acties met Termignoni komen ;)
Zo is dat .
Alleen de gkopere arrow hebben geen e keur.
En bij veel buiten land ritjes kan je dat tegen woordig beter wel hebben. :Y
 
Zo is dat .
Alleen de gkopere arrow hebben geen e keur.
En bij veel buiten land ritjes kan je dat tegen woordig beter wel hebben. :Y

Heb er gelukkig nog geen last mee gehad, geen e-keur hier en in 99% vd gevallen ook geen killer erin }) }) Alleen voor circuitdagen en de Ring gaat die killer erin, gelukkig doen ze in Zuid Frankrijk niet moeilijk :} :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan