Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 76

Status
Niet open voor verdere reacties.
ophanging gaat niet vast blijven zitten met de trillingen van de kuipruit. :N

Zojuist even getest en het blijft prima vastzitten, dus daar ligt het niet aan (ook met een snelheid van 2x110).
Maar ik heb net even de beelden terug gekeken :r Wat ik eigenlijk al wel wat verwacht had, het trilt onzettend. Dus dit wordt 'm niet, ander plaatsje zoeken dus.

De helm kan opzich wel maar had 'm het liefst op de motor zelf.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist even getest en het blijft prima vastzitten, dus daar ligt het niet aan (ook met een snelheid van 2x110).
Maar ik heb net even de beelden terug gekeken :r Wat ik eigenlijk al wel wat verwacht had, het trilt onzettend. Dus dit wordt 'm niet, ander plaatsje zoeken dus.

De helm kan opzich wel maar had 'm het liefst op de motor zelf.

Valt mee dan. Maar ik heb mn twijfels voor de lange duur. Kan het niet vanaf de tankdop dan, daarvoor hebben ze ringbevestigingen.

cam op tank - Google zoeken
 
Valt mee dan. Maar ik heb mn twijfels voor de lange duur. Kan het niet vanaf de tankdop dan, daarvoor hebben ze ringbevestigingen.

cam op tank - Google zoeken

Vanaf de tank had ik ook al bekeken maar ik zit met de Repsol sticker aan de onderkant van m'n kuipruit. Die heb ik dan constant in beeld en zie daarom niet veel meer van wat er voor me is. En anders moet de camera wel erg hoog geplaatst worden.
 
Heb 'm nu hier, alleen nog niet gereden. Dus even afwachten nog....
[afbeelding]
En aan je spiegel bevestigen is dat een optie?

Nu is mijn camera wel een stukje kleiner dan die van jou maar tot nu toe blijft hij bij mij goed zitten en nagenoeg geen last van trillingen.....
 
en als je je gas opentrekt?
verschuif/ trekt de camera dan niet naar achter?
Nee.
Maar om nu te zeggen dat ik super te spreken over deze camera.......... :N
Dit is mijn 2e al vanaf de motorbeurs, de eerste camera trilde de accu binnen 10 minuten tot 2x toe uit zijn houder en de camera liep vast.
FF op en neer naar Noord-Holland voor een nieuwe, camera werd overigens keurig zonder probleem omgeruild. Nu heb ik zojuist de nieuwe voor de eerste keer geprobeerd en kom tot de conclusie dat het na 1 uur en 10 min. einde oefening is, accu leeg. :?
En da's toch wel errug vlug als ze ongeveer 2.5 uur opname tijd opgeven......... :X
 
Laatst bewerkt:
Nee.
Maar om nu te zeggen dat ik super te spreken over deze camera.......... :N
Dit is mijn 2e al vanaf de motorbeurs, de eerste camera trilde de accu binnen 10 minuten tot 2x toe uit zijn houder en de camera liep vast.
FF op en neer naar Noord-Holland voor een nieuwe, camera werd overigens keurig zonder probleem omgeruild. Nu heb ik zojuist de nieuwe voor de eerste keer geprobeerd en kom tot de conclusie dat het na 1 uur en 10 min. einde oefening is, accu leeg. :?
En da's toch wel errug vlug als ze ongeveer 2.5 uur opname tijd opgeven......... :X
Hou het wel bij de pov hd :Y
 
Nee.
Maar om nu te zeggen dat ik super te spreken over deze camera.......... :N
Dit is mijn 2e al vanaf de motorbeurs, de eerste camera trilde de accu binnen 10 minuten tot 2x toe uit zijn houder en de camera liep vast.
FF op en neer naar Noord-Holland voor een nieuwe, camera werd overigens keurig zonder probleem omgeruild. Nu heb ik zojuist de nieuwe voor de eerste keer geprobeerd en kom tot de conclusie dat het na 1 uur en 10 min. einde oefening is, accu leeg. :?
En da's toch wel errug vlug als ze ongeveer 2.5 uur opname tijd opgeven......... :X

kun je verschillende opname kwaliteiten instellen?

zoja? dan is die opname tijd op de laagste stand gemeten, ga jij ipv 720p 1080p opnemen.. reken maar dat de opnametijd halveerd ;)
 
kun je verschillende opname kwaliteiten instellen?

zoja? dan is die opname tijd op de laagste stand gemeten, ga jij ipv 720p 1080p opnemen.. reken maar dat de opnametijd halveerd ;)
Klopt, dat kan ik inderdaad!
Wel fijn dat ze je zoiets vertellen bij de aankoop...........mooi ruk dan!!
Moet ik gvd een heel magazijn batterijen meenemen wil ik een halve dag kunnen filmen. :(
 
zo die is ook weer binnen *O*
ik dacht dat het een heel zitje was :(
maar ja ik heb al een bedrijf
die het er een maandag even voor me op knalt *O*
full

op naar het volgende *O*
 
Laatst bewerkt:
zo die is ook weer binnen *O*
ik dacht dat het een heel zitje was :(
maar ja ik heb al een bedrijf
die het er een maandag even voor me op knalt *O* [afbeelding]
op naar het volgende *O*
:')


Tis te hopen dat dat bedrijf er wat ervaring mee heeft dan, kan wat tijd inkruipen :Y
Heb er nu 3 gedaan en went moeilijk zeg maar :') (als je het goed wil doen dan toch)

Het is werkelijk prachtig materiaal, heb voor mijn bl8 er 1 op maat laten maken. Van ontwerp naar uitvoering was wel lachen... Italianen :')
 
:')


Tis te hopen dat dat bedrijf er wat ervaring mee heeft dan, kan wat tijd inkruipen :Y
Heb er nu 3 gedaan en went moeilijk zeg maar :') (als je het goed wil doen dan toch)

Het is werkelijk prachtig materiaal, heb voor mijn bl8 er 1 op maat laten maken. Van ontwerp naar uitvoering was wel lachen... Italianen :')
Tijd voor een andere avatar, de winter is gelukkig voorbij *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan