Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Red kan je mijn laatste 2 foto's weghalen en deze ene in de plaats zetten :)
full
 
Ik hoor wel heel veel hallelujah geluiden uit het SV-kamp...

Ik wil niets forceren, maar het klinkt also er OF een paar modjes aan zitten te komen OF .................. 8-)
Reken maar op een paar modjes. Ze wil echt niet anders meer, die SV is haar alles. :?





Ach als ze er maar blij mee is! :Y
 
......helaas de laatste 10km in de nattigheid; het kwam al voorbij in een andere quote: Vanavond een buitje, JA-JA :?


Hier in het zuiden nog steeds zon en vandaag lekker warm, nu nog 17 graden!! Vandaag de Taxandria route gereden die voor een groot gedeelte door Belgisch Brabant gaat. Nooooit meer, geen aanrader, wat een slechte wegen daar in België. Zelfs nog een paar km kasseien gedaan, mijn maat is van ellende daar het grootste gedeelte door de berm gereden. Straks even controleren maar ik denk dat ik 1 kg aan onderdelen verloren ben. :(

Mooie foto's van de nieuwe "leden" hun blades en van op de maasvlakte. :} :}
 
Wat is hierop de reactie van mister UPP :? ?

ja die zal er vast wel komen, jij wou ook snel naar huis toe zeg, ff rustig aan voor de flitspaal en gewoon doorrijden, gelukkig zag swifty het nog wel ff, toch nog ff die mooie SV kunnen bekijken :9~
 
ja die zal er vast wel komen, jij wou ook snel naar huis toe zeg, ff rustig aan voor de flitspaal en gewoon doorrijden, gelukkig zag swifty het nog wel ff, toch nog ff die mooie SV kunnen bekijken :9~
Jammer dat ik je niet heb gezien, had de VFR ook wel even willen aanschouwen. :Y

Jaja, het ging jou alleen om de SV. :N :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan