Het Honda CBR600F/FS Topic deel 101 "Vergane glorie...?"

Vraagje: Ik heb een GIPro gekocht (gear indicator) en die probeerde ik vanmiddag aan te sluiten. Maar ik krijg de connector van de speed sensor niet gevonden. |(

Heb de speedsensor wel gevonden, maar ik kom er moeilijk bij. Vervolgens lijkt de kabel naar rechts voor te lopen.
Heeft hier iemand ervaring mee? En kan diegene mij tips geven en vertellen waar de connector zit?

Edit: Het gaat om een Honda CBR600F uit 2001, misschien wel zo handig om erbij te vertellen O-)

Het is inmiddels gelukt met deze handleiding 8-).

 
De L van Langzaam? :+

Haha, zoals je ziet gaat het inderdaad niet snel. Ook het installeren heeft me zo'n 5 uur gekost, wederom langzaam :+

Maar het spul werkt goed, valt me absoluut niet tegen.


Overigens is het de L van Learning, aangezien ik het apparaatje nog moest gaan inleren, maar dat wist je wss wel :Y
 
Voor de technische mannen hier even een vraagje;

Passen de wielen van een PC25 in een PC35 en andersom?

Dus de 5spaaks en de drie spaaks wisselen.
 
Ah jammer dat de ene afgezaagd is. M'n vriendin wil graag mee achterop v/d zomer vandaar dat ik ernaar op zoek ben! Update qua startproblemen, vandaag geprobeerd of die het misschien zou doen, slaat geen 1x aan en heb zelf niet hier te tijd en ruimte dus heb m weggebracht. Ze gaan eerst ff kijken wat er is en dan bellen ze me.
Update; werd gebeld dat ik hem weer kon ophalen. Ze hebben niks kunnen vinden, weet niet of ik daar blij mee moet zijn of niet haha :j Ze hebben m gestart gekregen en vanalles nagelopen maar de problemen die ik had zijn niet terug gekomen. Nu maar hopen dat ik niet weer tegen dit probleem aan loop als ik ergens anders ben dan thuis :P
 
Voor de technische mannen hier even een vraagje;

Passen de wielen van een PC25 in een PC35 en andersom?

Dus de 5spaaks en de drie spaaks wisselen.
Nee, remschijven zijn compleet anders, snelheidsopnemer is anders, vorkdiameter (en dus spacing) is anders. Alles is pas te maken, maar dat is zeker geen straight swap.
 
iemand hier trouwens nog belang bij een Sebring Evolution eindemper?

-geen e-keur
-wel een mooi diep geluid
 
MRA .Motorcycle windshields
donker getind ruitje.
Ideaal,totaal geen windruis of druk.
 
Hallo allemaal,

Zal me even voorstellen,
Ik ben Arjan 32 jaar en sinds twee weken in het bezit van mijn eerste motor.
Een cbr 600 f uit 1999
Aangezien ik niet veel over het technische gedeelte weet heb ik het forum doorgelezen om toch wat van jullie te kunnen leren 😃
Wou foto toevoegen maar nog ff uitvogelen hoe ik dat het beste kan doen
 
Hallo allemaal,

Zal me even voorstellen,
Ik ben Arjan 32 jaar en sinds twee weken in het bezit van mijn eerste motor.
Een cbr 600 f uit 1999
Aangezien ik niet veel over het technische gedeelte weet heb ik het forum doorgelezen om toch wat van jullie te kunnen leren 😃
Wou foto toevoegen maar nog ff uitvogelen hoe ik dat het beste kan doen

Veel veilige kilometers er mee :]
 
Goedemorgen! Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Mijn CBR600FS uit 02 heeft sinds een aantal dagen soms ineens moeite om te starten. De accu is twee maanden geleden vervangen, de kabels zitten ook goed op de polen. 1,5 maand geleden heeft hij nog een grote beurt gehad waar uiteraard ook de bougies zijn vervangen.

Als ik hem koud start kan ik rustig de startknop 10 sec ingedrukt houden, startmotor draait en je hoort hem ook "ploppen'' uit de uitlaat maar hij slaat niet aan. Vaak als ik een tweede keer start en was gas geef slaat hij na een paar seconde wel aan.

Heeft er iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan