Het Honda CBR600F/FS Topic deel 101 "Vergane glorie...?"

met koud weer eerst even rustig aan,knietje aan de grond.?...haha ik heb een vrij rustige rijstijl en korte beentjes :]
 
Als je een goedweer rijder bent zou ik gewoon pilot power kopen zowel voor als achter. Zijn me op mijn cbr altijd goed bevallen en hebben nooit iets raars gedaan. Knietje aan de grond heb ik er niet mee gedaan maar wel geregeld de voetsteuntjes over het asfalt. Ik weet niet waarvoor je de motor wil gaan gebruiken komend seizoen?
 
dit is hem
full
 
Te koop set velgen voor PC35 2001 - 2007 met Pirelli super corsa banden. De banden kunnen nog goed 1 seizoen op de weg mee.

Prijs € 275,-

Incl. tandwiel, tandwieldrager en rubbers.
full

full

full

full
 
Ook nog te koop voor PC 35
Braking achterremschijf met bijbehorende Vesrah remblokken

Prijs € 75,-

full

full
 
Mijn CBR start altijd goed, behalve als ik net een lang stuk heb gereden. Bijvoorbeeld bij het tanken dus, dan heeft hij het er iets moeilijker mee, reset m'n dashboard en afgelopen weekend ging hij helemaal niet meer aan. Gelukkig was ik al op plaats van bestemming (ik wilde hem nog even een paar meter verder zetten) en een dag later startte hij zonder problemen. Iemand enig idee hoe dat zou kunnen komen?


M'n choke trekt hem nu trouwens maar 3000rpm terwijl dit eerder rond de 2000rpm was. Is dat gek?
 
Geen idee, ik heb hem net tweedehands gekocht en hij heeft daarna een kleine beurt gehad. Volgens mij zijn de bougies daarbij niet vervangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan