Het Honda CBR600F/FS Topic deel 96 'Een Nieuwe Start'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope, Ales was echt mijn allereerste circuitervaring. Wel gelijk 3 dagen, dat dan weer wel ;)
Maar ik ben zeker van plan om wat circuitdagen te pakken als de financien en vrije dagen het toelaten. Sowieso ga ik volgend jaar weer zo'n 3-daagse training doen, in Ales of een ander circuit. Ze zijn bezig om zo'n cursus ook op een circuit in Italie te organiseren.

Voordeel was namelijk dat je daar een S1000RR kon huren voor 300,- Euro voor 3 dagen, inclusief banden e.d. Dus geen risico lopen je eigen motor te beschadigen.
300 euro dat is geen geld :N

ben je normaal al aan banden en brandstof kwijt :)
 
Ja, het was zeker een goede deal. Je moest wat S1000RR promotie op de koop toenemen, maar daar valt natuurlijk mee te leven ;)
 
Nope, Ales was echt mijn allereerste circuitervaring. Wel gelijk 3 dagen, dat dan weer wel ;)
Maar ik ben zeker van plan om wat circuitdagen te pakken als de financien en vrije dagen het toelaten. Sowieso ga ik volgend jaar weer zo'n 3-daagse training doen, in Ales of een ander circuit. Ze zijn bezig om zo'n cursus ook op een circuit in Italie te organiseren.

Voordeel was namelijk dat je daar een S1000RR kon huren voor 300,- Euro voor 3 dagen, inclusief banden e.d. Dus geen risico lopen je eigen motor te beschadigen.
Eigen risico is wel 25 ruggen :P
 
Gas idd ja

Maar wel een rete grote :Y

Altijd handig zou grote BBQ, alleen moet je weer een extra stuk rooster schoonmaken. :)

laat die maar lekker op het brommer gedeelte spammen :+

Zeg je nu niets met de cross brommer. _O- Heb je de achtertuin al omgeploegd?

Nope, Ales was echt mijn allereerste circuitervaring. Wel gelijk 3 dagen, dat dan weer wel ;)
Maar ik ben zeker van plan om wat circuitdagen te pakken als de financien en vrije dagen het toelaten. Sowieso ga ik volgend jaar weer zo'n 3-daagse training doen, in Ales of een ander circuit. Ze zijn bezig om zo'n cursus ook op een circuit in Italie te organiseren.

Voordeel was namelijk dat je daar een S1000RR kon huren voor 300,- Euro voor 3 dagen, inclusief banden e.d. Dus geen risico lopen je eigen motor te beschadigen.

Circuit rijden i.c.m. financiën en vrije dagen, je komt altijd beide tekort. :+

Zou S1000RR lijkt me echt een geweldige fiets, heb je hier nu ook mee gereden of met je CBR? Zal eventueel wel wennen zijn als je met de S1000RR heb gereden en je gaat met de CBR circuit rijden.
 
Zeg je nu niets met de cross brommer. _O- Heb je de achtertuin al omgeploegd?

:Y ligt er nu zo bij :X
2r70tnc.jpg


maar dat komt voornamelijk omdat daar een sloot gedempt is :P
 
Circuit rijden i.c.m. financiën en vrije dagen, je komt altijd beide tekort. :+

Zou S1000RR lijkt me echt een geweldige fiets, heb je hier nu ook mee gereden of met je CBR? Zal eventueel wel wennen zijn als je met de S1000RR heb gereden en je gaat met de CBR circuit rijden.

Ja, heb 3 dagen op die S1000RR gereden... Ben dus al redelijk verpest wat dat betreft.

Toen ik van de S1000RR weer op mijn CBR stapte leek het net alsof ik op een toerfiets ging rijden. Stuur van de CBR is gewoon hoog vergeleken met de S1000RR.

Denk overigens niet dat ik op mijn huidige CBR ga circuit rijden, ik heb hem nodig voor woon/werk verkeer en kan het dus niet gebruiken dat ik hem in de prak rijd.

Zit te twijfelen of ik in de toekomst een andere motor koop voor dagelijks gebruik en deze voor op het circuit ga gebruiken of juist een circuitfiets koop. Maargoed, het circuitseizoen is toch een beetje op zijn einde, dus dat zal waarschijnlijk pas volgend jaar worden.
 
ik verwacht anders nog een goede nazomer waarin weer lekker gereden kan worden :)

moet ik wel eerst ff de CBR afmaken ... gelukkig heb ik zoveel vrije tijd over :')
 
Altijd handig zou grote BBQ, alleen moet je weer een extra stuk rooster schoonmaken. :)Zeg je nu niets met de cross brommer. _O- Heb je de achtertuin al omgeploegd?Circuit rijden i.c.m. financiën en vrije dagen, je komt altijd beide tekort. :+

Zou S1000RR lijkt me echt een geweldige fiets, heb je hier nu ook mee gereden of met je CBR? Zal eventueel wel wennen zijn als je met de S1000RR heb gereden en je gaat met de CBR circuit rijden.
Heb ik suus voor :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan