Het Honda cbr600rr topic deel 64

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Ej dicky, hoest leven? :W
Bevalt je blade nog? Ik las een tijdje geleden dat hij aardig wat benzine zoop :X
:X :X :X
Allerminst momenteel B| . Het is absoluut een heerlijke motor om mee te rijden. Het gaat als een kogel, heeft onwijs veel koppel, stuurt messcherp en ziet er goed uit. De motor is nu 1,5 jaar oud, maar wat er allemaal al stuk is gegaan (en nog steeds is), beschadigd is geraakt enz is niet leuk meer :N . De details zal ik achterwege laten, maar echt blij ben ik niet ;)

Wel een super vakantie gehad met de Blade dit jaar *D . Voor mijn vakantie had de Blade nog geen druppel gezien, maar zoals je op de foto ziet heeft ie nu enige ervaring in de regen O-) :+
full

Een motorvakantie kan ik je aanraden. Van tevoren nooit gedacht dat het zo gaaf zou zijn, want ik dacht dat het wat zou tegenvallen ivm het circuitrijden, maar dat is absoluut niet zo. In dat soort omgevingen kan je heerlijk rijden en snelheidslimieten zijn eigenlijk niet van toepassing })
 
:X :X :X
Allerminst momenteel B| . Het is absoluut een heerlijke motor om mee te rijden. Het gaat als een kogel, heeft onwijs veel koppel, stuurt messcherp en ziet er goed uit. De motor is nu 1,5 jaar oud, maar wat er allemaal al stuk is gegaan (en nog steeds is), beschadigd is geraakt enz is niet leuk meer :N . De details zal ik achterwege laten, maar echt blij ben ik niet ;)

Wel een super vakantie gehad met de Blade dit jaar *D . Voor mijn vakantie had de Blade nog geen druppel gezien, maar zoals je op de foto ziet heeft ie nu enige ervaring in de regen O-) :+
[afbeelding]
Een motorvakantie kan ik je aanraden. Van tevoren nooit gedacht dat het zo gaaf zou zijn, want ik dacht dat het wat zou tegenvallen ivm het circuitrijden, maar dat is absoluut niet zo. In dat soort omgevingen kan je heerlijk rijden en snelheidslimieten zijn eigenlijk niet van toepassing })


Dat is minder man, maar wat een gave machine blijft het :}
Regen ervaring heb mij RR zat gehad :X tot aan hagel toe :+
Toch kies ik nu voor de auto als het pest weer is :P

Ik zou graag een moto vakantie willen doen en horen hoe de akra door het dal heen buldert, maar nu nog iemand die met me mee wil. :P
Alleen lijkt me niet zo gezellig :P het zou wel goed voor me zijn wat meer km's maken.
Dit jaar was het meer dan vorig jaar maar niet zoals vroegar :+
 
Laatst bewerkt:
Is prima, ik heb ze het liefst als setje weg :)
Laat de rest van je moto maar heel :P dat is een veel betere optie :)
Zelfs een spiegel die kapot is is al zonden :Y


Dat snap k helemaal.
Dat ben k ook wel van plan. Hoop dat het me volgend jaar wat beter gegunt is allemaal. Heb steeds kleine dingetjes gehad, gelukkig niks groots, maar het kost toch steeds weer geld.
 
Als je zwarte kuipen hebt zou ik iig voor de smoke versie gaan, bij mij zie je nu het achterlicht niet meer zitten als 't contact er niet op zit. Bij een andere kleur staat wellicht de clear lens versie ook mooi, die hebben ze wel op voorraad als ik zo kijk.

Maar hoe zit dit met je kentekenplaat verlichting??

Deze achterlicht + knipperlicht mag niet in NL denk ik of wel?
 
Laatst bewerkt:
Dat is minder man, maar wat een gave machine blijft het :}
Regen ervaring heb mij RR zat gehad :X tot aan hagel toe :+
Toch kies ik nu voor de auto als het pest weer is :P

Ik zou graag een moto vakantie willen doen en horen hoe de akra door het dal heen buldert, maar nu nog iemand die met me mee wil. :P
Alleen lijkt me niet zo gezellig :P het zou wel goed voor me zijn wat meer km's maken.
Dit jaar was het meer dan vorig jaar maar niet zoals vroegar :+


Staat bij mij ook nog een keer op de planning, liefst zou ik dan in de dolo's of oostenrijk of zwitserland rijden, allleen die 900 km door dat saaie duitsland heen zie ik als een berg tegenop. Keer of 6 tanken denk ik, en verder saaie autobahn. Met de auto's is het nog te doen als je een beetje doorgast.. :/
 
Dat snap k helemaal.
Dat ben k ook wel van plan. Hoop dat het me volgend jaar wat beter gegunt is allemaal. Heb steeds kleine dingetjes gehad, gelukkig niks groots, maar het kost toch steeds weer geld.


hoop ik ook en dat je dan ook wat meer km's kan maken :P
 
Staat bij mij ook nog een keer op de planning, liefst zou ik dan in de dolo's of oostenrijk of zwitserland rijden, allleen die 900 km door dat saaie duitsland heen zie ik als een berg tegenop. Keer of 6 tanken denk ik, en verder saaie autobahn. Met de auto's is het nog te doen als je een beetje doorgast.. :/


dl is echt niet saai :N

de meest weten niet hoe ze moeten rijden . ;)

Frankrijk heeft ook paar hele mooie stukkies 8-)
 
:X :X :X
Allerminst momenteel B| . Het is absoluut een heerlijke motor om mee te rijden. Het gaat als een kogel, heeft onwijs veel koppel, stuurt messcherp en ziet er goed uit. De motor is nu 1,5 jaar oud, maar wat er allemaal al stuk is gegaan (en nog steeds is), beschadigd is geraakt enz is niet leuk meer :N . De details zal ik achterwege laten, maar echt blij ben ik niet ;)

Wel een super vakantie gehad met de Blade dit jaar *D . Voor mijn vakantie had de Blade nog geen druppel gezien, maar zoals je op de foto ziet heeft ie nu enige ervaring in de regen O-) :+
[afbeelding]
Een motorvakantie kan ik je aanraden. Van tevoren nooit gedacht dat het zo gaaf zou zijn, want ik dacht dat het wat zou tegenvallen ivm het circuitrijden, maar dat is absoluut niet zo. In dat soort omgevingen kan je heerlijk rijden en snelheidslimieten zijn eigenlijk niet van toepassing })


kijk zo gebruik je hem tenminste digger })

aan de andere kant zooi eraf en inruilen tegen een nieuw examplaar ;) 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan