Het Honda cbr600rr topic deel 64

Status
Niet open voor verdere reacties.
dl is echt niet saai :N

de meest weten niet hoe ze moeten rijden . ;)

Frankrijk heeft ook paar hele mooie stukkies 8-)

Binnendoor ofzo, ik vind er niet veel aan iid geval, misschien heb ik er wel teveel gereden...

Niet met de motert trouwens.. ;)
 
Laatst bewerkt:
:X :X :X
Allerminst momenteel B| . Het is absoluut een heerlijke motor om mee te rijden. Het gaat als een kogel, heeft onwijs veel koppel, stuurt messcherp en ziet er goed uit. De motor is nu 1,5 jaar oud, maar wat er allemaal al stuk is gegaan (en nog steeds is), beschadigd is geraakt enz is niet leuk meer :N . De details zal ik achterwege laten, maar echt blij ben ik niet ;)

Wel een super vakantie gehad met de Blade dit jaar *D . Voor mijn vakantie had de Blade nog geen druppel gezien, maar zoals je op de foto ziet heeft ie nu enige ervaring in de regen O-) :+
[afbeelding]
Een motorvakantie kan ik je aanraden. Van tevoren nooit gedacht dat het zo gaaf zou zijn, want ik dacht dat het wat zou tegenvallen ivm het circuitrijden, maar dat is absoluut niet zo. In dat soort omgevingen kan je heerlijk rijden en snelheidslimieten zijn eigenlijk niet van toepassing })
:Y Motorvakanties zijn echt geweldig! Dat is de enige reden dat ik nog een straatmotor heb en daar echt geen afstand van kan doen *D
 
Mooie voorvork op een 600rr

3.jpg
 
Moeten eigenlijk wel deze pagina vandaag nog vol krijgen he
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan