Het Honda CBR900RR FireBlade Topic deel 101

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morguh :W

Vandaag weer even werken en alweer bijna weekend *D

:j :j :j lekker ding. :W
Heb tot de 6e vrij en verveel mij kapot. :Z


NOT *D



Even pagina teruggelezen. Mis dus weer niks.
@ Phyllis: Had ook een lage spanning op de accu en dacht dat het de SR was. Heb een reserve en dus vervangen, stond 22 km van huis stil. Bleek dus dynamo te zijn. Had eerst laadspanning van 14,5 V op de accu na vervangen SR en dacht dat het goed was. Nu met nieuwe dynamo zit ik op 15,6 V. Trouwens van ebay gehaald uit Amerika die dus wel driedubbel geïsoleerd is. De OEM is niet zo betrouwbaar want heeft het maar twee jaar volgehouden.

Wens allen een hele fijne en veilige jaarwisseling toe. Ook voor je dierbaren. En voor 2014 hele veilige en mooie km zonder ongelukken of panne.
:W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog een superbike stuur ombouw liggen voor een SC28 ?
Vrijdag een "nieuwe"Tiger gekocht, en wil naar een SB stuur toe.
Hier

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

$_85.JPG

$_85.JPG

$_85.JPG
 
Goedemorgen,het weekend nieuwe handle's gemonteerd
👊thnxs GB staan super. Komende maand custom kettingbeschermer plaatsen en verder klaar maken voor 2014...
 
Laatst bewerkt:
Lekker bezig man, vergeet niet achter het voorste boutje 2 ringetjes te zetten, zit je kettingkast recht :Y

Fijn uiteinde allemaal en alvast gelukkig nieuwjaar *:)
 
Laatst bewerkt:
ff snel nog voor het nieuwe jaar en topic :W :W

Nog ff deze volspammen dan met z'n allen! })

Zo, Ik heb net de kuipen eindelijk weer gemonteerd en de motor staat weer klaar voor het betere weer! *O*

(hopelijk is het komende week nog ergens mooi weer, Kan ik mooi samen met mijn broertje en z''n nieuwe motor een stukje toeren! :] )
 
zo beste mensen.

gebeurt het regelmateig ook bij jullie dat het blokje tussen de stator en de spannigings regelaar door brandt, want ik heb namelijk al een keertje eerder gehad sinds ik de blade heb.
maar toen had het blokje er tussen weg geknipt en een kroon steentje er tussen gezet, en het werkte perfect.
tot op heden want ik effe de boel controleren en toen kwam ik tot de ontdekking dat kroon steentjes waren weg smolten.
en wat kunnen we er allemaal tegen gaan doen,vervangen maar dat snap ik.
dat het gewoon in de toekomst niet weer gaat gebeuren.
of is dit gewoon een bekend probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan