Het Honda CR topic

Heb mijn CR250 enduro uit 1993 verkocht en 'gewone' CR250 uit 2000 ervoor terug gekocht.
Ben benieuwd hoe anders dat zal rijden. Eerst maar eens alles nalopen, nieuwe olie er in en een nieuwe band er omheen leggen.
 
Hey allemaal , na een tijd van afwezigheid toch terug ..

Hierbij nog ff mijn CR250 uit 95 .. Net wat opgelapt!
full
 
Hallo, ik heb een honda cr125 uit 1997, graag zou ik weten waar ik goedkoop tandwielen kan bestellen en stickers/buddy overtrek!

[afbeelding]


Tandwielen en ketting kun je kopen bij je lokale motorzaak , onderdelen voor een cr125 van 97 vind je nog overal! Stickersets enzo kan je daar ook bestellen , maar is mss handiger op internet , op ebay vind je altijd goed spul! :P
 
Hallo,
Ben al een tijdje op zoek naar een gebruikte uitlaatdemper voor een Honda CR250R uit 2000/2001, iemand toevallig nog iets liggen voor een mooi prijsje? Mijn buitenhuls is aardig aan zijn einde en reeds op 2 plaatsen gescheurd. Een originele verdient de voorkeur ivm met enduro ritten, maar een vervangingsdemper word ook overwogen. Graag PM of foto met prijs aan rolfverhoeven at hotmail.co.uk
Bedankt,
Rolf
 
Laatst bewerkt:
ja oke maar ik wil 17 inch wielen is er nog iemand die een complete set met schijven en al te koop heeft ?


Een vriend van me heeft wel nog CRF wielen te koop (passen is sommige jaren CR ook dacht ik) Wel zonder schijven enz, maar met vrij nieuwe slicks. Hij heeft er 2 monobikewedstrijden mee gereden. ALs je interesse zou hebben kan je me een priveebericht sturen ;)
 
heeft iemand toevallig nog een set supermotard wielen te koop voor een cr 250 van 2001?
laat maar weten als je wat hebt .
 
Terug
Bovenaan Onderaan