Het Honda CR topic

hallo ik heb een vraag ofja eigelijk een probleem
ik ben op zoek naar een goede (rechte) kickstart veer voor een honda cr 250 uit 91 want bij mij valt de veer er altijd uit tijdens het rijden dus ik neem aan dat de er iets niet goed is aan de veer ? hij is er op spanning in gezet dus daar ligt het niet aan. als iemand iets heeft app mij even een foto met prijs als het gaat naar 0612621387 of even een bericht hier op het forum.
gr max
 
Wat zit iedereen toch om tweedehands troep te vragen? Zoon veertje bestel je toch bij elke crosszaak, OEM, dus origineel, nieuw en goed.
 
ik heb al gekeken sjossa maar ik kan hem alleen via Amerika krijge en ik ga niet voor een veertje van 10 euro weet ik niet hoeveel shipping koste betale
 
ik heb al gekeken sjossa maar ik kan hem alleen via Amerika krijge en ik ga niet voor een veertje van 10 euro weet ik niet hoeveel shipping koste betale

Iedere honda dealer kan dat leveren.
Wil je het perse online dan

www.cmsnl.com

is gewoon een nederlands bedrijf
 
de veer is hier idd verkrijg baar dankje alleen ben ik ook nog opzoek naar een kickstarter zonder speling deze is hier niet verkijgbaar heeft iemand hier iets van
 
Even een vraagje ik ben voor mijn cr250 uit '96 opzoek naar crosswielen. Weet iemand de maten want van de originele velgen? Of heeft iemand nog een setje liggen voor een leuke prijs? De mijne is nu namelijk uitgevoerd met super motard wielen.

Iemand enig idee?
 
Ja klopt inderdaad (als ik mijn werkplaats handboek mag geloven)
Maar die kapjes zitten er niet meer op.

Wat een ellende dat Marktplaats trouwens om een crosser te verkopen :r 3 man hebben een afspraak gemaakt om te komen kijken. Allemaal niet op komen dagen zonder af te zeggen...
 
Laatst bewerkt:
Ja klopt inderdaad (als ik mijn werkplaats handboek mag geloven)
Maar die kapjes zitten er niet meer op.

Wat een ellende dat Marktplaats trouwens om een crosser te verkopen :r 3 man hebben een afspraak gemaakt om te komen kijken. Allemaal niet op komen dagen zonder af te zeggen...

Mijn bod staat ;)
 
Begint in de buurt te komen.
Wil er 1150,- voor. Mag je die 30,- in de benzine stoppen om naar deze uithoek te komen _O-

Meer dan 1k geef ik niet, alhoewel die dat misschien wel waard kan zijn.

Mocht je je nog bedenken kan ik hem komende woensdagavond ophalen evt ;)
 
Laatst bewerkt:
Had trouwens al een bod van 1k ;)
Maar daarvoor gaat hij niet weg.
Tel de kosten van alle onderdelen op en dan is de cr250 zelf bijna gratis _O-
Heb trouwens maar 5min gereden met de nieuwe onderdelen. Hoezo impulsaankoop :X

Mocht jij je nog bedenken. Je hebt tot woensdag. Daarna ben ik een maand weg ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg ook niet dat hij te duur is, ik zeg dat ik maar 1K geef

Mocht jij je nog bedenken, stuur me maar een pb ;)
 
Middag :W
Ik loop te eikelen met de power valve van mn 99'er cr250.
Heeft iemand een foto van hoe dat veertje precies moet zitten aan de rechter kant van de cilinder?
Ik denk dat ie nu goed zit (hij veert terug) maar als ik hem 90 graden draai dan blijft ie hangen :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan