Het Husqvarna 450/510 Topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier hebben we het al vaker over gehad Ro! Die motor is gewoon duur eigenlijk. Voor een paar honderd euro meer had xander een veel nieuwere. Dealer gekocht, en nieuwebigend. Revisie heeft verder niets met de prijs te maken..
 
Ik heb nog wel een goedgeprijsd bigendje liggen voor een 510 van 04 t/m 10!

Nieuw en origineel!
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag even bij Bon geweest.
Hij had een 2005 510 staan met MF sticker.
Weten jullie zo van wie die was?
Kenteken weet ik niet meer, maar hij was wit.
 
Hij heeft er erg weinig op gereden en er was wat achterstallig onderhoud.

Maar ik ben er zeker van dat Paul hem helemaal 100% in orde aflevert.
 
Hier hebben we het al vaker over gehad Ro! Die motor is gewoon duur eigenlijk. Voor een paar honderd euro meer had xander een veel nieuwere. Dealer gekocht, en nieuwebigend. Revisie heeft verder niets met de prijs te maken..

Als dat ding net is gereviseerd weet je dat je er weer een flink aantal km mee vooruit kunt. Tuurlijk heeft dat met de prijs te maken. Als dat ding een revisie nodig heeft kan je nog afdingen...
 
Na alle comments over een 510 die voor 3750 te koop staat toch wel benieuwd of mijn 450 dan echt zo duur aangeboden word. ik zelf heb er toch aanzienlijk meer voor betaald precies een jaar geleden (2000km gereden)

Anders ga ik wel heel erg veel verliezen op deze aankoop :X

http://link.marktplaats.nl/544076626
 
Artifex,

Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik twee motoren op het oog heb, namelijk een rsv mille r vanaf 2006 of een fireblade vanaf 2006.

Maar ik ga er nog even goed over nadenken.
 
580091_4229590186006_343561397_n.jpg
 
Is niet echt een vraag over de husky zelf maar ik denk dat jullie wel een antwoord weten.
Wat is het verschil tussen crossbotten en supermotard botten?
Ben op zoek naar degelijke botten voor op mijn sm maar ik zie niet echt een verschil tussen de 2
 
Supermoto laarzen hebben meestal vervangbare zolen/sliders. Dat is het enige verschil. Als je geen circuit rijd/veel je poot over het asfalt sleurt zo ik gewoon crosslaarzen nemen.
 
Laatst bewerkt:
Is niet echt een vraag over de husky zelf maar ik denk dat jullie wel een antwoord weten.
Wat is het verschil tussen crossbotten en supermotard botten?
Ben op zoek naar degelijke botten voor op mijn sm maar ik zie niet echt een verschil tussen de 2


Genoeg melk drinken dan krijg je vanzelf supermotard-botten _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan