Vissmeister
MF'er
He Jermo,
Nog steeds zoekende?
Tja, heb het je al eerder verteld geloof ik, ik prefereer de 610 duidelijk voor straatgebruik. Heb ook een 450 gehad en ben 2 keer van A'dam naar Zwolle gereden maar dat is geen pretje (zelfs over binnenwegen niet). Op de 610 gaat het dan een heel stuk makkelijker en pak ik gewoon even die 100 km snelweg!!
Denk dat het op de bochtige binnenweggetjes niet zo heel veel uitmaakt ook, een 450/510 zal op bv. een kartcircuit wel een duidelijk voordeel hebben (komt veel sneller op toeren en is dan veel sneller de krappe bochten uit). 450/510 rijdt ook gewoon anders, constant hoog in de toeren terwijl de 610 veer meer een koppelbeest is. Vond ik in ieder geval fijner...
Hoe dan ook, hoop dat bovenstaande de boel niet verder compliceert, en mocht je nog eens willen praten dan heb je mijn e-mail .
Nog steeds zoekende?
Tja, heb het je al eerder verteld geloof ik, ik prefereer de 610 duidelijk voor straatgebruik. Heb ook een 450 gehad en ben 2 keer van A'dam naar Zwolle gereden maar dat is geen pretje (zelfs over binnenwegen niet). Op de 610 gaat het dan een heel stuk makkelijker en pak ik gewoon even die 100 km snelweg!!
Denk dat het op de bochtige binnenweggetjes niet zo heel veel uitmaakt ook, een 450/510 zal op bv. een kartcircuit wel een duidelijk voordeel hebben (komt veel sneller op toeren en is dan veel sneller de krappe bochten uit). 450/510 rijdt ook gewoon anders, constant hoog in de toeren terwijl de 610 veer meer een koppelbeest is. Vond ik in ieder geval fijner...
Hoe dan ook, hoop dat bovenstaande de boel niet verder compliceert, en mocht je nog eens willen praten dan heb je mijn e-mail .