markbenq
MF veteraan
ff snel foto'tje genomen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yes!!!!!!! hij is er eindelijk , de 610 heb ik verkocht en een 450 is in huis.
[afbeelding]
Doe je zaterdag trouwens mee met een rondje rijden? Ik ga met 1 tot 3 KTM'sEven iets anders - ik heb dus een 2005 Husqvarna 510 SMR in Frankrijk staan, en een paar weken geleden een Husaberg 550 supermotard voor hier in Nederland gekocht. Het zijn twee behoorlijk verschillend-rijdende motoren waarbij me vooral opvalt dat de Husaberg een stuk gemakkelijker te berijden is. Minder 'nerveus'. Hij is ook een stuk lager bij de grond. Verder zijn ze denk ik qua acceleratie en power wel vergelijkbaar; de Husaberg is wat eerder door zijn (eveneens 6) versnellingen heen door een relatief groot achtertandwiel, maar dat ga ik nog wel een keertje aanpassen.
Die van mij is te koop !
Adt - jo , ik heb alleen een blauw zwarte plasticset in de aanbieding. maar wel heel netjes!
Wie hebben er hier een andere uitlaat op hun 450 zitten?
Ik denk er stiekem aan eentje aan te schaffen. Niet een akra van 400eu want dat heb ik er niet voor over maar een leuk einddempertje die het middengebied wat meer power geeft.
Wat zijn jullie ervaringen en belangrijker, kostda?
Ik heb nog niks gehoord van je, maar ben wel erg geinteresseerd. Stuur me nog even een mailtje aub.Wat voor prijs had je in gedachte?, ik heb een completen set geel blauw sm
met lichte gebruiks sporen
Even iets anders - ik heb dus een 2005 Husqvarna 510 SMR in Frankrijk staan, en een paar weken geleden een Husaberg 550 supermotard voor hier in Nederland gekocht. Het zijn twee behoorlijk verschillend-rijdende motoren waarbij me vooral opvalt dat de Husaberg een stuk gemakkelijker te berijden is. Minder 'nerveus'. Hij is ook een stuk lager bij de grond. Verder zijn ze denk ik qua acceleratie en power wel vergelijkbaar; de Husaberg is wat eerder door zijn (eveneens 6) versnellingen heen door een relatief groot achtertandwiel, maar dat ga ik nog wel een keertje aanpassen.
De enigste husky die me voor jouw geschikt lijkt is de nieuwste reeks 610Hallo,
Ik ben aan het overwegen om naar een supermotard over te stappen. Ik heb al proef gereden op een KTM 690 SM. Dat beviel op zich wel. Mij lijkt een Husqarna ook wel wat. Zijn de motoren wel onderhoudsvrij genoeg om bijvoorbeeld mee naar de Eifel of Ardennen te rijden?
Ik ben eigenlijk op zoek dus naar een motard met een zo groot mogelijk speel gehalte met nog steeds een acceptabel onderhoudsschema. Dus niet elke 20 draai uren een zuiger vervangen ofzo.
In dat geval lijkt me de KTM 690 SMC beter. Meer power en een stuk lichter. Maar als je qua olie maar om de 2500km hoeft te wisselen dan is het voor mij makkelijk te doen. Ik ging eigenlijk al van 1000km uit. Zolang het blok maar niet uit elkaar hoeft.De enigste husky die me voor jouw geschikt lijkt is de nieuwste reeks 610
Maar die ktm 690 is ook een hele goeie keus
Thnx voor de info. Dan ga ik binnenkort maar eens kijken of ik een 450 of 510 kan proefrijden. Wat zijn trouwens precies de verschillen? Het enigste wat ik kan terug vinden is cilinder inhoud vanwege een langere slag.De vorige eigenaar van mijn 450 is ermee 2 keer naar de eiffel gereden en terug. Elke 2500km preventief olie vervangen (5000km staat voorgeschreven maar liever te vroeg dan te laat) is even vaak als een 'straatsm' als de ktm660 dus valt erg mee. Ik wilde namelijk ook een hardcore sm maar niet elke 800km onderhoud en jaarlijks zuiger wisselen.
fungehalte is iig top!
Ik heb nog een 450 gehad idd leuk dingIn dat geval lijkt me de KTM 690 SMC beter. Meer power en een stuk lichter. Maar als je qua olie maar om de 2500km hoeft te wisselen dan is het voor mij makkelijk te doen. Ik ging eigenlijk al van 1000km uit. Zolang het blok maar niet uit elkaar hoeft.Thnx voor de info. Dan ga ik binnenkort maar eens kijken of ik een 450 of 510 kan proefrijden. Wat zijn trouwens precies de verschillen? Het enigste wat ik kan terug vinden is cilinder inhoud vanwege een langere slag.