Het is er doorheen. Geen motoren meer lekdijk bij Lopik

Dat is ook weer zo'n stelling die gebaseerd is op onwetendheid.
De acceleratie van een EV kan heel snel zijn maar is altijd geciviliseerd.
Dit in tegenstelling tot de manier waarop een ICE het vermogen afgeeft.

Speelgoed is toch altijd leuk.

Jaja accelereren in 2 seconden,keer op keer, van 0 naar 100 km/uur is fijn voor het menschelijk,gestel,op wat voor aandrijving dan ook.? 🤔
In de efteling staat een sprookjesbos🤗
Het enigste waar ik electrisch op gevonden wil worden is : A. mijn speedpedelec of B een EV motorscooter (fossiel rij ik nu) met voldoende bagage ruimte en een fastsoenlijk bereik.
Praktisch dus.
De rest boeit me,wat betreft EV, geen ene zak,heulemoal niks, rien, nada,nichts, zero (😍)
Binnen enkele jaren schop ik mijn auto ook nog de deur uit,dus daar ook geen interesseO-)
 
Laatst bewerkt:
tsja... Als je vooral asfalt-vreter bent, en je plezier uit een motorscooter (|() haalt, snap ik je antwoord wel...
Komiek

Asfalt vreter ,en doorrijder in de winter": zeker weten 🤗

17+18-06-2021 Inter-Track at Mettet group 2 Blue #76.jpg



171427107_3951185791634380_5722682096708492293_n.jpg
IMG_20210401_135436.jpg
 
Jaja accelereren in 2 seconden,keer op keer, van 0 naar 100 km/uur is fijn voor het menschelijk,gestel,op wat voor aandrijving dan ook.? 🤔
Je doet dat ook echt niet keer op keer.
Ik heb geen ervaring met 2 sec EV's maar wel bet 3-4 sec EV's
Ook daarvan is de acceleratie zodanig dat dit niet prettig is.

In de efteling staat een sprookjesbos🤗
Het enigste waar ik electrisch op gevonden wil worden is : A. mijn speedpedelec of B een EV motorscooter (fossiel rij ik nu) met voldoende bagage ruimte en een fastsoenlijk bereik.
Praktisch dus.
Praktisch is precies wat EV's zouden moet zijn. Acceleratie is een gevolg van het feit dat men een redelijke topsnelheid wil zonder de verliezen van een schakelbak. De acceleratie was geen doel op zich.
De rest boeit me,wat betreft EV, geen ene zak,heulemoal niks, rien, nada,nicht, zero (😍)
Binnen enkele jaren schop ik mijn auto ook nog de deur uit,dus daar ook geen interesseO-)
Dat kan natuurlijk.
 
Je doet dat ook echt niet keer op keer.
Ik heb geen ervaring met 2 sec EV's maar wel bet 3-4 sec EV's
Ook daarvan is de acceleratie zodanig dat dit niet prettig is.


Praktisch is precies wat EV's zouden moet zijn. Acceleratie is een gevolg van het feit dat men een redelijke topsnelheid wil zonder de verliezen van een schakelbak. De acceleratie was geen doel op zich.

Dat kan natuurlijk.

Wat lul je dan over onwetendheid,mijn moto morini heeft genoeg potentie om mijn kop van mijn romp te willen trekken,meer heb ik niet nodig ,dank U
Wat te denken van desinteresse
🤔

600 cc Motorscooter voldoet prima🤗
 
Wat lul je dan over onwetendheid,wat te denken van desinteresse🤔

600 cc Motorscooter voldoet prima🤗
Niet prettig is iets anders dan hernia verzorgend. Snelste EV die ik heb mogen ervaren was 2,8 sec naar de 100.
Dat is voor de eerlijkheid geen 2 sec.

Dat jij genoeg hebt aan een 600cc scooter geloof ik graag maar dat was nooit het punt.
Je verkondigde onzin over het feit dat je een hernia zou krijgen van een 2s EV.
 
Niet prettig is iets anders dan hernia verzorgend. Snelste EV die ik heb mogen ervaren was 2,8 sec naar de 100.
Dat is voor de eerlijkheid geen 2 sec.

Dat jij genoeg hebt aan een 600cc scooter geloof ik graag maar dat was nooit het punt.
Je verkondigde onzin over het feit dat je een hernia zou krijgen van een 2s EV.

Ik denk dat jij verkeerd leest of mij opvat.
Ik heb het over het algemeen : accelereren in 2 seconden,op wat dan ook..............slecht voor de rug en,boeien :z :z :z
Het doorleuren over de betere accelleratie van EV,en daarvoor argument om zo'n hok aan te schaffen,gaat maar door,maar niet aan mij besteed.

Zo duidelijk?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat jij verkeerd leest of mij opvat.
Ik heb het over het algemeen : accelereren in 2 seconden,op wat dan ook..............,boeien :z :z :z
Het doorleuren over de betere accelleratie van EV,en daarvoor argument om zo'n hok aan te schaffen,gaat maar door,maar niet aan mij besteed.

Zo duidelijk?
Dat is prima.

Je hebt alleen met meerdere participanten te maken in dezelfde discussie.
De één interesseert het en de ander stelt dat het bud is en langzaam.
Op dergelijke opmerkingen komen dan vanzelf de stokpaardje naar buiten.
 
Dat is prima.

Je hebt alleen met meerdere participanten te maken in dezelfde discussie.
De één interesseert het en de ander stelt dat het bud is en langzaam.
Op dergelijke opmerkingen komen dan vanzelf de stokpaardje naar buiten.

Deze discussie gaat er over dat de lekdijk bij lopik ,dicht is.
En wordt tevens gekaapt door EV rijders om hun vervoer te promoten met argumenten, 'kijk mij eens accelereren" klets, die irrelevant voor de discussie zijn,....dusch.
Daar ageer ik dus op .... 🤗
 
Ik heb twee motoren die in ongeveer 3.5 seconden de 100 halen en weet je hoe vaak ik dat doe? Nooit, never want na een paar keer weet je dat wel.
 
Ik heb twee motoren die in ongeveer 3.5 seconden de 100 halen en weet je hoe vaak ik dat doe? Nooit, never want na een paar keer weet je dat wel.

Al rijdend doorhalen is ook veel leuker,dat doe ik dan wel weer vaak.(goed tegen koolstof afzetting 👍 )
Maar niet te lang ,als de windeweerstand flink toeneemt is dat ook niet prettig.
Mijn gebit begint dan ook te klapperen 🥺 🤗
 
Wel grappig dit...
Duidelijk mensen die nog nooit op een EV hebben gezeten.
Let wel, hou me te goede: op 2 wielen ben ik een fervent voorstander van dinosaurussap-aangedreven machines, maar het is een feit dat er geen enkele tegen het geweld van een EV op kan...

Enige jaren geleden heb ik veel gehobby'd met electroscooters (jaja, kom er maar in..) Uiteindelijk in china een 12Kw wiel besteld, eigen achterbrug gelast, 350A kelly controller er in, headway cellen accu 48 volt, en alles 50mm2 bedraad. Begrensd op 75km/h. (uiteindelijk de begrenzing er af gehaald.)
Elke dag naar het werk op de E-scooter, en in de parkeergarage mijn collegas een rondje laten rijden. ie waren allemaal verbaasd met ogen als schoteltjes.
Kennis van me doet aan motorracen in een of andere europese klasse weet-ik-veel-bla. 600cc ofzo. Ook een keer op dat ding gezet, en die kwam met een glimlach van oor tot oor terug. Nooit zoiets eerder meegemaakt was het antwoord.

Op een scooter, onder de 2 sec aan de 100 zitten is echt een beleving.
Ik ken mijzelf, dus conform de wet van zelfbehoud deze uiteindelijk weer gesloopt en in andere hobbys verdeeld.

De 4 wielers hebben electromotoren alhier...

moraal: Ja, ik ben voor brandstofmotoren op 2 wielen. Nee, er is nul mogelijkheid om een EV bij te houden. Period. Iedereen die het tegendeel beweert, heeft er simpelweg geen ervaring mee....
Jonguh, das nog niks. Mijn skoot gaan van 0 tot 100 in min 2 sec.8-)
 
Zou nog eens best kunnen dat je aan de kant moet met je Makita.
Zo'n symmetje loopt nog 165 echte km/uur🤗

Verder,als je goed gekeken,opgelet en geteld hebt ,heb ik 4 maal iets waar ik tevreden mee ben.😜
1 iets is zo saai 🙄
 
Gaat dit nog steeds over de lekdijk ? -O-
Eigenlijk wel, het topic is net de dijk, soms vliegen er rijders uit de bocht.

En dat willen de bewoners dan weer niet en off-topic mag hier eigenlijk niet.
Zo zijn we weer rond.

Een conclusie is dat de problemen voorlopig wel blijven. En dat op allerlei vlakken -O-
Ook dat een aantal mensen niet zal veranderen, zowel motorhaters als een aantal rijders.
Dus oplossingen worden lastig daarbij zal er altijd een groep niet tevreden zijn.

We moeten dus sowieso meer verdraagzaam en schappelijker naar elkaar worden.
Maar dat lijkt ondertussen net zo lastig te realiseren als wereldvrede :/
 
Zelfs toeteren is niet nodig als je daar een paar seconden achter rijdt hebben ze je echt wel gehoord.
Natuurlijk is niet iedere motorrijder zo maar na een paar van die debielen is ineens iedere motorrijder een racende gek.
Zo werkt dat nu eenmaal.
Zit toch regelmatig achter zo een grijs ANWB stelletje die de batterijen van hun hoorapparaat moeten vervangen. Mijn BMW is niet echt luid, maar toch zeker wel hoorbaar. Maar soms denk ik echt dat ze deze bevolkingsgroep het recht meent te hebben om naast elkaar met twee meter afstand ertusseen op een landweggetje te mogen rijden en dat ieder ander dat maar moet snappen
 
Zit toch regelmatig achter zo een grijs ANWB stelletje die de batterijen van hun hoorapparaat moeten vervangen. Mijn BMW is niet echt luid, maar toch zeker wel hoorbaar. Maar soms denk ik echt dat ze deze bevolkingsgroep het recht meent te hebben om naast elkaar met twee meter afstand ertusseen op een landweggetje te mogen rijden en dat ieder ander dat maar moet snappen
Mwa, ik gok dat jij het slachtoffer bent van eerder gepasseerde randdebielen.
Ze doen dan net alsof ze je niet horen en als jij dan gek gaat doen hebben ze hun vooroordeel weer bevestigd zien worden.

Dit zie je idd wel veel als gedrag van boomers.
 
Zit toch regelmatig achter zo een grijs ANWB stelletje die de batterijen van hun hoorapparaat moeten vervangen. Mijn BMW is niet echt luid, maar toch zeker wel hoorbaar. Maar soms denk ik echt dat ze deze bevolkingsgroep het recht meent te hebben om naast elkaar met twee meter afstand ertusseen op een landweggetje te mogen rijden en dat ieder ander dat maar moet snappen
M’n moeder viel dat gedrag jaren geleden al op, ze zegt dat ze zich schaamt voor haar eigen generatiegenoten.
 
M’n moeder viel dat gedrag jaren geleden al op, ze zegt dat ze zich schaamt voor haar eigen generatiegenoten.
De "ik heb 60 jaar bijgedragen aan de economie, dus nu heb ik meer rechten dan de rest verworven" mentaliteit 🤮 . Mijn pa raakt ook totaal getriggerd van dat soort tiepjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan