Het is er doorheen. Geen motoren meer lekdijk bij Lopik

Lijkt me héérlijk om, wanneer ik 70 ben, in m'n Superman T-shirt met balg eronder en m'n joggingbroek met plastic instappertjes eronder, aan het gas te jengelen...

Ik verheug me er nú al op....._O-
Droom maar lekker verder!
Voor velen zal het een illusie blijken om met 70 nog acties te doen.
Geraniums, rollator en dokterbezoek wordt wrs jouw dagbesteding.

Ja en ook:
Sommigen zijn geluksvogel om nog daadwerkelijk aan het gas te kunnen hangen................ :]
 
Nou, dan heb je gisterenavond bij het stadion wat gemist…..1000 motoren die stond te brullen….die rode van mij niet want ik was aan het filmen…. :+
...
Daar doe ik dan niet meer aan mee.

Staat zo lullig, beetje aan het gas draaien van mijn EV en dan blijft het stil :+
 
Droom maar lekker verder!
Voor velen zal het een illusie blijken om met 70 nog acties te doen.
Geraniums, rollator en dokterbezoek wordt wrs jouw dagbesteding.

Ja en ook:
Sommigen zijn geluksvogel om nog daadwerkelijk aan het gas te kunnen hangen................ :]
ik droom niet , ben 73 en rijd elke zondag als het droog is ongeveer 100 km met een stel jonge gasten van tussen de 50 en 65.
 
Daar doe ik dan niet meer aan mee.

Staat zo lullig, beetje aan het gas draaien van mijn EV en dan blijft het stil :+

Sterker nog aan het gas draaien gaat voor jou ook niet meer op🤓
Laten we het houden op : ik draai aan mijn variabele , computer gestuurde ,weerstand 🤔🤪
 
Mijn eerste motor was een BMW en 25 jaar later rij ik nog steeds een BMW. Wel die zogenaamde modellen die Han 'trekkers' noemt. :) Van die nieuwe BMW modellen moet ik niets hebben. Heb ook wel eens een ander merk ernaast gereden, maar kom toch steeds weer bij zo'n trekker uit.:P
 
Ja hoor; het is hem gelukt, en uiteraard is iedereen nu een klootzak..
Ik heb het over een vaak gewaarschuwd iemand hier uit de nabije omgeving met een Hallie met lange fishtail pipes.
Screenshot_20220623-202404_Chrome.jpg
"een Hallie moet je horen-blablablaat" en "ik ben toch niet met een stofzuiger onderweg?-blabla".
Een toertocht met kameraden door Duitsland resulteerde in een Polizei-fuik, en een boete van €190 voor het rijden met te luide uitlaten.

Nu ontzettend chagrijnig, maar niet van plan ook maar iets aan te passen, want geluidszeikerds kunnen de pot op..
Het wachten is op een volgende 'geweldige' rit door de Heimat.._O-
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor; het is hem gelukt, en uiteraard is iedereen nu een klootzak..
Ik heb het over een vaak gewaarschuwd iemand hier uit de nabije omgeving met een Hallie met lange fishtail pipes.
Bekijk bijlage 1775117
"een Hallie moet je horen-blablablaat" en "ik ben toch niet met een stofzuiger onderweg?-blabla".
Een toertocht met kameraden door Duitsland resulteerde in een Polizei-fuik, en een boete van €190 voor het rijden met te luide uitlaten.

Nu ontzettend chagrijnig, maar niet van plan ook maar iets aan te passen, want geluidszeikerds kunnen de pot op..
Het wachten is op een volgende 'geweldige' rit door de Heimat.._O-
Dat dat ding überhaupt tot in Duitsland kwam :+.
 
  • Haha
Waarderingen: Joep
Vanmorgen om 6 uur mijn bed uit gedreund door een stelletje herriemakers op de A28 die naar Assen gingen.
En het ging maar door, dat kan dus echt niet. B|

Rijkswaterstaat maar eens bellen om de snelwegen af te sluiten voor motoren. })

:+
 
Ja hoor; het is hem gelukt, en uiteraard is iedereen nu een klootzak..
Ik heb het over een vaak gewaarschuwd iemand hier uit de nabije omgeving met een Hallie met lange fishtail pipes.
Bekijk bijlage 1775117
"een Hallie moet je horen-blablablaat" en "ik ben toch niet met een stofzuiger onderweg?-blabla".
Een toertocht met kameraden door Duitsland resulteerde in een Polizei-fuik, en een boete van €190 voor het rijden met te luide uitlaten.

Nu ontzettend chagrijnig, maar niet van plan ook maar iets aan te passen, want geluidszeikerds kunnen de pot op..
Het wachten is op een volgende 'geweldige' rit door de Heimat.._O-
Oh, vandaar dat je gisteren bij de Ostmühle op de VFR was…… :?
 
Ja hoor; het is hem gelukt, en uiteraard is iedereen nu een klootzak..
Ik heb het over een vaak gewaarschuwd iemand hier uit de nabije omgeving met een Hallie met lange fishtail pipes.
Bekijk bijlage 1775117
"een Hallie moet je horen-blablablaat" en "ik ben toch niet met een stofzuiger onderweg?-blabla".
Een toertocht met kameraden door Duitsland resulteerde in een Polizei-fuik, en een boete van €190 voor het rijden met te luide uitlaten.

Nu ontzettend chagrijnig, maar niet van plan ook maar iets aan te passen, want geluidszeikerds kunnen de pot op..
Het wachten is op een volgende 'geweldige' rit door de Heimat.._O-
Met een paar normale uitlaten loopt die motor ook ineens een stuk beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan