Het is zover :D

Van harte.... En nu €€€'s bij elkaar sparen voor een motor en dan :]
Die €€€ heb ik al bij elkaar gespaard, nu alleen nog een brommert uitzoeken. Ik zit te denken aan deze:

bike.jpg


Gefiliciteerd!
Vologende keer wel gelijk naar huis om het posten hoor, heb geen nagels meer over

Heb ik ook gedaan, alleen duurde het terugrijden + rijschool gedoe allemaal zo lang ;)
 
Wel GVD. Heb ik (door belachelijk dure grote beurt aan m'n koekblik) gewoon niet meer genoeg geld op m'n girorekening om een nieuw rijbewijs te halen. Girotel deed het net niet, dus ik op goed geluk naar stadhuis. Toch maar even pinnen van te voren: "U kunt 18 euro opnemen". ;(

En natuurlijk ook niemand in de buurt van wie ik het even kon lenen. Overschrijven vanaf kapitaalrekening duurt een aantal dagen, moeder die in hetzelfde winkelcentrum was (te groot om te zoeken) heeft *natuurlijk* d'r zaktelefoon niet aanstaan |(

Niet dat het iets uitmaakt als ik 'm morgen pas ophaal, maar het gaat om het idee.
 
He toppie man, nu kun je meteen wat ervaring opdoen in de winter *D

En jongens...op dit moment is Sjefske aan het rijden!! :] (hoop dat hij wel zijn helm op heeft!)

SJEFSKE SUCCESSSSSSS!!!!!!!!

LET US KNOW!!!!!!!!!!!!
 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :) :) :)

Ook ik heb'um!! Was niet een mooie rit maar toch gehaald!! WOOHOOOHH !!

Damn... wat een opluchting. *D *D *D

Alleen nog niet genoeg euro'tjes genoeg gespaard om gelijk een motor te kopen :( Wordt het nieuwe seizoen dus.
Nu ff een ander icoontje gaan zoeken...
 
Ja dat is de 'circle of life' van de motorrijders he... some people loose it (deze week weer een paar rbw ingetrokken) and others earn it... zoals jullie beide! Proficiat en veel plezier ermee!
 
NielsVR :} en Sjefske :} , beide gefeliciteerd!!!

veel :] plezier...

en NielsVR kopen die honda, ziet er strak uit...
 
Terug
Bovenaan Onderaan