Het is zover :D

beide gefeliciteerd
thumbsup.gif


Veel
r1.gif
:]
brik.gif
plezier
 
He sjefske, lief dat je aan mij dacht en natuurlijk van harte gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs.

En ook ik ben GESLAAGD. Rit ging lekker en de examinator was een toffe peer ( maar dat spreekt voor zich als je slaagt) *D

En ik ga gelijk op zoek naar een motor.
 
Ficiat!!

Ook ik ben sinds een 2tal maanden de trotse bezitter van dergelijk rijbewijs. Ik heb er echter wel 2 exames voor nodig gehad. Mijn eerste examen ging als volgt:
Ik stap op mijn lesmotor en begin aan mijn maneuvres. Ik voel echter vrij snel dat de moto niet reageert zoals ik dat gewend was. En bij het traag rijden viel het stomme ding gewoon stil. Ik roep de examinator en zeg hem dat de motor niet in orde is. Hij antwoord hierop (en ik citeer): "Deze moto is perfect in orde, u heeft hem gewoon niet onder controle". Mijn instructeur komt erbij en start de motor die vrijwel onmiddellijk terug stilvalt. Nog eens gestart, paar keer goed gas gegeven en ik moest aan mijn 2de kans beginnen. Ik zet de slalom in, en na een 5tal meter valt mijn kar terug stil. Ik mocht terug naar huis zonder rijbewijs ;( . 3 dagen later kon ik ineens wel met de motor rijden.
Bij deze wil ik de groetjes doen aan de toffe examinator van toen, die zonder enige twijfel zéér veel ervaring heeft als motorrijder :Z .
Maar ja, ik heb het gehaald dus niet meer klagen, maar :] (zodra ik een moto heb toch :+ )
 
En ook ik ben GESLAAGD. Rit ging lekker en de examinator was een toffe peer ( maar dat spreekt voor zich als je slaagt) *D

En ik ga gelijk op zoek naar een motor.

Gefeliciteerd :}

Ik baal d'r nu echt van dat ik niet op de motor naar m'n werk kan, ondanks dat het kloteweer is ;)
 
Niels,

Is die CBR600 bij Piet Kruis niet verekte duur in de verzekering als beginnende motorrijder?
Kan je beter een oudere aanschaffen en leren rijden. Hoeft ie niet meteen allrisk verzekerd te worden.
 
He sjefske, lief dat je aan mij dacht en natuurlijk van harte gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs.
Nou ben ik ook wel errug lief hoor !! O-) *D

Ook jij van harte gefeliciteerd!!

Iedereen bedankt voor de felicitaties en nu ga ik hard sparen voor een motor, want ik moet natuurlijk wel m'n kentekenstickers kunnen opplakken! :)
 
Niels,

Is die CBR600 bij Piet Kruis niet verekte duur in de verzekering als beginnende motorrijder?
Kan je beter een oudere aanschaffen en leren rijden. Hoeft ie niet meteen allrisk verzekerd te worden.

Voor zover ik weet kun je je schadevrije jaren die je hebt opgebouwd met de auto bij veel verzekeringsmaatschappijen meenemen in je motorverzekering. Met 4 jaar schadevrij kom ik dan (volgens de KNMV verzekeringen site) op ongeveer 580 EURO per jaar. Dit is bij 0 schadevrije jaren iets van 1200 EURO geloof ik. Vind het persoonlijk dus wel meevallen, maar het blijft een hoop geld ja.

De hele discussie over 'oud' of 'nieuw' kopen heb ik al met mezelf gevoerd: Oud is geen optie omdat ik dan op een motor zit die ik niet mooi vind. In veel gevallen kost die nog zo'n 3000 EURO of meer. Dan geef ik liever het dubbele uit voor iets dat ik *wel* mooi vind.
 
De digitale camera ligt klaar. Nu nog even een dagje prikken om wat dealers langs te gaan (Zaterdag ;) )

AS zaterdag uitverkoop bij hans van wijk ,. heb ik ook een leuke brommert gekocht voor mijn vriendin voor weinig,....

Zie je mischien in zoetermeer,...in ieder geval GEFELICITEERD !!en veel veilige km,...
 
Voor zover ik weet kun je je schadevrije jaren die je hebt opgebouwd met de auto bij veel verzekeringsmaatschappijen meenemen in je motorverzekering. Met 4 jaar schadevrij kom ik dan (volgens de KNMV verzekeringen site) op ongeveer 580 EURO per jaar. Dit is bij 0 schadevrije jaren iets van 1200 EURO geloof ik. Vind het persoonlijk dus wel meevallen, maar het blijft een hoop geld ja.

De hele discussie over 'oud' of 'nieuw' kopen heb ik al met mezelf gevoerd: Oud is geen optie omdat ik dan op een motor zit die ik niet mooi vind. In veel gevallen kost die nog zo'n 3000 EURO of meer. Dan geef ik liever het dubbele uit voor iets dat ik *wel* mooi vind.

Je kan eens als je weet welke motor je koopt een offerte vragen bij van maarseveen in utrecht of zo,.(zal het goede adress ff opzoeken als ik thuis ben)
Ik heb daar de mijn max voor nog geen 200 piek (lees guldens) verzekerd (met 0 schadevrije jaren) met opzittende verzekering, ik weet niet wat de alrisk doet bij hun maar ze zijn wel de goedkoopste van nederland (anders gewoon verschillende maatschappijen tegen elkaar uitspelen ,.. is altijd leuk)

Succes,..als je meer info wil hoor ik het wel ,..
 
AS zaterdag uitverkoop bij hans van wijk ,. heb ik ook een leuke brommert gekocht voor mijn vriendin voor weinig,....

Zie je mischien in zoetermeer,...in ieder geval GEFELICITEERD !!en veel veilige km,...

Ook uitverkoop voor motoren of alleen kleding? (Ik maak op uit je verhaal dat het ook om motoren gaat, maar je weet nooit ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan