Het kleine Kawasaki Versys-X 300 topic

Tja je mag wel ff op de mijne komen zitten... maar Eindhoven-Heemskerk is nog best een stukkie kruipen. :P
 
Wij kunnen wel meer nadelen noemen, maar allemaal irrelevant voor iemand die het motorrijden weer op wil pakken na de schrik van 2 crashes :9
 
Ik denk dat de Versys een hele goede keuze zou zijn als je weer wilt opstappen. Een aanvullende rijvaardigheidstraining is overigens ook goed om je zelfvertrouwen weer wat uit te breiden.. succes in ieder geval en tof dat je toch weer opstapt na zulke ervaringen. Respect.
 
Ik denk dat de Versys een hele goede keuze zou zijn als je weer wilt opstappen. Een aanvullende rijvaardigheidstraining is overigens ook goed om je zelfvertrouwen weer wat uit te breiden.. succes in ieder geval en tof dat je toch weer opstapt na zulke ervaringen. Respect.
Ik ben al weer een jaartje geleden opgestapt. Wel is waar op de motorscooter en nu wil ik idd de volgende stap maken. Nou zaterdag zien we verder. En uiteraard moet de inruil ook goed komen;-)
 
Veel plezier en hopelijk vind je het wat.. of kom je er natuurlijk achter dat je voor iets anders wilt gaan..
 
Er zijn meer opties natuurlijk, maar de Versys-X is wel de meest serieuze motorfiets van alles in deze klasse. Hoewel die nieuwe KTM 390 ook niet gek is maar die is dan weer een stukkie duurder.

Ben benieuwd naar je bevindingen! :)
 
Er zijn meer opties natuurlijk, maar de Versys-X is wel de meest serieuze motorfiets van alles in deze klasse. Hoewel die nieuwe KTM 390 ook niet gek is maar die is dan weer een stukkie duurder.

Ben benieuwd naar je bevindingen! :)
En een ktm is geen Kawa ,dat is eigenlijk al genoeg.
Ben wel benieuwd hoe ik t met zo n ding kan vinden 👍
 
Mijn Versys is weer terug van de 12k beurt. Volgens de dealer hadden ze nog niet eerder een 12k beurt uitgevoerd bij zo'n jonge fiets. (3 maand)
Er was zoals verwacht verder niets bijzonders en ik kan weer vrolijk door naar de 24k.

Die premium dealer prijzen zijn wel eventjes wennen hoor, maar dat komt deels ook vanwege de twee nieuwe Pirelli banden.
Deze gaven nog wel wat gedoe met uitbalanceren.

Kreeg trouwens als leenfiets een nieuwe Ninja 650 mee. En pôh.. die gaan met een soepele rechter pols best rap!
Laten we het erop houden dat hij goed ingereden is. ;)
 
Haha de 1000 ingeruild nou dan heen ik serieus een echt scheiding hahahaha.
Nee ik heb de versys gekocht met inruil Vance motorscooter van mijn moeder en zei neemt mijn Kawasaki j 300 over. Echt top zo. Zaterdag ophalen.
 
Haha de 1000 ingeruild nou dan heen ik serieus een echt scheiding hahahaha.
Nee ik heb de versys gekocht met inruil Vance motorscooter van mijn moeder en zei neemt mijn Kawasaki j 300 over. Echt top zo. Zaterdag ophalen.
Ahaaaa feli ,en veel plezier ermee👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan