Het kleine Kawasaki Versys-X 300 topic

Leuk! Een overtuigende match dus.. heb je een nieuwe gekocht of een tweedehands exemplaar?

Alvast veel plezier ermee!
 
En bijna nieuw! Goed bezig. Laat je het ons even weten wanneer je man de Versys 1000 laat staan om lekker met de 300 te gaan 'cruisen'? Ik gok dat dit binnen enkele maanden weleens het geval zou kunnen zijn ;)
 
Gefeliciteerd en alvast veel veilige km gewenst!

Enne.. graag een foto van je nieuwe aanwinst zodra je hem voor de deur hebt staan! :t
 
Mijn Versys is weer terug van de 12k beurt. Volgens de dealer hadden ze nog niet eerder een 12k beurt uitgevoerd bij zo'n jonge fiets. (3 maand)
Er was zoals verwacht verder niets bijzonders en ik kan weer vrolijk door naar de 24k.

Die premium dealer prijzen zijn wel eventjes wennen hoor, maar dat komt deels ook vanwege de twee nieuwe Pirelli banden.
Deze gaven nog wel wat gedoe met uitbalanceren.

Kreeg trouwens als leenfiets een nieuwe Ninja 650 mee. En pôh.. die gaan met een soepele rechter pols best rap!
Laten we het erop houden dat hij goed ingereden is. ;)

De 6000 beurt sla je over?
 
Oh ik zie het inderdaad! Al stellen die beurten volgens mij niet bijzonder veel voor (Inspectie remblokjes, remschakelaar, etc).

De Kawa dealer vertelde mij dat ik om de 12k terug moest komen. Prima! Een keer in de 3 a 4 maanden is duur zat :+
 
B6D4FAF3-2953-4AE1-B37D-69B414952101.jpeg
 
@maarten1973 ik heb wat terug zitten lezen en zag dat jij stuur verhongerd hebt gehad en daarna weer hebt verwijderd. Maar niet het waarom stond er bij? Vond je het toch niet fijn rijden? En kon je ze er tussen zetten zonder dat de kabels te strak kwamen te staan?
 
Ik heb die van hem overgenomen. Dat gaat ertussen zonder aanpassingen. Met normaal rijden went het snel en weinig verschil.
Is vooral prettig als je wel eens door los zand gaat en dat staand doet en wat langer bent. (ik 191cm)
 
Ik heb een ander type er op gezet. Daarmee gaat het stuur 25mm omhoog en 20 mm naar de berijder toe. Dat is wel op het randje qua bekabeling maar het gaat wel.
 
Oké duidelijk door die dingen zit je net wat rechter dus. Nou het is bijna zo ver ik ga hem
Straks ophalen. Spannend.
 
Zo gistermiddag opgehaald en tot nu toe 240 km gereden. Het is een hele fijne motor voelt heel vertrouwd aan. Heb wel een vreselijk hard zadel , zeg maar een soort plank dat gaan we zeker een keer laten aanpassen.
 

Bijlagen

  • DE655410-3A9B-4206-B374-F2383382423C.jpeg
    DE655410-3A9B-4206-B374-F2383382423C.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 15
Zo gistermiddag opgehaald en tot nu toe 240 km gereden. Het is een hele fijne motor voelt heel vertrouwd aan. Heb wel een vreselijk hard zadel , zeg maar een soort plank dat gaan we zeker een keer laten aanpassen.
Mooi setje zo. *D

Zadeltje van de eerste serie klagen meer mensen over. Persoonlijk ben ik er eigenlijk zo aan gewend intussen dat ik er geen last van heb. In het begin viel het nog wel op in vergelijk met andere motoren. Maar echt last had ik sowieso al niet.
Er zijn wel adressen waar je een stukje zacht onder het dekje kunt laten schuiven. (memory foam oid)
 
Terug
Bovenaan Onderaan