Het kleine Kawasaki Versys-X 300 topic

Bovenstaande foto heb ik stiekem uit een video'tje geknipt. Voor dat ik heen en weer kon rijden was ik al tig foto's verder.
Als mijn vriendin wel mee is krijgt zij uitgebreide instructies ;)

Binnenkort start ik trouwens met het maken van een review video over de Versys-X als uitbreiding op mijn portfolio.
Als die af is zal ik hem op dit forum plaatsen!
 
Heul gave foto/still!

Kwam vanmiddag trouwens twee 300's tegen in (ik geloof) Echt. Ze waren samen en reden een groene en een grijze (volgens mij allebei van de eerste kleurstelling). Iemand van hier?
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Is er iemand die ervaring heeft met verstralers die op de valbeugel gemonteerd kunnen worden?

Ik vind de ruim 400€ voor de originele Kawasaki lampen namelijk een beetje te veel :).

Alvast bedankt!
 
Ben benieuwd of dit een beetje werkt. :)
pxl_20210429_162348687-2-jpg.1625894
 
Haha, is er nog iemand die hem niet heeft? :P
Heb meestal wel iets mee om onder de jiffy te leggen, desnoods m'n handschoen... maar dit leek me wel praktischer.
 
Haha, is er nog iemand die hem niet heeft? :P
Heb meestal wel iets mee om onder de jiffy te leggen, desnoods m'n handschoen... maar dit leek me wel praktischer.
Deze foto staat tie lekker warm binnen maar op zachter ondergrond heeft het zijn nut ook al bewezen .
Maar ik heb altijd nog een stukje kunststof bij voor in geval van .
 
Hallo,

Is er iemand die ervaring heeft met verstralers die op de valbeugel gemonteerd kunnen worden?

Ik vind de ruim 400€ voor de originele Kawasaki lampen namelijk een beetje te veel :).

Alvast bedankt!
Zou dr niks aan hangen. Was voor oude all-roaders met een flikkerend waksine lichtje achter een stukje plexiglas wel echt nodig, maar voor de Versys totaal overbodig.
 
Ik kon deze alleen in zwart vinden, dit is 'm:

Nog niet mee gereden overigens. Hij is wel wat dunner/beweeglijker dan het originele ruitje zo te voelen.
Lijkt wel zeer hoog tegen over het origineel .
Kan je er nog overheen kijken als je zit .
 
Ja met m'n 1,98 is dat niet zo'n issue.
Maar ik ga er eigenlijk nog steeds vanuit dat het ruk is een de zaag erin gaat. Effe uitproberen binnenkort. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan